Поръчка от AliExpress.com

by - 18:37




Отдавна се каня да седна и да напиша този пост. След многото запитвания, които получих за четките и коректорите, които поръчах, реших да направя един общ пост със всички (почти) неща, които съм поръчвала от aliexpress.com, както и да споделя няколко съвета за пазаруването от сайта, които може да са в помощ на някой, който обмисля поръчка от там. В публикацията няма affiliate линкове, ако ви интересува конкретен продукт и продавача, от който съм го купила, можете да ме попитате в коментарите.

Всички неща, които виждате на снимките поръчах по време на голямата разпродажба в сайта, в края на миналата година. Цените бяха страшно ниски (дори и сега някой от тези продукти са намалени) и грубо казано нещата, които ви показвам ми излязоха малко над 20$.


Тази риза на целувки ми беше грабнала окото в няколко наши онлайн магазина, но цената й ме спираше, особено след като видях каква е в AliExpress. Купих я за 5$. Успях да уцеля размера и ми стана. Материята е доста особена, ризата е доста тънка. Не съм привърженик на идеята да купувам дрехи от такива сайтове заради риска, че няма да ми станат или кофти качеството, а и от други съображения, които сега не искам да споменавам. Но в деня на разпродажбата с приятеля ми бяхме като зомбирани и купувахме каквото ни хрумне. Харесва ми, нося я с кеф и много се забавлявам, като гледам опулените физиономии на хората, когато ме видят с нея, даже излезе майтапа, че съм облякла любовната риза :) 

*Относно поръчките на дрехи от сайта - препоръчвам ви горещо да разглеждате внимателно, един и същи модел се продава на различна цена и има фрапиращи разлики. Тази риза я имаше за 5 долара, имаше я и за 25. Евентуална разлика е качеството на продукта. Освен това внимателно си вземете мерките и гледайте таблиците, които са дадени за да няма после "ох ,леле, какъв е този чувал" или "ох, леле, дойде ми рокличка за кученцето". 

Купих си и два часовника, другия ще го видите по-надолу. Изчистени са, изпълнението им е качествено, а и бяха по 1$. 

Колието ми излезе 0,79$ и страшно много си го харесвам. Тук ще ви дам един съвет при избора на бижута, тъй като в сайта е пълно със всякакви джунджурийки и няма как да не се пуснете по вълната на пазаруването, особено заради цените. 

*Когато избирате бижута с метал, като това колие в случая, винаги имайте едно на ум, че снимката и реалността може да се разминават. На снимката метала на това колие не изглеждаше толкова оранжев, а по-скоро жълто-златист. Не забравяйте, че когато получите нещо, което не отговаря на снимката трябва да пуснете feedback на продавача, можете и да му се накарате даже и бъдете сигурни, че ще ви компенсират, защото китайците хич не обичат да имат отрицателни коментари под обявите си. Пример: поръчах комплект гривни и комплект верижки, които бяха покъртително гадни и с ужасно качество, естествено не си замълчах и им сложих най-слаба оценка. Веднага имаше реакция, предложиха компенсация и всичко беше наред. По принцип повечето продавачи са доста внимателни към клиентите, защото не искат да губят бъдещи такива.


Следващата покупка бяха два шала - единия шифонен с лика на Мерилин Монро, а другия с мотиви от любимия ми Париж, който между другото е от страшно мека и приятна материя. Двата шала ми излязоха около 5$.


Обиците бяха любов от пръв поглед, за съжаление още не съм ги слагала, но чакам да дойде лятото, а с него и цветното ми настроение. Цената им беше около 1,50$.

И следва палитрата с контури и коректори. Отдавна е влязла в действие, както се вижда от снимките. Цената й беше около 3$. Качеството й не е нещо особено, но не мога да кажа, че цветовете не са пигментирани. Покриват добре, но за съжаление е почти невъзможно да се извади цвят с четка, само с пръсти. Доста са твърди, но на лицето се преливат добре. За справка, в България съм виждала същата палитра за 15 лева. Опаковката е чисто черна, пластмасова, без огледало и надписи. Съдържанието остана на картонената кутия, и веднага щом я намеря ще го кача. Звездичката си е бонус от мен. Има няколко цвята коректори, един хайлайтър (най-горе в ляво) и контури. Палитрата според мен е имитация на тази на Coastal Scents. Дали си заслужава - за тази цена да, за по висока - не.






Дойде ред на четките. Доста въпроси получих за тях и беше време да ги наснимам хубаво. Цената им беше 2$. Всяка една идва индивидуално опакована в целофанче. Комплекта се състои от 4 четки и можете да ги видите по-хубаво на долните снимки. Четките са меки, като заострената е малко по-твърда. Нямам загуба на косъмчета до сега. Преливането с тях е доста лесно. Малко по-едри са от обичайното, но аз свикнах с това. До колкото знам, някои момичета ги използват и за нанасяне на коректор и контур. Лично на мен не ми допадат за тези цели. Препоръчвам ги с две ръце.







 Това бяха част от нещата, които съм купила от AliExpress. Още няколко съвета:


* Доставката при повечето продавачи е безплатна, но не при всички. Повечето seller-и на бижута имат безплатна доставка над определена сума, например над 10$. Внимателно четете описанията на продуктите, защото дори някои от тях да са отбелязани с безплатна доставка в горния панел, по надолу в описанието им пише, че доставката е безплатна над определената сума. 

* Отново за доставката - времето за доставяне варира много, някои неща пристигат до седмица-две, за други се чака по месец. Почти всички поръчки имат тракинг, с който можете да следите как се придвижват нещата ви.

* Плащането става през сайта, което е и най-хубавото на AliExpress. Процеса на плащане е малко по-различен: правите поръчка, плащате в сайта, продавача ви изпраща стоката, а когато я получите AliExpress плаща на продавача. Идеята е да се избегнат злоупотреби с плащанията, като AliExpress се явява нещо като гарант за това, че ще си получите пратката. Някои от обявите имат и гаранция, която трае примерно 60 дни и ако не си получите пратката в това време, можете да пуснете сигнал. Всъщност можете да пуснете сигнал и ако получите счупени неща, грешни продукти и всичко, което не ви удовлетворява като клиент.

* Ако се наложи да ви върнат парите за нещо, не се притеснявайте, ако не стане веднага, обикновено им трябва известно време докато ви преведат парите обратно по картата. Пример: приятеля ми направи дублажна поръчка за около 50$ погрешка, плати я и после я отмени и за около седмица му преведоха парите обратно.

* Понякога се случва да ви задържат нещата на митница, особено ако имате по-голяма поръчка с повече неща в нея. Ако китайците са обявили доста по-ниска цена от реалната (като при мен - неща за 10$ ги бяха обявили за 2$), това започва да буди съмнение в митническите агенти и те я задържат. Ако ви интересува нещо повече за процеса на освобождаване на пратки, можете да ми пишете по всяко време. 

Надявам се тази публикация да ви е била полезна, за всякакви въпроси съм насреща, така че не се притеснявайте да ме питате каквото се сетите :)

Love you,

XOXO









You May Also Like

17 коментара

  1. Страхотни неща!! Шалът с мерилин е жееесток ♡♡♡♡ Имам скосената четка и я използвам за нанасяне на база за сенки. Супер е удобна :) Всичките ли си ги купи за 2 долара ?

    ОтговорИзтриване
  2. Шалчето е супер <3 Четките наистина са много удобни, и да, целия комплект беше 2 долара, вчера беше на 2,99, редовно го намаляват. Дойдоха за 2 седмици, сега съм поръчала комплект, подобен на Eco Tools и за тях ще пиша като ги получа :)

    ОтговорИзтриване
  3. Имам същите обицииии! Много са хубави, но много тежат... Много готини неща, ризата я заглеждам отдавна. Ти кой размер поръча,и ако може линк. :)

    ОтговорИзтриване
  4. Тежки са наистина, може би това е минус, но пък с толкова метал по тях няма как :D Ризата беше М размер, а ето и линка - http://www.aliexpress.com/item/2014-New-Women-Hot-Sale-Brand-Design-High-Street-Elegant-Lip-Print-Chiffon-Blouse-Shirt-DF/1948873307.html Материята е доста странна, със сигурност не е шифон :D

    ОтговорИзтриване
  5. You got really good things dear!
    New post on blog
    http://dimplekhadi.blogspot.com/2015/02/red-winter.html

    ОтговорИзтриване
  6. Супер покупки. Много ми харесаха часовниците и особено ниската им цена. 😀 Може ли линк към тях? :)

    ОтговорИзтриване
  7. Елвира Георгиева9 февруари 2015 г. в 15:14

    Супер покупки! Само една поправка - не всички продавачи дават код за проследяване на пратката. Много обичам да се ровя из сайта, имат интересни неща. :))

    ОтговорИзтриване
  8. Добре, че ме поправи сега ще го отбележа, всички от които съм поръчвала до сега ми дават номер, но просто методите на доставка са им различни, но сега ще го поправя :* Аз като почна да се ровя и става страшно хаха :)

    ОтговорИзтриване
  9. много ми хареса поста ти, браво! а може ли да ми дадеш линк към четките?

    ОтговорИзтриване
  10. Здравееей,
    имам същата риза и четки. Много си ги харесвам и са с много добро качество, за цената си. Определено има доста попадения в Алито :)

    ОтговорИзтриване
  11. Напълно съм съгласна с теб :)

    ОтговорИзтриване
  12. И аз имам същите четки. Когато пристигнаха си казах: "уауу само на мен ли ми се струват големички". Не мисля, че нанасянето особено на тъмни цветове с тях ми се получава.

    ОтговорИзтриване
  13. Големички са наистина. Използвам предимно скосената четка за нансяне, другите ги използвам основно за блендване, така че нямам особени наблюдения относно това приложение :)

    ОтговорИзтриване
  14. Извинявам се, ако преповтавям въпроса, но нямам време да прегледам! Поръчах преди 2 месеца бельо и бижута от aliexpress! След като помолих двама от продавачите да удължат времето за доставка и те не го направиха, отворих диспут. Как да действам от тук нататък и какво да направя, за да ми върнат парите? И другият ми въпрос е, как се освобождават пратки от митницата?

    ОтговорИзтриване
  15. За съжаление не съм стигала до момента с отваряне на диспут, така че не знам точно как се процедира. Би трябвало след като сте отворили диспут от Али Експрес да се намесят по някакъв начин, може да проверите форуми, засичала съм подобни теми. При мен върнаха парите веднага след като канселирах поръчката. Дали ли са ви код за проследяване на пратките, за да следите движението им? Иначе пратка от митница се освобождава след като ви изпратят уведомление от пощата. Отивате в митницата, която отговаря за района ви с отпечатана поръчка от сайта, на която да се вижда сумата, за която е сделката или банково извлечение. Дайте ми email, на който да ви пратя файл с повече подробности, ако искате :)

    ОтговорИзтриване
  16. bonbon4370@abv.bg ; иначе, да има код за проследяване и пише, че преди месец са пристигнали в България, а нямам нито известие, нито има пратка в пощата

    ОтговорИзтриване
  17. Единственото, което се сещам и, което можете да направите е да влезете в сайта на БГ пощи и да намерите номера за клиенти, ако не сте им звъняли вече. Да се опитат да направят справка къде може да е, явно проблема е в нашите пощи. Ще ви пиша по-късно на мейла, може и да успеем да разгадаем загадката къде се губи по трасето :) И на мен ми се е случвало пратката да пише, че е в БГ, а в пощите да казват, че я няма и то седмици след това.

    ОтговорИзтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥