Klorane Dry Shampoo with oat milk for dark hair

by - 16:00




Здравейте!

В днешния пост ще ви разкажа за Klorane Dry Shampoo - сух шампоан с мляко от овес за брюнетки. Бях много приятно изненадана, когато получих продукта за проба преди около два месеца, тъй като до сега опита ми със сухите шампоани беше доста скромен - бях опитвала само белия шампоан на Schauma, който ми допадна, но не смятах че има кой знае какъв ефект, та реших че за мен сухия шампоан е продукт, без който мога и за това не е бил в списъка ми с покупки никога. 


Klorane Dry Shampoо Natural Tint е тониран сух шампоан, който е предназначен за дами ( а защо не и господа) с тъмни коси, тъй като има бежов цвят, благодарение на който няма вече да ги има досадните бели петна по косата. Тонирането се дължи на минералните пигменти, които са включени в състава на шампоана. Не съдържа консерванти, парабени и изкуствени оцветители. 


Състава:

Butane, Propane, Isobutane, Oryza Sativa Starch, Alcohol, Aluminum Hydroxide, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Avena Sativa Kernel Oil, Benzyl Saucylate, Cetrimonium Chlroide, Cyclodextrin, Fragrance, Hexyl Cinnamal, Iron Oxides (Cl 77491), Iron Oxides (Cl 77492), Iron Oxides (77499), Isopropyl Myrustate, Limonene, Silica

Млякото от овес омекотява и защитава косата в комбинация с микронизирани пудри, за това и Klorane Dry Shampoo е подходящ за всички типове коси. В състава на оригиналната формула на сухия шампоан влизат три вида пудри, които имат различни свойства. Първата е силно абсорбираща (използват се скорбяла от царевица и ориз), постига се по-добро разпръскване и по-добро отстраняване. Втората е с по-ниска плътност и структура на гъба, отново е силно абсорбираща. Третата пудра (царевична скорбяла) има силно обезмасляващо действие, като задържа излишъка от себум.

Идеята да се направи сух шампоан за брюнетки ми се вижда много добра. При няколкото ми опита със сухия шампоан на Schauma по косата ми оставаха бели петна, които дори и след разресване трудно се премахваха. Тук този проблем го няма, освен ако не се напръскате от прекалено близко разстояние - винаги пръскайте сухия шампоан от достатъчна дистанция (около 30 см) и не забравяйте да го разклатите добре преди това.
Интересно ми беше да разбера, че Klorane произвеждат сухи шампоани от 1971 г., аз винаги съм си мислела че е продукт, появил се през последните години, но явно съм грешала. 


Използвам шампоана в дните, в които или нямам време, или пък е домързява да измия косата си. Косата ми се омазнява в корените, но е суха в краищата и за това положението с миенето й е малко сложно, защото не обичам мазните корени, но внимавам и да не я пресушавам допълнително по дължините с често миене. *Скоро ще ви разкажа и за шампоана, който реши проблема ми много бързо, но за това друг път. Та има дни, в които не ми се занимава, или просто още не ми е време за миене, но корените вече са ми омазнени и тук се намесва сухия шампоан. Пръскам косата си в корените от около 30 см., изчаквам 2-3 минути, докато се абсорбира всичко излишно и разресвам косата си с наведена глава за повече обем. Определено има видим ефект, косата ми става обемна и мека и няма следа от омазняване. Ефекта трае 1 ден.  Използвам го и когато бързам и нямам време за прически, само разделям косата си на редове, впръсквам между тях и след 2-3 минути разресвам. Никога не съм смятала, че сух шампоан може да ми хареса толкова, да има толкова много приложения и да ми се иска да не свършва. Винаги ми е под ръка, нося го и в чантата си, покрай празниците ми свърши много хубава работа. Цената му е малко висока  (около 18-20 лв за опаковка от 150 мл.), но наистина си заслужава. Има приятен аромат, който изчезва доста бързо. Спестява ми време и проблеми, когато наистина бързам. И най-важното - усещам косата си чиста след употребата му. Икономичен е, но аз не го използвам всеки ден, а и не препоръчвам да го правите, все пак не може да замести истинското измиване на косата.


Klorane Dry Shampoo може да се използва и за придаване на текстура на фината коса, като се нанесе по дължините, а след това се разреше с четка. Също помага и за прибиране на непокорни кичури, за основа при правенето на прически, тъй като уплътнява косата, за освежаване на бретона чрез напръскване на шампоана на дланите и разнасянето му от корена до връхчетата.

Стига толкова приказки, кой е любимия ви сух шампоан, ако използвате такъв? Аз съм хвърлила око на шампоаните на Batiste, за жалост още ги няма при нас, но се надявам скоро това да се промени ;)


Love you,

XOXO





*Продукта ми е предоставен от PR за проба, мнението е изцяло мое и не е повлияно по никакъв начин от това.

You May Also Like

6 коментара

  1. Страхотен продукт! Аз съм ползвала обикновения вариант и бях много доволна. Само че свърши много бързо и исках да пробвам и други и не съм си го купила отново. Днес изхабих още едно шише от зеления сух шампоан на Syos и мисля до пробвам този на Velnea. Вечя ня мога да живея без сух шампоан.. Много полезво нещо, според мен.

    ОтговорИзтриване
  2. В момента го използвам :) страхотно ревю :)

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотно ревю! Реших да опитам сухите шампоани от по-високия ценови клас и със сигурност ще купя един от този за проба :))

    ОтговорИзтриване
  4. И според мен е така, влезе в арсенала и сега започва едно експериментиране с марките хаха, но този определено мноого ми допадна.

    ОтговорИзтриване
  5. Благодаря ти, много е хубав нали? :)

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря, надявам се да ти хареса :)

    ОтговорИзтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥