Like a Monday... Hello, February!

by - 10:27



 Здравейте, хора! Здравей, Февруари!

Дойде най-любимия ми месец в годината. Защо го обичам толкова ли - пълен е с рожденни дни на любими мой хора, месеца в който и аз съм родена, а и блога видя бял свят също. Освен това месеца е най-къс от другите, а в псоледните години е и доста топъл и някак си ми напомня, че пролетта в близо. Обичам и кокичетата и зюмбюлите през февруари, слънцето и аромата на свежо. Февруари ме зарежда, действа ми добре, някак си повдига настроението ми и ме прави по-работоспособна, което си е супер.

Споменах, че и моя рожден ден наближава и искам да си кажа, че "дупката", в която съм попаднала напоследък е доста голяма :D Адски много работа, нулева организация. Колкото и да се старая с разни календари, планери и тн. все нещо се обърква и плановете отиват на вятъра. Е, януарския лист от календара със задачи успях да изпълня на 99%, но с февруарския съм сигурна, че няма да е така. Липсата на време вероятно ще се отрази и на блога, но мисля да предприема друга тактика, за да го поддържам редовно. Освен това техниката около мен не спира да се чупи - първо телефона, после грила, а вчера и микровълновата (тук не тъжа особено, защото не е нещо, което използвам редовно). Сега очаквам и компютърка, телефизорите и другия ми телефон да ги последват... странно, още ли сме в ретрограден Меркурий?! Като оставим технологичните премеждия, и в козметична гледна точка имах голям проблем. Скалпа ми толкова силно се е раздразнил напоследък, че се стигна до непрекъснати пориви за чесане и положението стана критично.
Преустановявам ползванетона текущите продукти за коса и ще дам шанс на друг шампоан. Чудих се какво да пробвам и реших да тествам шампоан на Ducray. Добре, че в аптеката, от която редовно пазарувам имаше тестови опаковки и грабнах този.


 На първо четене е супер, снощи го пробвах и днес няма и спомен за сърбеж или друго дразнене. Не виждам и пърхут, който се беше появил покрай дразненето. Ще използвам цяката опаковка и ще пиша отново, но вероятно ще го купя и в цял размер.


 Преди дни се сдобих и с така популярната спирала на Maybelline Lash Sensational - вероятно съм последния човек, който не я е пробвал. На бързо ще ви кажа, че спиралата е супер, а най- важното е, че най-накрая изхвърлих всички насъбрали се спирали в шкафа (4 броя).


Реших да пробвам и нещо от Kaufland, въпреки че бях много скептична към техните продукти за лице. И тази маска ми доказа, защо съм скептична. Не бих повторила покупка на маска от тази марка, за друг продукт много бих си помислила. Но маската е ужас, не знам дали някой я е пробвал, ако е така споделете мнение. Скоро ще има подробности.


А в края на миналата седмица от Manhattan ме изненадаха с два от новите си продукти за нокти, които ще са на нашия пазар през март. От марката вкарват нова серия лакове за нокти и продукти за грижа за ноктите. Аз имах честта да тествам Tip Whitener - лак за френски маникюр, който е с тънка чета и с лекота можете да си направите бялата линия на ноктите. Ridge Filler пък е база за нокти, която запълва неравностите и изсветлява ноктите. Чудесна база, аз съм голям фен на изравняващите бази и тази определено много ми допадна, малко по-различна е от тази на Perfect. Скоро ще има отзив и за тях с повечко подробности.


След като ви показах някои от последните ми придобивки, мисля да ви разкажа на бързо и за едно ново приложение, което четсно да ви кажа е супер замислено - идеята и дизайна на приложението за много добре решени и няма как да не споделя. Shedd е приложение, в което можете да купувате и продавате модни находки. Можете да продавате дрехи, аксесоари, каквото се сетите и е модно. Можете и да купувате. Приложението намира местоположението ви и спрямо него намира обяви за вас. Супер е, даже тези дни ще гледам и аз да се включа, защото има няколко рокли, които си търсят нов собственик, а са носени само по веднъж и ми е мъчно да ги гледам без да ги нося. Приложението може да се инсталира на Android и iOS.

Coldplay & Beyonce - Hymn for the weekend


Ако следите блога знаете, че съм голям фен на Coldplay, а новата им песен с Beyonce  е wow.


И накрая, но не на последно място по важност - Честит рожден ден на моето момче! Пожелавам му да е винаги така добър, мил и всеотдаен, да има много успехи и да бъде много щастлив - нещо, за което винаги ще се грижа да бъде така! <3



You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥