Being Me TAG

by - 12:02






Здравейте!

Едва ли остана блогър, който не е направил този таг. Е, дойде и моя ред. Благодарение на прекрасната Кали, този таг обиколи цялото българско блог пространство и позволи на всеки читател да разбере малко повече за хората, които седят зад любимите блогове. На мен ми беше страшно интересно да изчета отговорите на всички блогърки, които следвам и да науча инетересни факти за тях. И понеже днес съм в настроение за писане, а и за отговаряне на въпроси, реших да се включа. И така, ето моите отговори:

Кръстен ли си на някого?
Не. Не съм кръстена на никой, родителите ми дълго време са ме чакали и са решили, че съм тяхната звездичка :)

Кога плака последно?
Вчера, когато гледах едно интервю с човека, който ме вдъхновява.

Имаш ли деца?
Не.

Ако беше някой друг щеше ли да бъдеш приятел със себе си?
Ами предполагам, че да, въпреки че ми е малко особен характера :)

Имаш ли някакви guilty pleasures? 
Имам и то няколко, едното е шоколада и прекаляването със сладки неща.

Обичаш ли да пишеш на ръка?
Мога да кажа , че не само обичам, а обожавам да пиша на ръка. Обичам досега с хартията, а пък и всеки път пиша по различен начин :) 

Коя ти е любимата зърнена закуска?
Не ям зърнени закуски.

Кое е първото нещо, което забелязваш у хората?
Очите. Стига ми да погледна някой в очите и много неща ми стават ясни за човека срещу мен.

Какъв цвят са очите ти?
Кафяви.

Страшни филми или щастлив край?
Филми с щастлив край.

Любим сериал?
Много са, White Collar за момента ми е фаворит.

Зима или лято?
Лято, въпреки, че обичам и зимата. Всеки сезон има своето очарование.

Прегръдки или целувки?
И двете не може ли? :) Може би прегръдките все пак...

Специален талант?
Да рисувам.

Къде си роден?
София

Хобита?
Блогването и шиенето са ми основните хобита за момента.

Имаш ли домашен любимец?
Да, куче.

Любим филм?
Отново не е един, но в главата ми изникват Властелина на пръстените и The Notebook...

Какъв цвят е колата ти?
Все още нямам такава.

Какъв искаш да станеш като пораснеш?
Мисля, че вече съм пораснала достатъчно, за да бъда такава каквато искам да стана, но за в бъдеще искам да продължавам да се занимавам с нещата, които ми харесват и да направя някое велико откритие, така между другото :D



Това беше за мен, ако все още има някой, който не е направил тага, нека се чувства тагнат :)

You May Also Like

6 коментара

  1. Само аз ли съм толкова назад, че не го бях виждала този таг :D
    Иначе и на мен шоколадът ми е guilty pleasure...ама не се чувствам особено guilty де :P

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ами не си само ти :) Можеш да го направиш, ще ми бъде интересно да го прочета :) Иначе за шоколада и аз не се чувствам много виновна, че прекалявам с него хаха.

      Изтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥