Avene Hydrance Optimale Hydrating Skin Tone Perfector Review

by - 21:16


Здравейте, карасавици!

Днес ви разказвам за един продукт, който ми беше изоратен за проба преди време и успя да предизвика смесени чувства в мен. Avene Hydrance Optimale Hydrating Skin Tone Perfector е един от новите продукти в каталога на Avene и се радвам, че имах възможност да бъда една от първите, които го пробваха. Всъщност досег с продукти от серията Hydrance Optimale съм имала и преди, даже съм ви споделяла за лекия хидратант, който за разлика от този, който ще ви покажа днес, не е тониран, тоест няма цвят. Е, с него не се сработих никак даже, да видим с този как е....


Avene Hydrance Optimale Hydrating Skin Tone Perfector е лек хидратант, който е тониран. Идва в малка тубичка с количество 40мл. Предназначен е за хора с нормална към комбинирана чувствителна кожа. Има слънцезащитен фактор 30, което си е голям плюс.Срока на годност след отваряне е 12 месеца.

Съдържанието:


Тубичката е снабдена с удобен апликатор, с който изкарвам точно толкова, колкото ми е необходимо, а и не се цапа.


Цвета е Bonne Mine, не съм сигурна дали се предлага в друг нюанс, но този определено е с розов подтон (*аз го виждам розов), което го прави доста неподходящ за мен (*моята кожа е с жълт подтон), защото е изразен и си личи. 
В случая е добре, че крема до някъде се адаптира с цвета на кожата след около 15-20 минути. 
Розовия цвят по принцип освежава тена, но аз не мога да привикна с това.


Цвета изглежда горе - долу така на естествена светлина:


И в крайна сметка хареса ли ми Avene Hydrance Optimale Hydrating Skin Tone Perfector? Нали знаете, че има продукти, които не може да се определи харесват ли ни или не, за това отдолу ще изброя нещата, които ми допадат и тези, които някак си ме отказаха от идеята да го използвам, като всичко това е съобразено спрямо моите впечатления (*моята кожа):

Плюсове:
- доста е траен, издържа цял ден без да се свлича и тн.
- има приятен аромат, типичния за продуктите на Avene
- изравнява тена и го освежава
- сработва се добре с чувствителна кожа
- има SPF 30

Минуси:
- оставя ми лепкав филм на кожата
- ако търсите нещо матиращо, това не е вашия продукт, оставя кожата доста "лъщяща" 
- цвета е с розов подтон, за хора с жълт такъв не съм сигурна, че ще ви хареса, а освен това е и доста тъмен, което пък не е подходящо за момичета със светла кожа


Overall, крема е хубав, но неподходящ за мен и кожата ми. Това не означава, че на вас няма да ви допадне, така че ако все пак обмисляте покупка, попитайте за тестер или пробвайте на място, може пък това да е вашия крем.







*Продуктите ми бяха предоставени от PR на марката за тест, това по никакъв начин не влияе на мнението ми, което както винаги си е лично мое .

You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥