Golden Rose Terracotta Stardust 103 Review

by - 16:58


Здравейте, прекрасни!

Днешното ревю ще бъде посветено на ружа Golden Rose Terracotta Stardust 103. За мен това е един доста особен продукт, за който ми трябваше известно време докато го пригодя по мой вкус и да се науча да работя правилно с него. Продукта получих като подарък по време на откриването на The Make Up Academy.


Golden Rose Terracotta Stardust 103 е част от серията печени ружове на марката. 
103 специално е комбинация от няколко цвята и все още се уча как най-добре да работя с него. Предлагат се общо 5 разновидности с различни цветови комбинации и ефект съответно. Опаковката е голяма и стабилна, затваря се плътно. Цената е около 15 лева.


Golden Rose Terracotta Stardust 103 комбинира в себе си няколко цвята - розово, бронзово, зеленикаво, като освен това придава и стабилен блясък заради частичките в него. 
За мен най-добре работи с четка от естествен косъм, която също е на Golden Rose. 


Не съм усетила разпрашване при взимане и нанасяне на продукта, текстурата е лека, нанесен на кожата издържа почти цял ден без да се усеща тежък. Цветовете са добре пигментирани и май точно това е една от причините много хора да не харесват тези ружове и да работят по-трудно с тях. Определено при 103 от цветовете надделяват розовия и бронзовия, така че има риск ако не внимавате с количеството да се преобразите на клоун с оранжево-златисти бузки.
Лично за мен най-добре работи нанесен над бронзъра или контура, подобно на скин финишите на MAC. Използвам го съвсем пестеливо и с лека ръка и постигам един много приятен, сияен вид на кожата, подобно на хайлайтър, но по деликатно и естествено. Не съм го използвала върху цялото си лице или самостоятелно, просто не ми допада ефекта ако го използвам по този начин.

Golden Rose Terracotta Stardust 103 Review е доста икономичен като продукт, а и е цели 9гр. Цената му е достъпна и придава страхотен вид на кожата ако се използва правилно. Лично аз нямам търпение да го използвам лятото върху скулите и тялото си за подчертаване на тена. А между другото нанесен леко върху раменете предизвиква фурор ;)





You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥