Empties #5

by - 11:52



Здравейте!

Поредната доза празни опаковки ни чака преди да замине за кошчето. Да видим какво още изхабих последните месеци...


Фон дьо тен Revlon Nearly Naked 170 Natural Beige 
Този ФДТ не можа да види бял свят в блога, но мога тук на кратко да ви споделя впечатленията си. Започвам с цвета, който е тъмен и подходящ за лятото определено. Както и ColorStay, и този няма помпичка, което прави използването и дозирането една идея по трудни. Има леко към средно покритие, не матира, но пък седи доста естествено на кожата. Сравнително траен е, не става на петна и не се свлича. Има SPF 20 и си го използвах с голямо удоволствие лятото. Със сигурност бих го купила отново.

Коректора определено не ми хареса, не бих го купила отново. За озаряване и очертаване на веждите примерно става, но за прикриване на по-сериозни несъвършенства не го препоръчвам.

Това ми е втората опаковка от просволутия коректор, която изхабявам. Може би се превърна в мой фаворит. Покрива много добре, в същото време не е тежък, а цветова се слива с кожата. Бих купила отново.

Rimmel Recover Concealer
Имам този коректор от страшно много време и трябва да се разделим. Хареса ми, въпреки че има леко покритие. 

Приятен и сравнително лек ФДТ, който отново не е от матиращите, а озарява кожата. Цвета беше подходящ за мен лятото и успях да го изхабя най-накрая.  Хареса ми това, че в самата тубичка има вградена "помпичка", която позволява ФДТ-на да бъде изхабен до края, като изтисква продукта до горе. Не съм сигурна дали бих го купила отново, защото не успя да се наложи като любимец при мен.


Мляко за тяло, което успя да запази тена ми за по-дълго време, а едновременно с това хидратираше и кожата ми. Златистите частички подчертаваха тена, единствено не ми допадна аромата му, който се появяваше 10-15 минути след като го нанеса. Хареса ми, но не съм сигурна дали бих го купила следващото лято.

Супер готино лосионче за лице и тяло, изхабих го доста бързо, защото е само 50 мл., но ми хареса. Има плътна консистенция, подходящо е повече за суха кожа и го използвах предимно за тяло, но бих си го купила и следващото лято, защото добре ме предпази от слънцето.


Много любим лосион за тяло с невероятен аромат, за съжаление не съм го виждала по рафтовете на ДМ, все пак е лимитка. Надявам се някой ден пак да го пуснат.

Още един любим лосион, който бих си купила отново с най-голямо удоволствие. Страшно лек и добре хидратиращ, с аромат на шоколад ммм...


Оцветяващ балсам за коса Balea Glossy Brown 
Не ми хареса този балсам и това е. В началото всичко беше ок, но след време започна да ми утежнява страшно косата и да я омазнява. Оцветяването е минимално и повече не бих го купила.

Определено могат да се борят за първо място с тази на Garnier за моето сърце. Почиства добре, не дразни очите и кожата, няма аромат. Много съм доволна и бих си я купила отново.

Соли за вана Balea "Релаксиращи моменти"
От скоро съм фен на солите за вана на Balea, като с тях си правя вана на крачетата. Доста отпускащо ми действа, а тези соли имат много хубав аромат. Ще продължавам да си ги купувам.

Душ гел Dove с шам фъстък
Влюбих се в този душ гел, аромата е чудесен, много особен и не съм използвала нищо с такъв аромат до сега. Омекотява кожата ми след душа, има гъста консистенция и вече си купих нова опаковка.







You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥