Гост на блога - Септември

by - 10:43



Здравейте!
Дойде време за една от любимите ми публикации, а именно Гост на блога. Госта този месец е едно удивително момиче, запленено от света на гримовете и фантастиката. Днес ще се запознаем с Таня и нейният прохождащ блог - Black Lace Red Lipstick., в който можете да намерите чудесни идеи за грим, мнения за продукти и някои много полезни съвети. Интервюто се получи много добре, с изчерпателни отговори, трикчета и съвети, за това се надявам да ви бъде интересно и приятно, така както ми беше и на мен. Пожелавам ви приятно четене. 

1. Като за начало разкажи ни малко повече за теб извън блога?

Здравейте. Казвам се Таня и тъкмо навърших 22 години. Преди около два месеца завърших специалност “Бизнес Мениджмънт” в Англия, но голямата ми страст си остава грима. Обожавам да пътувам, както и да ходя по концерти и на театър, ако имам време. Голям фен съм и на книгите и винаги имам книга в чантата.

2. Как реши да започнеш воденето на собствен блог?

Блогът го започнах преди три-четири месеца, защото бях насъбрала много вдъхновение за грим, а не исках само да спамя хората във Фейсбук, хаха. Дали ще е по-неутрален, по-драматичен или направо фентъзи или театрален – няма значение. Обичам трансформацията, която позволява. Обичам това да мога да съм с различно лице всеки ден.


3. Какво те вдъхнови при написването на първата ти публикация?

Всъщност първата ми публикация беше базирана на видео в ютюб, което бях постнала, а то беше “Как да си направим кукленски грим”. Обожавам кукленската визия и изобщо малко по-изчанчените такива, защото от малка харесвам по-фантастични филми и приказни герои. Като се замисля...гримът в поне половината ми публикации е много драматичен и леко прекален, защото съм с големите лещи и огромни мигли.


4. Когато пишеш нова публикация следваш ли някакъв план и как организираш  воденето на блога си (ако не е тайна разбира се)?

Повечето ми публикации са MOTD (грим на деня). Тези публикации изцяло зависят от това в какво настроение се събудя. Не мога да планирам предварително дали ще се събудя в настроение за нещо леко и неутрално или нещо с огромни мигли и много цветни сенки. Изобщо съм абсолютен новак в блогването и не знам много какво правя. Иска ми се да можеше да съм малко по-организирана, но да се надяваме, че и това ще стане.

5. Какво ти носи радост и какво те натъжава?

Носят ми радост доста обикновени неща. Радват ме хубава музика (кпоп, готик рок и какво ли още не) и интересни книги (научна фантастика, приключенски и хорър). Събирам арт книги на фентъзи художници. В последно време ме радва и това, че се понаучавам да си готвя сравнително добре.

Натъжава ме липсата на състрадателност в хората понякога, но после си казвам, че трябва да се обръща внимание на хубавото. За всеки злобен човек има поне двама, които са готови да помогнат.


6. Какво мислиш за българските блогове?

Много се радвам, че има толкова много блогове. Постоянно намирам нови и нови за следване. И са толкова добре направени като дизайн и така разнообразни като видове публикации, че ме хваща срам аз колко не съм напред с тези неща. Много харесвам например Mannierox, Beautiful Sin, Ninahaveheart и Longlivemakeup. Всъщност мисля, че първо тях последвах като си направих блог.

7. Според теб с какво се различават българските блогове и блогъри от чуждестранните такива?

Аз лично вярвам повече на българските блогъри. Някак си ги чувствам по-близки и съм по-склонна да вярвам на мнението им за някой продукт. Българските блогове с нищо не отстъпват на чуждестранните такива.


8. Четеш ли чуждестранни блогове и имаш ли любими?

От “нормалните” бюти блогове много харесвам stylesuzi.com, Lookamillion във фейсбук, както и Amrezy в инстаграм.
Голям фен съм на по-алтернативните визии и чета доста блогове, посветени на японски модни стилове, винтидж блогове и малко по-дарк блогове.



9. Смяташ ли, че има съперничество между блогърите?

Аз лично не съм забелязала. Мога да кажа само, че ако съм търсила помощ, ми е било отговаряно положително винаги. Срещала съм само добро отношение. Разбира се, блогът ми е прекалено нов и не мога да дам обективно мнение.

10. Кои ще са твоите must-have продукти за есента?

Есента за мен е период на по-тъмни червила и тъмен очен грим. Харесвам MAC Dubonnet, защото е много приятен тъмночервен нюанс, но не се набива на очи прекалено, а е доста елегантно. Особено съчетано с тънка черна очна линия. Също харесвам тъмно кафяви и бронзови сенки.

11. Има ли продукт, без който не можеш и такъв, който никога повече не би пробвала?

Must-haves са ми червилата MAC Russian Red и Hug me, защото първото е перфектен червен цвят, а второто върху мен е най-естествено изглеждащото розово с кафяви подтонове. Обожавам и 1 Day Tattoo очната линия на японската марка K-Palette. Много много пъти съм си купувала и Revlon Colorstay фон дьо тена, защото е страшно издържлив и е от малкото drugstore фон дьо тени, които са достатъчно светли за мен. Много любими продукти за под фон-дьо-тен са ми MAC Strobe Cream и Le Blanc de Chanel, които придават много хубав естествен блясък на кожата.

Продукт, който аз лично не бих пробвала повече е Chanel Vitalumiere. Знам, че е любим продукт на много хора, но лично на мен ми се отрази ужасно. Прекалено ми беше воднист и не придаваше озарено излъчване, а просто нямаше покритие.

12. В блога ти има страхотни идеи за грим - от къде черпиш вдъхновение и какъв е грима, който е типичен за теб?

Черпя вдъхновение отвсякъде. Много харесвам японски модни списания, които чета онлайн. Например в Ageha и Vivi винаги има много интересни туториали за грим. Също гледам редовно корейски и японски стрийтфешън снимки, защото хората се носят в толкова различни и разнообразни стилове. Харесвам и старите холивудски звезди от 40те и 50те с елегантния грим. Голямо вдъхновение са ми и героите от фентъзи книги, както и от разни филми на Тим Бъртън.

Няма грим, който да е типичен за мен. Един ден искам да се чувствам като викторианска кукла и слагам огромни лещи за очи и мигли, а на другия ден искам да съм Мерилин Монро или Дита Фон Тийз и слагам червено червило. На следващия ден пък може да съм с опушени очи и бледи устни. Ако имах хиляда лица щях да гримирам всяко от тях различно.

13. Кои са най-честите грешки при гримирането според теб и имаш ли собствени трикчета, които прилагаш?

Прекалено тъмен или прекалено светъл фон-дьо-тен, който стои като маска. За мен трикчето е да смеся фон-дьо-тенът, който не ми пасва, с бял фон-дьо-тен на Illamasqua, за да го изсветля. Coastal Scents пък имат коректори, които служат за изсветляване и потъмнявне на фон-дьо-тени.

Притесняват ме и прекалено очертани вежди. Моите са черни и много се притеснявам да не изглеждат сякаш съм ги попълвала с маркер. Затова използвам молив за вежди само на “опашката” на веждите, а в началото само brow cake. След това минавам веждите и отгоре и отдолу с коректор с тънка малка четчица.


14. Как виждаш блога си след 1 година?

С повече категории постове, по-разнообразен и с по-добър дизайн. Блогът ми е само на три месеца и имам още много много да уча.

15. Какъв съвет би дала на хората, които обмислят създаването на блог?

Тъй като съм започвала блог и преди години, но го поддържах точно две седмици главният ми съвет за хората е да обмислят ще имат ли време да обновяват достатъчно често. Да пишат за това, което им е интересно, а да не се насилват да пишат за това, което в момента е актуално. За мен блогът ми е като място, което си е само мое, място, в което мога малко да разпусна :)


You May Also Like

2 коментара

  1. Браво за чудесното интервю! :)) Таня прави страхотни гримове и е уникална <3

    ОтговорИзтриване
  2. Гримовете и са уникални! ^^ Съжалявам, че не съм попадала на блога ѝ по-рано.

    ОтговорИзтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥