Deborah Milano Black+Long Mascara

by - 15:01







Здравейте!

В днешния мрачен и дъждовен ден реших да ви запозная с един от любимците си през последните 1-2 месеца, а именно спиралата на Deborah Milano - Black+Long. По принцип съм малко взискателна към спиралите, които използвам и обичам да експериментирам, като рядко залагам само на една, която да купувам редовно. За това и любопитството ми ме отведе до покупката на тази спирала. Освен това беше и намалена, което още повече ме убеди, че трябва да я имам, а и предишните ми две "любимки" изсъхнаха и беше време да бъдат заменени.



Мисля да започна с опаковката, която е единственото нещо, което ме разочарова и което не ми допада особено. В действителност, това беше едно от нещата, което много ми хареса в началото, а именно външния вид, но след около 2-3 седмици носене в чантата почти всички надписи по спиралата се изтриха. Даже в момента се ядосвам, че не я снимах още в началото, когато се виждаше състава и други неща. Единствено са се запазили името и марката на спиралата. Както се вижда и от снимката, освен изтритите надписи има и много драскотини по пластмасата.  Дръжката на спиралата има гумирана и плоска област, която не позволява изплъзване по време на нанасянето - това за мен е плюс, защото понякога ми се е случвало да изпускам четката на спиралата, докато се гримирам, което не е особено приятно.


Четката е относително голяма, но не колкото тези на спиралите на Rimmel. По-скоро я определям като стандартна. Употребата й е лесна, като за долните мигли срещам известни затруднения, поради размера й. Харесва ми, че взима точното количество туш, без да го натрупва на върха си - нещо, което често ми се случва с други спирали.


Туша е наситено черен, много плътен като цвят. Не бих казала, че е прекалено течен.


А сега и малко за ефекта от спиралата. Според обещанията на производителя, с тази спирала би трябвало да постигнем драматичен и изразителен поглед, идеално извити и дълги, черни мигли. За мен тези обещания са спазени. А ето и каква е тайната на спиралата:

"Тайната на спиралата Black + Long е в нейната революционна формула. Карбоновото черно е уникален пигмент, който придава наситения цвят на тази спирала, но това не е всичко. Формулата съдържа полимери, отразяващи светлината. Те третират индивидуално всяка една мигла като не им позволяват да се слепват. Пантенолът, който се съдържа във формулата на спиралата стимулира растежа на миглите, тяхната извивка и хидратация."
*информацията е взета от сайта на Deborah Milano Bulgaria

На снимките по-долу съм се опитала максимално да хвана миглите си - за мен това са нй-трудно правените снимки, не знам защо, но никога не ми се получават :)


Оцъкленото ми око без спирала:


И отново то, но вече със един слой спирала:





Според вас дали обещания ефект е постигнат? Аз няма какво повече да искам от една спирала. Наистина добре обгруща миглите, прави ги наситено черни и оптчески по-дълги. За извиването не съм особено сигурна, тъй като моите мигли са си извити по default. Друг малък кусур на спиралата е лекото зацапване под окото, което се получава след определено време, въпреки че засъхва доста бързо след нанасянето, но за мен не е особен проблем. Сваля се изключително лесно с дегримьор, кърпички, мицеларна вода или какъвто и да е продукт за почистване на грим. Количеството на спиралата е 9 ml, а цената й варира. Аз я купих на промоция с цена 6,99 лв. Срока на годност е 6 месеца след отварянето й.







Доволна, доволна, доволна... рядко бих го повторила 3 пъти, но в случая си заслужава. Очаквайте скоро ревю на още една спирала, която от скоро се опитва да измести тази от върха, но за сега е в тест период :)

Love you,

XOXO





You May Also Like

6 коментара

  1. Много обичам спиралите на тази марка, страшно дълго издържат преди да изсъхнат и определено си заслужават.

    ОтговорИзтриване
  2. Много хубава спирала ..Не съм пробвала нищо на марката , но това може да се промени много бързо :D И на мен ми е много трудно да си снимам очите.. :(

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ами и на мен това ми е първи опит и досег изобщо до тази марка...и останах доволна, мисля да пробвам и други нещица - сенки, ФДТ.... а за очите, да, голям проблем си е :D

      Изтриване
  3. Изглежда обещаващо. Може би ще го пробвам следващия път :)
    Поздравления за оформлението на блога :)

    ОтговорИзтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥