Maybelline Baby Lips - Yes or No?!

by - 21:10




Просволутите балсамчета на Maybelline - Baby Lips вече са в България от известно време. След голямата шумотевица в чуждестранните блогове, дойде ред и на нас, българските блогъри, да си кажем мнението за тези толкова хвалени балсамчета. Масово е мнението сред нашите блогове, че балсамите не са нищо особено и едва ли не всичко около тях е много шум за нищо. Аз специално не съм очаквала нищо от тях. Разбира се ме човъркаше любопитството за какво става въпрос, но нищо повече. Може би и от тук идва моето не толкова голямо разочарование от тях.


За сега съм се сдобила с два от балсамите - Peach Kiss и Cherry Me. И двата са тонирани и придават лек цвят на устните. Нарочно избрах тези, тъй като тези без цвят не ми допадат особено, въпреки че са със SPF, който при тонираните липсва.


Първият, който грабнах веднага след като го видях изложен на щанда на Maybelline беше Peach Kiss. Избрах точно него като за първи опит, тъй като страшно много ми харесва цвета му. Аромата също е много лек и приятен, на прасковка разбира се. Не съм убедена колко хидратира устните, не е особено траен, но пък е приятно да го носиш :)





Другият, който купих преди дни е Cherry Me. Силен аромат на черешка и приятен червеникав цвят на устните. Това е накратко за него. Опаковките и на двата балсама са много сладурски. 




Съдържанието:


В България се предлагат само 6  от балсамите - 3 цветни и 3 безцветни, което според мен е безумнo при наличието на толкова много цветове, които биха представлявали интерес. Надявам се някой ден да имаме достъп до Electro серията им, но като гледам колко чакахме тези, може и да не стане. Цената на балсамите варира от 4 до 5 лева, а в момента са намалени в ДМ и Лили на 3,49 лв.

Моето мнение е, че балсамите не са нещо особено, което не сме виждали до сега, но за цената си са сполучлива покупка и не съжалявам, че съм ги купила. Peach Kiss е непрекъснато в чантата ми, тъй като ми харесва цвета му. За 8 часовата хидратация, обявена на опаковката изобщо не съм съгласна, може би по-скоро 1 час и то с много въображение:) Както казах - много шум за нищо. Поредните балсамчета с що годе приличен ефект върху устните. След коментарите по блоговете относно безцветните Baby Lips съм убедена, че няма да си купя от тях, а ще се придържам само към цветните варианти (дано се разшири гамата за в бъдеще).



Love you,

XOXO


You May Also Like

10 коментара

  1. Cherry Me наистина не е толкова зле, защото се комбинира доста добре с някои червила и тинтове, които имам. Но ако не ми беше подарък не бих си го купила отново.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, съгласна съм с теб, наистина си подхожда с червила. Аз си го взех заради аромата всъщност май :)

      Изтриване
  2. Ох, добре, че ги пропуснах тези балсамчета и без това имам 98235 да изхабявам :)
    И отново, обожавам ти снимките <3
    Girl's Temptations

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. :D Манията по балсамите и аз я имам и никога не ми стигат :) Благодаря ти, все още се опитвам да се уча, и проблема със светлината ми е много голям :)

      Изтриване
  3. Аз си взех Peach kiss наскоро и съм много разочарована. Седи прекрасно на устните, но в момента, в който изчезне от там ги усещам страшно дехидратирани и започват да ме болят. :(

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. О, това е доста неприятно, при теб се получава обратния ефект на всичко, което обещават балсамчетата. При мен това го няма, но много бързо изчезват от устните ми, което понякога е доста изнервящо.

      Изтриване
  4. Не съм против тези балсамчета но според мен не са нищо особенно mybeautywords.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  5. Имам прасковения и честно изобщо не съм доволна :(

    ОтговорИзтриване
  6. На мен само той ми допадаше, но сега си седи забутан, изобщо не посягам към него.

    ОтговорИзтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥