First Good Box Unboxing

by - 13:30


 Тук е, тук е! Най-накрая любопитството ми вече  в почивка, след като първата Good Box вече е в ръцете ми :)
Да видим какво се крие в първото издание на абонаментната кутия, а на края на публикацията ще ви разкажа малко повече за нея.


Опаковката е сладурска, картонена кутия със зелена панделка и брандирана лепенка. Беше тежичка, а кой не обича тежки кутии :)


Отварям и започвам да се радвам! Виждам неща за похапване, нещо за пийване и разни други чудесии!


Сутрин е, станах преди малко и на лицето ми грейна усмивка при вида на храната :)

Кокоска Ескимоска е кокосова бисквита с дъх на мента (40гр.), произведение на Vanilla Kitchen. Обожавам продуктите им, бисквитите могат да бъдат намерени в някои био магазини и непременно ги пробвайте, ако имате възможност....моята свърши, май ще трябва да отида да потърся още. Вкусно!

Лъжичка с мед (10гр.) от Samaritans Мед за всяка лъжица - идеално за чая, идейна опаковка, много ме впечатли. 100 % натурален пчелен мед от  липа. Интересното е, че Лъжичка с мед въщност е част от кампания на Социално предприятие "Самаряни", което оказва подкрепа на деца и семейства в риск. Отделно от това тече и инициатива "Купи кошер- подкрепи дете". Меда и пчелите имат специално място в сърцето ми, някой ден може да ви разкажа за това, но сега се радвам на медчето, което довечера ще бъде гарнитура към чая, а той...

...той е на Clipper (2,5гр) - био чай с акай бери и касис. Много харесвам чайовете на Clipper, а този не съм го пробвала, така че още едно попадение.

Следва десертчето Ayurveda Quin Bite (30гр). Е тук направо се влюбих - много вкусно десертче, някой знае ли къде се продават, искам цяла кутия. Без добавени подсладители е, но въпреки това си е достатъчно сладичко, съдържа семена и подправки и направо ми взе акъла. На някой ако не му харесва, мога да си дам адреса... :)

И накрая нещо за пийване - био сок от ананас Polz (200мл.). Обичам ананас и се радвам, че ми се падна такъв сок. Не съм пила такъв, който са е 100% био, та вкуса ми се стори малко странен в началото. Сега си давам сметка какви боклуци в кутии пием в повечето случаи.

Преминавам към random частта, малко козметика, малко домакински нещица и нещо, което никога не бях виждала.

Тестер (единствения в кутията) на превантивната емулсия за лице на Biofficina Toscana (4мл.). Много се радвам, че ще мога да пробвам продукт на марката, която съвсем скоро ще бъде при нас. Има си и продуктов каталог с цените, което си е голямо улеснение при избора. Веган, не тестват върху животни, предназначена за млада и деликатна кожа.

Обявения продукт от кутията е слънцезащитния лосион за лице и тяло (50мл.) на Wooden Spoon със защитен фактор 30, подходящ за цялото семейство. 100% натурален продукт, произведен в България (адмирации за това), без химични филтри, консерванти, алергени и тн. Отново много доволна, не съм пробвала био слънцезащита и съм много ентусиазирана.

Нещо, което разнасяше приятен аромат е натуралния сапун ръчна изработка Лятна свежест, произведен от NaNa Green Home. предназначен за суха, увредена и зряла кожа. Има много масла в него и ухае доста свежо.

От сапуна към био препарата за ръчно миене на съдове AlmaWin (100мл) с шипка и маточина. Пак нещо ново за мен, ще влезе в употреба и ми е интересно как ще мие съдовете, ако е добър може да го потърся за постоянна употреба.

И накрая нещото, което ме изуми и небях виждала никога - органични сапунени ядки на PlanetPure. Използват се за пране, благодарение на сапунина, който се съдържа в черупките, което излиза при температура 30 градуса. При температура на водата до 60 градуса ядките могат да се използват два пъти. И кой ще пере скоро с ядки....мисля да ги тествам и ще споделя мнение въф Фейсбук :)


Дали съм доволна от кутията - да. много! Цената й с доставката е 22,98 лв. Има и абонамент, с който цената на кутията пада. В момента обмислям дали, да не си направя един, защото кутията определено си заслужава. Плюс е присъствието на български продукти. Замисъла е много добър, изпълнението също, личи си че хората, които подбират продуктите имат мисъл и идея в главата, а не нахвърлят тестери и безразборни продукти в кутията. Ако искате можете да погледнете и видеото, което направих с отварянето на кутията (първо качено клипче в Youtube, йей).

*И един малък съвет към Good Box-моля ви, прекрасни хора, слагайте  списък с продуктите, които сте вложили в кутийте :)


На вас харесва ли ви кутията, идеята, изпълнението?

Love you,

XOXO






You May Also Like

5 коментара

  1. Определено е интересна :) Не е в "моята" ниша, но може би ще я поръчам някой път само за проба как е в ръцете ми :)

    ОтговорИзтриване
  2. Много е готинка кутийката! Идеята й е страхотна, а изпълнението - съвсем на ниво!
    Само може би една идея повече козметични продукти биха били супер, а също и нещо бебешко хихихи

    ОтговорИзтриване
  3. Интересна е, не е типичната кутия, с която сме свикнали :)

    ОтговорИзтриване
  4. Идеята и всичко е много cool, но да ти кажа честно и на мен ми лиспва още нещичко, може би още някое козметично мъниче щеше да е ок, но да не се оплаквам, защото на фона на други кутии, тази си е идеална, а за бебешките неща, може да им подшушнем нещо :D

    ОтговорИзтриване
  5. И аз съм съгласна с нея, въпреки че кутията и така е ок, но нашите блогърски души със сигурност биха се радвали на повече козметика. Както и да е, аз съм ок със съдържанието, като първа кутия ме грабнаха и ме е яд, че ще пропусна следващата, но пък нищо, надявам се да не е голяма загуба :D Много ти благодаря за съветите, смятам да ползвам ядките само за пране, въпреки че някъде мернах и шампоан за коса от стрити ядки и се зачудих дали да не го купя, но щом е изсушаващ продукт, със сигурност не бих го приложила върху главата си. Ще пера с тях и с омекотител задължително, добре че ме светна <3

    ОтговорИзтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥