Real Techniques Core Collection

by - 13:59






Здравейте, красавици!

Мисля, че вече беше крайно време да направя и тази публикация, която беше пожелана след запитване в страничката на блога във Facebook. Става въпрос за сета от четки Real Techniques Core Collection, един сет, който много ми хареса още от първия досег, и който тотално промени начина ми на гримиране през последните месеци. От сега се извинявам за качеството на снимките, но в това време снимането беше почти мисията невъзможна за мен :)


 Ако следите бюти блогове, знаете, че четките на Real Techniques са едни от най-често използваните и харесвани от блогърките. И има защо да е така. Четките са страшно меки и вършат наистина страхотна работа, а цената им е достъпна и задоволителна (не говоря за положението в БГ, защото тук цените са многократно завишени). В сайта iHerb комплекта може да се поръча на цента 18$, а често има и отстъпки.


* на тази снимка Buffing четката е в състояние преди къпане.

Малко кратка информация за четките Real Techniques - четките са проектирани и създадени от двете сестри Чапман - професионални гримьори и влогърки, Четките са синтетични, меки и гладки, съчетаващи високотехнологични материали и иновативен дизайн. Всяка една серия четки има собствен цветови код, който отговаря на частта от грима, за които са предназначени (в случая оранжев цвят). Четките са изключително леки и много удобни за работа.


 А сега за Core Collection. Този сет е предназначен за поставяне на основа, коректор и контур. Според мен най-хубавия от всичките им сетове, въпреки, че нямам търпение да се сдобия и със сетовете Nick's Picks и Starter Set-а. Комплекта съдържа 4 броя четки и несесер за съхранение. Несесера е доста удобен, аз съхранявам четките си в него, но мисля да престана да го правя, тъй като събира доста прах. Много ми е удобен при пътуване, тъй като има място за още четки. Освен това има функция, която позволява несесера да се използва като стойка-държач на четките по време на употребата им - на мен тази опция хич не ми е удобна, тъй като ластиците, които държат четките са доста стегнати и всяко вадене и връщане на четките си е голяма играчка. Но идеята иначе е хубава :)








Ето и малко по-детайлно описание на четките:

1.Buffing Brush - за мен това е четка - all in one. Използвам я предимно за нанасяне на течен ФДТ и понякога за пудра, а даже и за руж. Предназначението и по принцип е за цялостно нанасяне на пудра и минерален ФДТ. Наистина съм много доволна от нея, от както я използвам, нанасянето на ФДТ стана много по-лесно, а резултатите са точно такива каквито искам. Не се получават черти, разнасям ФДТ кръгообразно за равномерно покритие, няма вероятност да се прекали с продукта, който се използва. Четката не поема много продукт, на мен ми стигат две помпички за цялостно покритие. Четката е изключително мека, косъмчетата са здраво захванати за основата. До сега не ми се е случвало при гримиране да остане някое върху лицето ми. Харесва ми и това, че четката е двуцветна - така много лесно се разбира , кога и е време за "къпане". И като стана дума за миене, моят метод е малко странен, но ще ви разкажа друг път за това. Имам четките от около 4 месеца и досега са паднали няколко косъма по време на миенето, но само от периферната част. Четката по никакъв начин не е загубила формата и гъстотата си. На детайлните снимки се виждат периферните косъмчета, които искаха да избягат. Определено това е най-добрата четка от целия комплект, за съжаление мисля че не се продава отделно, което е голям минус.








2. Contour Brush - четка за контуриране; за нанасяне на хайлайтър и контур. Аз я използвам предимно за нанасяне на руж, колкото и странно да звучи. За контур също върши много хубава работа, даже перфектна, защото няма риск да се прекали с продукта, разнася и блендва много добре и се постига по-естествен финиш. Отново много меки косъмчета, до сега не е изпаднало нито едно, дори и при "къпането". 






3. Detailer Brush - детайлна четка за нанасяне на коректор или червило. Според мен най-малко използваната четка от комплекта. Използвам я за нанасяне на червило или гланц от палитрата на Сефора, която използвам. За коректор я използвах един път, и то за да я пробвам и с такъв продукт. Определено мисля, че не става за коректор, дори и за прикриване на малки несъвършенства. Косъмчетата не са мръднали.




4. Pointed Foundation Brush - четка за нанасяне на течен ФДТ. И тук мнението ми е, че четката не върши работа по предназначение. Прекалено е малка за цялостно нанасяне на ФДТ - мнение, което видях и в други блогове. По-скоро я използвах няколко пъти за нанасяне на коректор под очите, като пак не бях много доволна, тъй като оставя коректора на черти и задължително след това трябва да се прелее с пръсти. Мисля, че все пак има и хора, които биха й дали шанс за нанасяне на ФДТ и може и да им допадне, но на мен лично не ми харесва това и приложение. Косъмчетата са малко по-твърди, от колкото на горните четки, но са стабилно закрепени и също нямам загуби до сега.




Както се вижда и от снимките и от описанието, най-много внимание отделих на Buffing Brush, защото според моето скромно мнение това е четката, която най-много си заслужава от целия комплект - възможност за разнообразно приложение, мекота, идеални резултати и много качествена изработка. Като цяло сета си струва, цената му не е висока, предлага базов набор от четки, които са добре изработени и с добро качество, и широко приложение според предпочитанията. Единствения минус е това, че има прекалено много реплики, а в България цената на комплекта е безумна. За това ви препоръчвам, ако решите да се сдобиете с тях, да проверите сайта на Real Techniques или iHerb.

Надявам се поста да ви е харесал и дано не ви е отегчил. Ще ми бъде интересно да чуя вашето мнение - използвали ли сте четки на RT, коя е любимата ви четка за грим?



Love you,

XOXO





You May Also Like

12 коментара

  1. Чудесен пост. Първата четката е уникална. Имам нейна имитация и е много добра. Не мога да си представя колко мека и хубава ще е оригиналната. Имам подобна на тази малката и аз я използвам да си слагам коректорът на Catrice и ми е много удобна . :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти <3 Ти от къде си взе репликата, аз много се чудя дали да не си поръчам една за всеки случай, а за жалост оригинала не се продава отделно :(

      Изтриване
  2. Чудесна публикация и много полезна. Аз имам тяхната четка за руж, но набързо я прекроих в четка за пудра, тъй като много рехаво ми го нанасяше ружа :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много се радвам, че поста ти е харесал и е бил полезен. Харесва ми много това в четките на RT, че могат да бъдат прекроени, както ти казваш, спрямо нашите нужди :)

      Изтриване
  3. Отдавна искам нещо като първата четка, ще помисля за тази. :))
    Прекрасно ревю!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Наистина няма да съжаляваш. Между другото забравих да спомена, че отправих запитване до вносителите на четките в България, и цената на сета, която те ми казаха беше 75,50лв. :)

      Изтриване
  4. Накара ме да се замисля за този сет и трябва да поогледам къде е най-изгодно за поръчка :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. iHerb и сайта на RT, аз мисля да поръчам от iHerb, тъй като вече съм чела доста положителни думи за обслужването на сайта и доставката.

      Изтриване
  5. Buffing четката използвам почти всеки ден за фдт, както и blush и multi task четките за руж и за пудра. В момента съм хвърлила око на сета Nick's Picks :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ооо този сет и аз много искам да го имам, разгледах го обстойно и мисля скоро да го поръчам и него :) Ако ме изпревариш, да споделиш мнение непременно :)

      Изтриване
  6. Честити четки! <3 Изглеждат много хубави, дано са ти полезни ^^

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, те вече не са много нови и не спирам да ги използвам от няколко месеца, наистина са ми много полезни :)

      Изтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥