The Makeup Memory Lane TAG

by - 20:28



Дойде време за нов таг! Благодаря на Снежи - Snejana.Atanasov за тагването, за мен беше голямо забавление да се провя из албумите ми във ФБ, тъй като всички останали снимки, които имах заминаха завинаги със стария хард диск. Беше и добър повод да се посмея на себе си и козметичните гафове, които съм правила в миналото, и които и сами можете да видите на снимките по-горе :D

Историята ми с гримовете е дълга, все пак започнах да се гримирам интензивно от 9-10 клас. Преди това не съм използвала нищо освен крем за лице и от време на време детински изпълнения с приятелки. Сега забелязвам през колко периоди съм минала като започна от очите, мина през тъмните ФДТ-ни и стигна до веждите, които на моменти са били покъртителни. Малко съм самокритична, но се радвам че се връщам в спомените, за да знам какви грешки да не допускам в бъдеще. Основно съм наблягала на бронзиращи, лъскави продукти, тъмен тен, светли устни и тн. Голяяма грешка-мъртвешкото лице ви е в кърпа вързано. Но стига толкова самокритика. 
През годините експериментирах с цветовете, а сега съм в период на почивка - залагам на земни тонове и нюд цветове. Задължително винаги съм използвала очна линия - от 10-ти клас до ден днешен, почти всеки ден слагам очна линия. Понякога става идеална, понякога не, но мога да я сложа и със затворени очи. Интересно, някой дали води статистика колко време прекарваме от живота си в слагане на очна линия и грим изобщо? :) Харесвам и разнообразни червила, напоследък посягам и към по-ярки такива, а в далечното минало ме привличаше само бледо розовото.Ах, каква приятна промяна! Всъщност от както водя блог и следя блогове мисля, че успях да разбера какво точно харесвам за себе си и какво ми седи добре. Единственото нещо, което искам да усъвършенствам е оформянето на веждите. Те са ми проблемни от доста време, прекалих със скубането и те оредяха доста. Все още търся златната среда.
Относно бялата козметика нещата са доста различни. Преди използвах един два продукта, миех лицето си само с вода и го почиствах с тоалетно мляко и мокри кърпи. Днес обаче рутината ми е доста разширена и да си призная на моменти се дразня, защото това влечение към експериментаторството може да ми навреди. За последните няколко месеца вече си установих една грижа, която не смятам да променям скоро. 
И понеже няколко момичета споменаха, че са се гримирали сами за бала -е,и аз съм една от вас. Нямам снимка за съжаление (причината вече споменах), но продуктите, които използвах бяха ФДТ на Imapa, който ми беше много любим на времето, двойка сенки за очи (кафяво-златистата гама) на Max Factor, руж (коралов) на Bourjois и червило на Maybelline (кафеникаво). Беше се получил много добре и всъщност беше първия ми сполучлив грим, а и издържа цял ден.

1. Първи купен грим в живота ти?
 Мисля, че бяха едни китайски сенки за очи в сладурска кутийка под формата на сърце. Пазих ги до преди 2 години, а съм ги купувала в 7-ми клас, което беше преди...много време :)



2. Първи продукт на МАС?
Червило, отново купувано много отдавна и вече не съществува в колекцията ми, така че не мога да кажа нищо за него. Това е единствения продукт, който съм имала на марката.



3. Първа по-луксозна покупка?
Кремообразен ФДТ на Estee Lauder. Още си пазя кутийката и в нея си отлях червило за устни. 



4. Първа четка за грим? 
Китайска, купена от кварталния магазин. Не беше толкова отдавна всъщност :) Преди това мислех, че с пръсти ми се получава най-добре, но след време се убедих в обратното.



5. Първи сенки за очи?
Отговора на първия въпрос е актуален и тук. След тях си купувах сенки на Avon, защото това беше модерно :)



6. Първи скъп skincare продукт?
Крем за лице на Vichy, беше хидратращ, но само това помня.



7. Първи лак за нокти?
Ахаха, тук спомена е много ясен - тревисто-зелен металик на непозната марка. Разнасяхме го из училище и се лакирахме с него. Беше 6 клас май. Спомням си, че тогава си купих и заздравител на същата марка, защото ноктите ми бяха ужасни и той ги направи такива каквито са до днес :)

И няколко снимки от преди и сега, мисля че разликата е осезаема :)


Всеки, който иска да се позабавлява също да се чувства тагнат и не забравяйте да споделите, ако го направите :)


Love you,

XOXO



You May Also Like

2 коментара

  1. Много интересни въпроси ^_^
    Благодаря, че ме тагна <3 С удоволствие ще се включа и аз.

    ОтговорИзтриване
  2. Моля, моля с интерес ще очаквам и твоите отговори :) <3

    ОтговорИзтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥