January Favorites 2016

by - 10:45


Колко бързо мина януари, дори не го усетих. Е, в края на месеца идва ред да ви покажа любимите ми продукти, които използвах редовно и всъщност са ми любими от доста време насам.


Започвам с ФДТ-на, който използвах най-често през януари. Ако сте прочели Project Pan 2016 сте видели L'Oreal Infallible Stay Fresh Foundation като един от продуктите, които целя да изхабя в близките месеци. Честно - този ФДТ-ен няма край :) Но пък и много си го харесвам , така че ще му се радвам до последната капка. Има точно такова покритие, каквото искам от един ФДТ - прикрива всичко, не е тежък, а в същото време се издържа на лицето ми цял ден без да помръдне. Цвета, който имам е малко светъл, но идеален за зимния сезон - 130 True Beige. Ако сте със светла кожа хвърлете му едно око, може да ви допадне.


Следва ружа - малкото сладурче от H&M- Blush Stick, което си пазих точно за студените дни. Придава много нежен и лек цвят на бузите, нанася се лесно и е сравнително издържлив.

Червилото този месец е в по-неутралната гама - Golden Rose Vision Lipstick 109, което на моите устни си седи като нюд цвят. Много харесвам тези червила на Golden Rose, всъщност няма нещо, което да не ми е харесало от тази марка като се замисля.


Любимата ми маска за лице Hot Chocolate на Montagne Jeunesse влезе в действие в студените дни. Затопля кожата - чувството е супер в студеното време. Почиства добре кожата ми без да я изсушава, а и толкова вкусно мирише... От марката са променили опаковката на маската, но качеството й е същото.


Стар любимец - виждали сте мицеларната вода на Garnier сте виждали многократно в блога. След опитите ми с две води на Mixa, отново се върнах към тази на Garnier и вече съм почти сигурна, че не бих я заменила за никоя друга. Бих пробвала мицеларните води на още една-две марки, но за сега тази е фаворит. Не дразни очите ми и усещам кожата си добре почистена.


И накрая, но не на последно място в сърцето ми е околочния крем на Rhamnia Bynata. Това малко съкровище е страшно икономично, омекотява зоната около очите, попива бързо и има аромат на бисквитки. Скоро ще има ревю и ще ви разкажа по-подробно, но продуктите на Rhamnia Bynata са ми любими.


Това бяха любимците ми за този месец, пропуснах едно-две неща, но тях ще видите другия месец. Пожелавам ви слънчеви, спокойни и усмихнати почивни дни :) 






You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥