Моите топ 5 под 5 лева

by - 14:52


Здравейте!

Започвам с това, че ми беше изключително трудно да избера кои точно 5 продукта да ви покажа днес, защото честно казано имам доста любимци, които са с цена под 5 лева, но реших да ви покажа най-любимите ми пет от последните няколко месеца. 


Тук бих включила и матовите червила на Golden Rose, единичните им сенки, червилата на Essence, сенките на S.he, молива-червило на Maybelline и тн. Но без повече празни приказки, да видим моите топ 5 под 5 лева :)


Essence I love nude 05 My favorite tauping

Любима сянка, която включвам тук въпреки, че на редовна цена е 5,49 лв. и леко минава лимита, но аз я купих на промоция от 3,99 лв., а и след това няколко пъти я видях намалена. Изключително полезен продукт, при мен има мултифункционално приложение - за контуриране на лицето и като сянка. Много добре пигментирана, цвета е идеален и за ежедневен грим, за транзитен цвят и тн. Не се разпрашва и леко мазнее. Количестовото и е доволно и ще я използвам още дълго време. В дните когато бързам винаги посягам към нея.


Essence Longlasting Eye Pencil 18 Berry Merry

Още едно страхотно попадение от Essence. Показвала съм ви този автоматичен молив за очи и преди, цената му е 3,29 лв. Цвета е разкошен (много близък с Maybelline Color Tattoo Pomegranate Punk, въпреки че на суотча по-долу изглежда тъмно лилав), молива е мек и може да се използва освен като очна линия, и като сянка на целия клепач. Позволява наслояване за по-плътен цвят. Отново много ми помага в дните, когато бързам и искам нещо по-различно. 


Golden Rose Vision Lipstick 120

Наскоро ви го показах, сравнително нова придобивка ми е. Купих го за 2,99 лв., редовната му цена е около 4 лева. В момента са намалени в сайта на марката, както и на щандовете на Golden Rose. Много красив цвят, а освен това се предлага и голямо разнообразие, така че има за всекиго по нещо. Цвета е добре пигментиран, не изсушава устните ми. При нанасянето трябва да използвам молив и четка за по-прецизно нанасяне, но пък ефекта е чудесен. Очаквайте ревю скоро.


Essence Lipliner 15 Honey Berry и 06 Satin Mauve

Отскоро е тази любов с моливите за устни, а тези на Essence са най-бюджетните, които съм виждала с цената си от 2,19 лв. Имат отлично покритие, дали за очертаване или запълване на устните, напоследък все към тях посягам. Ако ги използвате като червило, слагайте балсам отдолу за да не ви изсушат устните, а и за по-добър ефект. Моливите са от тези, които се подострят. Предлагат се цветове от светлата до тъмната гама, така че има разнообразие отново за всеки вкус.


Himalaya Nourishing Lip Balm

И накрая любимия ми балсам за устни, който е с цена около 3-4 лева. Омекотява устните, има лек и приятен аромат, безцветен е и за студените дни ми е идеален. Една идея по-твърд е, но при нанасяне омеква и се разнася лесно. На мен лично този вид ми е най-любим, но се предлага и с аромат на какао и тн.

На долната снимка можете да видите цветовете на продуктите:

От ляво на дясно: 
Essence Lipliner 15 Honey Berry и 06 Satin Mauve, Essence Longlasting Eye Pencil 18 Berry Merry, Golden Rose Vision Lipstick 120, Essence I love nude  05 My favorite tauping


Е, това бяха любимите ми продукти под 5 лева към момента. Всички те са с добро качество и ги използвам всеки ден. Препоръчвам ги и ако ги видите можете да им хвърлите едно око.




You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥