Rimmel Apocalips Lip Velvet & Stay Blushed Liquid Cheek Tint Review & Swatch

by - 20:35



Здравейте, красавици!

Днес ще направя отново едно съвсем бързо и кратко ревю на два продукта на Rimmel - матовият лак за устни Apocalips Lip Velvet и течния руж Stay Blushed. С единия продукт се разбрахме много добре, но с другия ми е трудно да свикна и честно казано не успя да ме спечели, но без повече приказки, да преминем към ревюто.


Започвам с течния руж Rimmel Stay Blushed. На пръв поглед миниатюрна тубичка от 14 мл., но съдържанието й ми хареса. Цвета, който имам е 005 Apricot Glow - прасковен цвят, идеален за летните дни. Цената му в parfimo.bg e 3,50 лв и можете да го видите тук. Не съм го засичала по магазините до сега, ако някой го е виждал, да сподели :)


Отвора на тубичката позволява да изкарате точното количество, което ви е необходимо. Ружа е кремообразен, изобщо не е течен и се нанася малко трудничко, защото бих го определила даже като леко сух. Лично за мен най-удобно е с пръсти, така успявам и да го наслоя колкото искам. Покритието му е леко, но е сравнително добре пигментиран. Харесва ми това, че през деня мога да сложа съвсем малко и да изглежда естествено на кожата ми, а вечер ако искам мога да го направя доста по-наситен. От към издържливост - 2-3 часа без да са нужни корекции. Обикновенно го запечатвам с прозрачна пудра. Няма бляскави частички. 
 Харесва ми, бих си купила някои от другите цветове. Напоследък се хващам, че се заглеждам по течните продукти-ружове, хайлайтъри, отдавам го на топлото време. Този руж не е най-течния, който съм използвала, но с лекото си и ефирно покритие ме спечели.


А продукта, с който не си паснахме е матовото червило (глос, лак?) Rimmel Apocalips Lip Velvet. Спомням си колко много исках да пробвам точно тези червила заради големия интерес и положителни ревюта из блоговете и когато ми попадна в ръцете (върху устните) бях малко разочарована.


Цвета, който имам е 206 Atomic Rose. Опаковката е симпатична, четката е страхотна и нанасянето с нея е много лесно и приятно. Цената на глоса варира, в parfimo.bg е 5лв. и можете да видите наличните цветове тук


И до тук с позитивите. Първото нещо, което не ми харесва и за което аз съм си виновна е цвета. Подлъгах се по суотчове и снимки и се оказа, че в Atomic Rose няма почти нищо розово. Цвета е по-скоро оранжев към кафеникав със съвсем лек розов нюанс и на моите устни седи ужасно. Но тук грешката е моя, предлагат се някои наистина страхотни цветове. 
Основния ми проблем с това червило е страшно изкуствения вид, който придобиват устните ми когато съм с него. Да, наистина цвета е много плътен и покрива добре, трайно е, но така изсушава и изсъхва, че след 10 минути започва да се рони на топчета. Ефект, който няма как да приема. Пробвах и с балсам като основа и ефекта си е същия, а устата ми изглежда като пластмасова човка на патица. Малко ме е яд, понеже му възлагах големи надежди, но обикновенно когато го правя резултата е неприятен. Обикновения вариант на Apocalips ми харесва в пъти повече и от тук нататък не бих пробвала отново матовия вариант.

На долната снимка в ляво е Apocalips Lip Velvet, който изглежда розов, но в действителност не е, а в дясно Stay Blushed.


В момента съм набелязала няколко други продукта на Rimmel : Provocalips 16H Lip Colour , Sun Shimmer Baked Bronzing Powder и Stay Glossy Oh My Lipgloss, които са на доста приемливи цени в parfimo.bg. Пробвали ли сте някой от изброените, ако да какви са ви впечатленията? :)


Love you,

XOXO








* Продуктите ми бяха предоставени за тест от parfimo.bg. Мнението, както винаги си е изцяло мое и не е повлияно от това.

You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥