Sun Care pt.1 - Before Sun

by - 22:32


Здравейте, прекрасни!

След като ви попитах в страницата във Facebook за какво ви се чете, ми стана ясно, че искате да ви разкажа малко повече за слънцезащитата и грижата за кожата ми след слънце, които използвам това лято. И ето, че първата част е вече тук. В нея ще ви разкажа за двата продукта, на които възложих тежката задача  да ме пазят от вредните UV лъчи по време на плажуване. Страшно съм доволна от слънцезащитния спрей за тяло Nivea Protect & Bronze със фактор 50 и крема за лице на Wycon с фактор 20. Вече ги тествах доста обстойно по време на почивката ми в Кипър и смея да твърдя, че тази година успях да си уцеля точните слънцезащитни продукти.


На всички ни е ясно колко важно е да защитаваме кожата си когато се излагаме на слънце. Вредните лъчи състаряват и увреждат кожата, а хората, които спадат в рисковите групи трябва да са особено внимателни. Аз спадам към тази група за мое съжаление, тъй като имам сравнително светла кожа, лунчики и много бенки по части от тялото. Преди 15 години лицето ми изгоря много лошо и от тогава на сам не иска да потъмнява, а и аз не искам да го подлагам на слънчеви бани от страх. Освен това винаги съм със слънцезащитен крем, без значение лято ли е зима ли е, винаги гледам да имам защитен слой на кожата, може и под формата на ФДТ или ББ крем, пудра и тн. Друг съвет, който мога да ви дам е да преглеждате бенките си поне на 1 година и да ги защитавате от слънцето с по-висок слънцезащитен фактор. И нека не забравяме все пак, че слънцето вреди, но пък и ни доставя така необходимият витамин Д, така че събирайте слънчеви лъчи, но с мярка и слънцезащита.


Започвам със спрея Nivea Protect & Bronze, който има защитен фактор 50 и се прилага върху тялото. Последните няколко години залагам предимно на защита с висок фактор, а преди това правих доста глупости с олиата за потъмняване без фактор, което към момента отразявам като голяма грешка. Установих, че тен се придобива и с тези кремове, става по-бавно, но пък ефекта е по-равномерен и по-безопасен. Както споменах горе, прекарах една седмица под жаркото кипърско слънце. За това избрах 50-ти фактор и спрей, който едновременно предпазва и спомага за потъмняване чрез съставките, които активират меланина в кожата. Всъщност Nivea Protect & Bronze е лосион под формата на спрей, има средно гъста консистенция, нанася се малко трудно, но попива веднага. Водоустойчив е, но аз го нанасях след всяко влизане във водата за всеки случаи. Не оставя мазни и бели следи, не лепне, има съвсем леко доловим аромат. Тъй като UV индекса в Кипър е страшно висок (11-12), ми се налагаше да се мажа с лосиона при всяко излизане. Сравнително икономичен е и би стигнал за цяло лято. Количеството е 200 мл., а за цената не съм особено сигурна, някъде около 20 лева по спомен.

Съдържанието:

Лосиона се справи чудесно с предпазването от изгаряне, но и аз не прекалявах със слънчевите бани. Тена, който придобих за една седмица е доста приличен златисто-кафеникав, равномерен загар. Доволна! :)


Крема за лице Wycon Sun Cream SPF 20 също ми стана любимец от първото нанасяне. Срещата ми с него беше съвсем случайна, докато обикалях новия магазин на марката в Мол Сердика. Бях тръгнала за други неща, но слънцезащитата за лице беше отдавна в списъка ми. Взех го на цена около 8 лева, беше намален, но и на редовна не е скъп. Консистенцията му не е много гъста, попива веднага след като е нанесен, не оставя бели следи, и се усеща доста леко върху кожата. Не се притесявайте, няма да станете бели като призраци след досега му с вода. Крема е водоустойчив, не усещах нужда да го нанасям постоянно след като изляза от водата. Икономичен е, има съвсем лек аромат, типичен за слънцезащитните продукти. Единствен недостатък е опаковката, която  се спука, а така и не установих къде е дупчицата, за това сега го държа в пликче. 


Съдържанието (фокуса ми избяга сериозно):

Отново съм много доволна, защото лицето ми беше наистина защитено, а и успя да потъмнее малко, което доста рядко се случва от 15 години насам :) Състава му не е от най-добрите, но си свърши работата.
Заложих само на два продукта, тъй като не смятам, че имам нужда от безкрайно много неща за да предпазвам кожата си. Може би забравих да спомена ФДТ-на, който използвам и също е със слънцезашитен фактор 20 - Revlon Nearly Naked, но за него ще ви разказвам в отделен пост скоро.

А вие на какви продукти залагате за предпазване на кожата от UV лъчите, имате ли си някакъв ритуал, бабини рецепти, любими продукти?


Love you,

XOXO



You May Also Like

2 коментара

  1. Зори, страхотен пост! Аз имам проблеми със слънцето през лятото, защото съм много беличка, за това ми е интересно да чета за опита на хора със същата съдба :D И аз използвам за сега фактор 20 за лице, но започвам да оставам с впечатление, че ми е малко. Но този изглежда надежден, може и да опитам. Сигурно е по-добре от класиката Nivea :D :)

    www.gamesoffashion.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  2. Йей, много се радвам, че поста ти е харесал. И аз съм светличка, ползвам 20 фактор, защото потъмнявам мъничко като съм с него, пробвах и с 50 и ня шанс да хвана тен, но пък носа винаги ми изгаря с какъвто и фактор да съм, така че поне при мен няма много значение :) Иначе крема на Wycon е хубав наистина, не е нещо уау, но върши работа, харесвам и Нивеа, така че и на техен да заложиш пак няма да сбъркаш <3

    ОтговорИзтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥