Bilka Collection Energizing Cleansing Face Milk Review

by - 11:45


Здравейте, красавици!

Днес съм подготвила едно ревю, което за съжаление няма да е много положително. Честно казано много ми се искаше да се сработим с почистващото мляко на Bilka с екстракт от грозде, но не се получи. Между другото това е втория продукт на марката, който не ми хареса, но за другия ще има отделно ревю. Изненадана съм до някъде, че не се сработвам с продуктите за лице на Bilka, голям почитател съм на интимния им душ гел, но явно само той е подходящ за мен. Но без повече приказки, да видим какво толкова не ми допадна в Bilka Collection Energizing Cleansing Face Milk.


Bilka Collection Energizing Cleansing Face Milk е почистващо тоалетно мляко за лице с екстракт от бяло грозде и витамин Е. Според описанието на опаковката, млякото е снабдено със слънцезащита, подходящо е и за чувствителна кожа, почиства добре лицето от грима, като едновременно с това го хидратира. Идва в пластмасова опаковка с количество от 200 мл, а цената му беше около 4-5 лева по спомен.

Съдържанието:


Тоалетното мляко има приятен аромат на нещо сладникаво (дъвка?), а консистенцията му е доста течна. И друг път съм използвала тоалетно мляко (на L'oreal например), но определено не си падам по този тип продукти, осъзнах го и след употребата на тази опаковка. 
Първото, което не ми допада е консистенцията - прекалено течна ми идва. Когато го сложа на памучен тампон никога не мога да преценя точното количество и винаги ми се разлива извън него. Друго, което не ми допада е трудното почистване на очен грим, защото почти винаги ми влиза в очите (това заради количеството, което не преценявам никога).
 До сега не ми се е налагало да измивам тоалетно мляко от лицето си, но за това специално го пише в описанието - след почистване да се измие с вода?! Може би грешката е в моя телевизор, не знам. Факт е, че след като си почистя лицето с това тоалетно мляко по кожата ми остава филм, който усещам, че трябва да бъде премахнат. Освен това не почиства добре грима ми, като мицеларната вода примерно. 

Може би съм прекалено капризна, а може би просто този тип почистващи продукти не са за мен. Bilka Collection Energizing Cleansing Face Milk не е лош продукт, но не е и такъв, който бих повторила.






You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥