Skin Routine - Day & Night

by - 20:41


Толкова отдавна готвя тази публикация, че към момента вече не е особено актуална, но все пак мисля да ви запозная с нещата, които използвам за да се грижа за кожата си. Всъщност, в момента по-различното е, че съм заменила двата крема за лице с малко по-тежки такива, но за това ще прочетете по-надолу. Всички неща, които ви показвам се доказаха във времето и със сигурност бих продължила да ги използвам и за напред. Някои сте ги виждали вече из блога като любимци, ревюта и тн. По-надолу ще разберете и защо ги изхабявам толкова бавно.
За тези от вас, които следят блога редовно, знаете че кожата ми е нормална към суха (смесена?), в някои периоди е нормална (лятото), а много рядко се омазнява в Т-зоната (отново лятото). През останалото време е суха (студените месеци) и за това залагам предимно на продукти, които хидратират и са за суха кожа.


Четка за почистване на лице Silk'n DualClean е джаджата, която ми помага да почиствам лицето си. Има две приставки, като едната за мен е неизползваема - тази за памучни тампони, която уж улеснява свалянето на грим, но при мен тампона се завърта около центъра, става на топка и няма чистене. За сметка на това микрофибърната четка е страхотна, мека и почиства отлично, особено когато е сподходящ продукт. Използвам я вечер, 1-2 пъти в седмицата, като задържам четката по няколко секунди върху всяка зона на лицето, а едновременно с това я движа по кожата си. Бонус - масаж на лицето.
Четката има и приставка за чувствителна кожа, която също е от микрофибър.



Използвам Balea Waschpeeling с плодова киселина заедно с четката на Silk'n. Пробвах и с други продукти, но с този пилинг се сработват най-добре. Пилинга има фини частици, и слава богу не ми изсушава кожата, както очаквах, а и както ме предупредиха. Оставя кожата много добре почистена и освежена. Не го използвам без четката за лице. 

Balea Cleansing Oil-Fluid с масло от камелия е другия измивен продукт, който изпозлвам от доста време. Много приятна текстура, аромат и действие. При мен сваля грима сравнително лесно, не мога да кажа че е отличен, но се справя. След като го използвам кожата ми е една идея по-мека и гладка, и в случая няма никакво изсушаване. Бих продължила да го използвам до безкрай. Използвам го в дните, в които не почиствам лицето си с четката и пилинга.

Mixa Micellar Water ви показах скоро, всъщност фаворит ми е мицеларната вода на Garnier. Но марката в случая няма значение, защото мицеларната вода за мен е must have и без нея не мога, толкова съм свикнала с този продукт, че ако остана без него някак си ми е доста кофти. Като заместител в такива случаи изпозлвам мляко за почистване на Bilka, но не обичам млеката като продукт, та го използвам доста рядко.
Мицеларната вода ми е бърза и много лесно за употреба, а сваля грима толкова добре, че понякога пропускам измиването на лицето (пусти мързел) с флуида. 
Използвам я всеки ден, сутрин и вечер.


Хидратиращата маска на Avene я използвам страшно дълго време, останало ми е много малко от нея (тъжен emoticon). Хидратацията е на лице, особено студените месеци е отличен спасител за сухата ми кожа. 
Използвам я 1 път в седмицата вечер, или редувам с друга маска, според нуждите ми. Оставям я да попие и не нанасям крем след това, или премахвам с памучен тампон излишъка и след 15-20 мин. слагам нощен крем.

Лавандуловата вода на Alteya Organics пък играе ролята на тоник при мен. Не ги обичам хич тониците, за това ми трябва и заместител. Срещнах го в лицето на флоралните води на марката, както и в термалната вода, която забравих да снимам. Пръскам лицето си с едно от двете всеки път щом почистя кожата, и както виждате водата на Alteya Organics използвам по-рядко, повече посягам към термалната вода на Avene. Успокоява кожата ми и "заключва" влагата в нея.
Използвам всяка вечер.


Околоочния гел крем на Ziaja с козе мляко редувам с минито на Lierac, което съм ви показвала вече. Хидратира добре околоочната зона, друго не съм видяла да прави, но към момента нямам нужда от по-силен такъв продукт, за това съм доволна от този крем. Освен това ми стига за много дълго време.
Нанасям го вечер на добре почистена кожа, в зоната около очите, с потупващи движения.

Маслото от карите на Ikarov е нещо като придружаващ продукт към всички неща, които ви показах. Използвам го понякога вместо нощен крем и честно казано кожата ми се сработва добре с него. Сутрин е мека и гладка, не съм сигурна, че е добра идея за хора с мазна кожа. В студените месеци го използвам 2-3 пъти в седмицата. 

Balea Aqua Face Gel Cream беше част от лятната ми рутина, успях да го изхабя преди дни и сега съм се насочила към кремовете на Yoghurt of Bulgaria, за които скоро ще ви разкажа. Крема е лек и идеален за лятото, не е тежък в никакъв случаи, но пък не ми е достатъчен за студено време, така че ще го купя отново другото лято. Бонус е охлаждането в хладилника на крема, а след това и на лицето като го нанеса.

И накрая нощния крем за лице на Rhamnia Bynata с екстракт от облепиха, който присъства от известно време в рутината ми и много ми хареса. Ще го оставя за пролетта, не защото не е достатъчно подхранващ и хидратиращ, просто исках да пробвам нощен крем на друга марка. Всъщност крема на Rhamnia Bynata e изключително подходящ за кожата ми, пробвах и дневния крем и обмислям дали да не се сдобия и с него. 
Използвам го вечер на почистена кожа и попива сравнително бързо.

Както виждате, не използвам много неща за поддържане на кожата ми в добър вид. Установих нещо много важно за мен, към което се придържам отдавна и това е в умерената употреба и количеството на продуктите, които изпозлвам за това и много от нещата, които виждате тук ги изпозлвам от доста време. Освен това използвам и други маски за лице, като например тези на Mountagne Jeunesse и домашна с глина. В публикацията не съм отбелязала серумите, които използвам също в студените месеци, за сега продължавам с Avene Ystheal, който нанасям обикновенно преди нощния крем. Не споменах и пяните за лице, които използвам изключително рядко, тях ги изхабява приятеля ми. 
Тези продукти работят добре за мен и мисля да не ги сменям освен кремовете разбира се.






You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥