Klorane Eye make-up Remover Lotion

by - 16:59


Напоследък усещам все по-голяма нужда да пробвам нови и нови продукти за почистване на грима от очите. За момента имам няколко любими продукта, но това не ми пречи да пробвам и нови. Преди месец попаднах на мини опаковката на Klorane Lotion Florale - успокояващ, дегримиращ лосион за очи със синя метличина. Е, нямаше как да не се възползвам и да го пробвам.



Количеството на тази мини опаковка е 25 мл. (1,99 лв.) и ми стигна за около седмица и половина. Klorane Lotion Florale е обогатен с вода от синя метличина (синчец), която има успокояващи свойства  Лосиона е част от серията, предназначена за чувствителни очи и идеално се справя с премахването на грима, без да дразни и щипе. Хипоалергенен е, офталмологично тестван, с pH близко до това на сълзите. Освен това е подходящ и за хора с контактни лещи. Срока на годност след отваряне е 6 месеца.

Състава:



Екстракта от синя метличина придава син цвят на лосиона и има много лек, едва доловим аромат на същото растение, което всяко лято гледам на балкона между другото :) 


Лосиона се предлага и в по-големи разфасовки, мисля че има от 100 и 200 мл. Наистина много ми хареса, сваля грима много лесно, без да се налага търкане и натискане. Икономичен е бих казала, две тампончета стигат за сваляне на очния грим при мен (спирала, сенки, молив). Не ми е подразнил очите, а както вече няколко пъти споменавах, те са доста чувствителни. Не усещам опъване на околоочната зона, не усещам и изсушаване. 
Със сигурност ще се сдобия  с по-голяма опаковка от тази, тъй като продуктите под формата на лосиони за почистване на очния грим ми допадат една идея повече от мицеларната вода, която използвам за останалата част на лицето.



Някой използвал ли е този лосион, и имате ли  подобен продукт за почистване на очния грим, който ви е любим?



Love you,

XOXO







You May Also Like

12 коментара

  1. Веселина Грозева24 януари 2015 г. в 17:26

    Преди известно време открих кокосовото масло като продукт за премахване на очен грим.Разтваря спирала(дори водоустойчива),молив,очна линия,сенки абсолютно безпроблемно.Дори да попадне в очите няма никакво дразнене,просто погледа леко се замъглява :) . После просто забърсвам с тампонче напоено с вода и воала...Чисти клепачи и мигли,подхранени също.Повечето пъти дори не слагам околоочен крем след почистване с маслото.

    ОтговорИзтриване
  2. О, да, чувала съм за този метод за почистване и съм го пробвала, и наистина е чудесен начин да се заместят всички други мазила. Мога ли да те попитам какво кокосово масло използваш, тъй като аз съм пробвала Икаров, харесва ми, но напоследък чета доста кофти мнения за тях и се чудя на коя марка да си взема.

    ОтговорИзтриване
  3. Не съм го пробвала,но звучи супер :)

    ОтговорИзтриване
  4. Веселина Грозева24 януари 2015 г. в 20:12

    В момента ползвам био кокосово масло на Dragon superfoods.Пробвала съм и на Organic by Nature,но него купувах он-лайн.За щастие наскоро отвориха био-магазинче и в моя град(крайно време беше!) и това на Dragon го взех от него.Важното е маслото да е органично и сертифицирано.Не знам тези на Икаров дали покриват изискванията за био сертификати.

    ОтговорИзтриване
  5. Nice post dear!

    new post now on blog, kindly check it out

    http://dimplekhadi.blogspot.com/2015/01/maxi-kinda-day.html

    ОтговорИзтриване
  6. този съм го ползвала и бях много доволна, определено бих го купила отново! жалко, че на малко места го продават, или поне не съм го срещата там, където обичайно пазарувам

    ОтговорИзтриване
  7. Веселина Грозева27 януари 2015 г. в 20:33

    Няма защо...За мен бе удоволствие...Пък и просто връщам жеста,аз също черпя доста полезни идеи от статиите в блога ти :)

    ОтговорИзтриване
  8. Обратната връзка винаги ме е правила много щастлива, радвам се, че съм полезна :)

    ОтговорИзтриване
  9. наистна ще взема да погледна и в някоя близка аптека, мерси за подсещането :)

    ОтговорИзтриване
  10. И на мен ми е любим продукт :)

    ОтговорИзтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥