Нови придобивки - май

by - 14:27



Ура, вече сме юни, лятото, морето и късите дрешки вече са тук, а аз използвах май месец за да се снабдя с продукти за новия сезон. За щастие на портмонето ми, обявявам юни за #NoBuyJune или поне в рамките на България, защото при бъдещото ми пътуване в Кипър със сигурност ще наруша това обявление :) Но да видим какво избрах миналия месец.


Слънцезащита:

Lierac Sunfic Apres Solelil и Phyto Phytoplage Apres Soleil ми бяха предоставени за проба. За сега съм пробвала само продукта на Lierac и съм очарована. Скоро ще има подробен пост за слънцезащитата, която използвам, както и навици при излагането на слънце, които придобих след доста тежко изгаряне, така че в него ще ви разкажа повече за продуктите.

Wycon Sun Cream for face SPF 20 e прясна покупка. Докато обикалях новооткрития магазин на марката видях продуктите им за слънце и понеже ми трябваше крем за лице грабнах този. Пише, че е водоустойчив, което може само да ме радва. За сега не мога да кажа нищо за него, предстои му тестване.

Nivea Sun Protect&Bronze SPF 50 вече беше пробван преди няколко дни. Мляко за тяло под формата на спрей, разнася се лесно, ухае приятно, не съм изгоряла изобщо, а помага и за потъмняването.

Alverde Bronzing Lotion пък взех след доста голямо чудене на кой бронзър да заложа, След като изгледах и изчетох всичко много ми допадна видетото на Снежи (SnejanaAtanasov) за бронзърите, които използва и реших да пробвам този на Alverde. Малко трудно се свиква с аромата му, но състава е чудесен, потъмняването е равномерно и постепенно, като можете да го контролирате. Много ми хареса, ще пиша повече и за него скоро.


Депилация:

Veet Wax Strips са ленти за кола маска за тялото. Доволна съм до нчкъде, но една опаковка ми стига за два пъти, доста бързо изечезва восъка от лентата. Иначе са много лесни за работа.

Veet Hair Removal Cream ми върши добра работа, когато имам малко повече време. Използвам го за подмишниците и никъде другаде. 

Elea Face Strips бяха едно малко разочарование, но след много повторения се справят с мъхчето над устните ми. Цената им е доста ниска, но не съм сигурна дали ще ги купя пак.


Лице:

Balea пяна за измиване за нормална кожа беше подарък за приятеля ми, но и аз успях да я пробвам. Доста добър бюджетен вариант на по-скъпите пяни.

Bilka Cleansing Face Milk - спонтанно от моя страна, не обичам млека и тоници, но реших да разнообразя и така грабнах това мляко. Ами да ви кажа, нищо особено, на мен ми е много трудно да си чистя лицето с такъв продукт.

Klorane Lotion Florale и дегримьора за околоочен грим на Byphasse вече съм ви ги показвала в блога. Харесвам и двата продукта много, малката опаковка на Klorane е идеална за бъдещето ми пътуване.


 Тяло:

Fa Sensual&Oil Shower Gel меришеше толкова добре, че нямаше как да го подмина, а сега когато си освободих място за нови душ гелове можете да ми споделите вашите любими :)

Balea Body Cream with sheabutter беше намален на невероятна цена и грабнах една кутия без да се замислям. Омекотява много добре кожата, но попива малко бавно.

Lilly Drogerie Hand Creams ви показах наскоро тук в блога и ви разказах накратко колко са добри, така че няма да се повтарям повече :)

И една гъбка на Perfect, която използвам след ексфоиране за допълнително почистване и масаж на тялото. Пише, че става и за лице, но не мисля да пробвам там, въпреки че е мекичка. Струваше само 80 стотинки.


Коса:

Сдобих се с още два сухи шампоана на Batiste - XXL Volume и Medium&Brunette. Определено XXL Volume ми е льбим, има лек ефект на лак, но е доста далеч от лаковете за коса. Оцветения вариант също е страхотен. Скоро ще има ревю на трите, които притежавам, както и разликите между тях.


Нокти:

Perfect Gel Look Top Coat отдавна ми е един от льбимите топове, придава страхотен блясък на ноктите, и може и да си въобразявам, но мисля че съхнат по-бързо с него.

Другите два лака от снимката са на марката Wycon. Лилавия е 8 Mirtillo и е много хубав патладжанен цвят. Лака има плътно покритие и за сега още е в тест период. Същото се отнася и за 6 Chicago Symphony, който беше подарък към покупката ми и е карамелено кафяв. Мисля, че лаковете на марката ще се превърнат в мой фаворити.


 Грим:

Max Factor Masterpiece Glamour Extensions за сега трудно ми се вписва в представите за перфектна спирала. Сплъстява ми мигите и spider legs ефекта не ми хресва.

Wycon Eyebrow Marker е най-странното нещо, което съм си слагала на веждите. Отново е нова покупка, съвсем прясна, но вече го тествах няколко пъти. Скоро ще ви разкажа повече, но само ще ви споделя, че сутринта, след като си измих лицето веждите ми станаха зелени :D

Maybelline Colorama Eye Shadow 101 - поредната сянка от тази серия на Maybelline. Някой ми беше споменал за този цвят, който е златисто-бял, и когато го видях намален за 1,80 веднага грабнах една опаковка.

Golden Rose Cat's Eyes Eyeliner беше спонтанна покупка. След като очната линия, която ползвам цяла вечност свърши, реших да заложа на GR. Тази е матова и честно казано не съм много доволна. Скоро ще има ревю и ще споделя защо.

Essence I love Nudes 05 My favorite tauping е сянката която искам да имам още от както излезе. Перфектна е за контуриране или за самостоятелно нанасяне, когато много бързам. Лошото е, че надписите се озтриха след седмица носене в чантат, но сянката е направо страхотна.


Е, с това се сдобих през изминалия месец, малко ай прекалих отново, но съм доволна от почти всичко, което съм избрала. Предстоят много пътувания и тн. така че ще огранича пазаруването до към есента...е, поне така си мисля :)



Love you ,

XOXO






You May Also Like

4 коментара

  1. Страхотни покупки, браво! :))

    ОтговорИзтриване
  2. На Golden Rose хубавата очна линия е онази в черната тубичка със златната капачка. Не се размазва над 12 часа. Препоръчвам ти я!
    Страхотни покупки както винаги! ^^

    ОтговорИзтриване
  3. Ох, знам знам всички за нея говорят, но не знам защо взех тази... следващата ще бъде тази. <3

    ОтговорИзтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥