Like a Monday... Be You!

by - 21:19


Ей, още една седмица мина със скоростта на светлината. При вас времето тече ли така бързо? Признавам си, малко ми е трудно всеки понеделник да спазвам графика и да ви споделям мислите си, но пък гледам поне на две седмици да го правя. И както казах, времето при мен лети неусетно, та явно за това и понякога пропускам тези постове. Но продължавам и...

Днес, а и не само днес, в последните дни май съм "яхнала метлата", както се казва, но пък гледам да преобразувам енергията от това "яхване" в нещо хубаво. Замислих се, колко е трудно да обърнеш кофти енергията в позитивна такава, но пък с много тренировки става и да ви кажа тази тренировка е много добра за ума, а и за тялото и хората около нас. 

И всичко това се поражда в момента, в който някой да ти каже, че не струваш, че се занимаваш с глупости, просто защото си избрал по-различен от нормалния път, просто защото си по-различен от тях...
Аз съм си аз - с моята си лудост, с моя си начин как да свърша нещо, с моите си идеи, с моите виждания за света, с моите си борби и моите желания да променя нещо. Аз съм и тази, която обича да се гримира, да си поддържа маникюра, да се занимава с блогване, въпреки че съм геолог, който ходи по планините, троши скали с чук, за да вземе проби и се взира в скалите и им чете историята, там където много хора виждат просто камъняци.
 И мисля, че се справям и с двете... Защото съм си аз и го правя по моя си начин, а не по начина, който се опитват да ми налагат. И да, няма да ме променят, защото така се чувствам добре и най-важното - все още се усмихвам всеки ден, и то доста често. Защото не съм обременена от мислите, че трябва да се харесам на някой, хората които ме познават са до мен и ме приемат такава, с всичките ми лудости. И честно да ви кажа на всички, които се опитвате да променяте хората по калъп - гледайте си работата, създадени сме различни и такива трябва да бъдем.  

Какво ме подтикна към тези размисли - случка от миналата седмица, няма да ви споделям подробности, общо взето всичко това е породено от работата ми извън блога.

Между другото тази тема е много дълга за обсъждане и включва много аспекти - за хората, които са различни като ориентация, за хората, които са различни визулано, за хората по принцип, които имат различно мислене. Ако щете дори и гримирането бих засегнала тук... но най-важното е да правите това, което ви харесва, и то както ви хареса. И ако мислите така, то със сигурност никога няма да съдите другите за това, което са.


Отплеснах се и продължавам нататък... Два кадъра от приятната разходка в Южния парк (София) миналата седмица...не бях ходила в парка от няколко години и страшно се зарадвах, че езерата отново имат обитатели - радвах се като малко дете на патиците, които разбудиха много спомени от детските ми години. Приятна разходчица беше, бих повторила пак...


Няколко нови продукта за тест пристигнаха от Syoss. Вече са тествани и ми харесаха много, като изключим неприятният аромат на шампоана. Маслото за коса е доста лекичко и хич не ми утежнява и омазнява косата. Но подробно за тях по-нататък, сега още е рано за пълни впечатления.


Любимия ми маникюр от миналата седмица с Golden Rose WOW 65 и малко точки...


И визията ми за изминалия вече Хелоуйн. Бях котка...хубаво е да си котка поне за малко :)

Стигнахме и до музиката. Миналата седмица бях на странна вълна, вероятно породена от нещата, споменати по-горе. Това се отрази и на музикалните ми предпочитания и харесах следните песни:

Ново от Rita Ora, която за пореден път визуално ми хареса много в клипа...

Sigma & Rita Ora -Coming Home


Песен, на която попаднах в Spotify и е на repeat от няколко дни...

G-Eazy x Bebe Rexha - Me, Myself & I


Различна е тази песен, доста меланхолично ми действа Jarryd James...

Jarryd James - Do You Remember


Накрая искам да ви споделя за една много интересна идея на Таня (Lavender Beauty), а именно споделеното тестване. Мисля че идеята й е страхотна и ще е от полза на много момичета (*пловдивчанките сте щастливки:)), които искат освен да четат за продукти и да ги пробват, и то без да плащат за това или да се молят за тестери в магазините, а да не говорим, че масово марките не предлагат такива. Ако ви е интересна идеята, бързо към тази публикация на Таня, за да разберете повече :)






You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥