Project Pan 2016

by - 15:17


Новата година дойде, а с нея и желанието за нови неща, за някакъв вид промяна... Не си падам по списъците с обещания и цели, но пък мисля, че един project pan не е никак лоша идея, тъкмо ще разчистя малко място за нови продукти, защото напоследък съм зарината :)
Бях тагната за Project Pan и от Policosmetics82 (благодаря ти, Поли <3), видеото с нейните продукти, които са нейна цел на проекта можете да видите тук.


За тези, които не са запознати - project pan е проект, в който трябва да изхабите дадени продукти, за дадете място на нови такива. Освен това пестите парички от неразумни и спонтанни покупки, не трупате козметика в излишък, а и не изхвърляте любими продукти заради изтекъл срок на годност. Това е нещо и като обещание към мен самата, че ще купувам само каквото ми е необходимо, без излишни неща. Трудно за изпълнение обещание, най-малкото, защото блога го изисква понякога, но ще гледам да не купувам от нещата, които ще видите по-долу, докато не ги изхабя.
Проекта има много разновидности и честно казано нямам идея кой от всичките е оригиналния формат, но аз ще следвам този, при който трябва да изхабя всички налични продукти от даден вид, а след като това стане мисля да се самонаградя с нещо от по-висок клас козметика.



Олиата за коса - мъка ми е да ги изхабявам и честно казано не знам как ще стане това, защото съм доста "икономична" в това отношение. Виждали сте вече олиото на Syoss, което обожавам, то върви значително бързо и мисля, че до наколко месеца ще сърши. "Кристалното" олио на Gliss също ми е любимо, но е малко по-бавно изхабяването му. Мисля да си купя олио на Kerastase след като тези свършат. 

Oлиото за нокти, което е на Alverde използвам от доста време, а още не е стигнало до средата. Поне е единственото, с което разполагам така, че тук положението е малко по-нормално. Мисля след като свърши да си купя подобен продукт на Sally Hansen.


Фон дьо тените също са ми голям проблем, защото имам много и всички са отворени, което понякога е голяма загуба, защото се развалят или просто забравям за тях. В случая съм си поставила за цел в следващите няколко месеца да изхабя Rimmel Stay Matte, Rimmel Lasting Finish 25, Revlon Nearly Naked (беше в последната публикация с празни опаковки, но така и не успях да го изхабя до край) и L'oreal Infallibile, като някои от тях са вече към края си, както се вижда и от снимките. Докато не ги изхабя няма да купувам друг ФДТ-ен, а за награда след това съм си наумила да се сдобия с фон дьо тен на Chanel.

Същата история е и с коректорите, като в момента имам 4 отворени - тези на Catrice и Max Factor от снимката, както и една палитра и коректора на Maybelline Age Rewind. Смятам да изхабя първо тези от снимката, а другите два ще видите във втората част на Project Pan, която ще се появи в средата на годината. След като изхабя всичките ми налични коректори със сигурност ще си купя коректор на Mac.

На края следва бронзъра - в случая пудра на Flormar. Имам още два отворени, но този и бронзъра ми на Too Faced са вече към края си, така че сега те са ми целта. Бих се наградила с бронзър отново на Too Faced.


Червилата, които имам са много, повечето са в доста близки цветове и би ми било много трудно да изхабя всички, просто е нереално. За това реших да подложа на project pan нюд цветовете от колекцията ми или поне част от тях. Червилото от матовата серия на GR в цвят 01ми беше любимо преди време, но бързо ми омръзна. Червилото на Essence 07 Natural Beauty пък според мен ще сърши първо, защото го нося редовно. Подобен е случая и с червилото на Manhattan 230 Hip Hazelnut.
След като изхабя тези цветове с удоволствие бих си купила червило на Mac или Too Faced.


Освен червилата имам и доста балсами, но поне от тях имам само 3 отворени. Този на Nivea използвам от доста време и няма край, въпреки че много ми харесва и използвам основно него в момента. Балсама  на Maybelline също ми омръзна бързо, но не е мисия невъзможна. За награда - балсам на Nuxe.


И накрая най-трудното - сенки за очи, в случая палитрата на Chanel Les 4 Ombres 204 Tisse Vendome. Тъй като я имам от доста време ме притеснява, че срока и на годност изтича. Тук мисля, че наистина ще ми е много трудно, защото сенките както виждате са много малко използвани от мен, за това мисля в следващите месеци тези сенки да са основен участник в грима ми. За награда - палитра сенки на Too Faced, UD или Tarte..., а може и трите, защото това ще си е цяло геройство! :)

А вие бихте ли си отправили подобно предизвикателство, как ви се струва идеята? Аз няма да тагвам никой, нека всеки, който има желание да направи Project pan, а аз много ще се радвам да видя началото на вашето начинание :) 




You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥