ツTMI Tag ツ bg only

by - 15:15


Днес определено съм решила да спамя :) И тъй като определено ми е много скучен ден. поразгледах някои блогове, които не съм преглеждала и попаднах на ТМI Tag. Бях виждала и други блогъри да го публикуват, но не му бях обърнала внимание. И все пак реших и аз да го направя и да ви позатрупам малко със, за някои, ненужна информация :) Хареса ми много публикацията в блога на Ивана (Dream of Joe) - http://dreamofjoe.blogspot.com/2014/04/tmi-tag.html и се захванах и аз да отговарям на въпросите:) Тагнати сте всички, ще ми е интересно да видя и вашите отговори, така че който иска може да сложи линк в коментарите.



1. С какво си облечена?

Клин, пуловерче и топли пантофки (бррррр).

2. Някога влюбвала ли си се?

Да, даже и в момента съм много, много влюбена!

3. Имала ли си тежка раздяла?

Да, веднъж.

4. Колко си висока?

175 см.

5. Колко тежиш?

55 кг.

6. Татуировки?

Нямам за сега, но имам много идеи и съм сигурна, че ако започна няма да е само една :)

7. Пиърсинги?

Не, нямам и не искам да имам :) Преди имах голямо желание да имам на много места, но този период отмина.

8. Любим сериал?

Revenge, Once Upon A Time, DaVinci's Demons, Sex and the city, Gossip Girl, Pretty Little Liars .. 

10. Любими групи?

Daughtry, Maroon 5, Coldplay..има и още, но не се сещам в момента:)

11. Нещо, което ти липсва?

Студентските ми години :)

12. Любима песен?

В момента тази:
https://www.youtube.com/watch?v=f5fR5zkDU0A Coldplay- Clocks

А по принцип имам доста любими, които са доста различни като стилове.


13. На колко години си?

26:)

14. Зодиакален знак?

Водолей(ка) 

15. Качество, което търсиш у партньора?

Да е мил и забавен, да бъде преди всичко приятел и след това всичко останало...

16. Любим цитат?


"Ако можеш да си го представиш, значи можеш да го направиш!"

и  

"Не достигнах докъдето исках, но пристигнах там, където имах нужда да бъда.”

„Пътеводител на галактическия стопаджия”(Дъглас Адамс)


17. Любим актьор?

Робърт Дауни Джуниър, Брадли Купър и Раян Гослинг. 
 
18. Любим цвят?

Обичам всички цветове!

19. Шумна или тиха музика?

Зависи от момента.

20. Какво правиш, когато си тъжна?

Мисля си за хубав неща и се боря с тъгата :)

21. Колко време ти отнема да се изкъпеш?

15-20 минути.

22. Колко време ти отнема да се приготвиш сутрин?

Отново зависи- понякога за 20 минути, друг път и за час :)

23. Участвала ли си някога в истински бой?

Ми.....май не хаха...

24. Нещо, което те привлича у мъжете?

Отношението и чувството за хумор.

25. И нещо, което те отблъсква?

Елементарното поведение тип "селски коч" !

26. Защо започна да пишеш блог?

Тя историята е много дълга, но главно защото исках да си създам мое кътче, в което да споделям моите си мисли, моите си неща, по начина по който на мен ми харесва и да успея да бъда и полезна между всичко това.

27. Какви са страховете ти?

Страх ме е от високо и мразя асансьори. Имам фобия относно земетресенията, въпреки, че ги изучавам.

28. Последното нещо, което те накара да плачеш?

Нещо, което гледах по телевизията и ме накара да тъжа за народа ни :(

29. Последния път, когато каза "Обичам те" на някого?

Тази сутрин, на приятеля ми.

30. Какво значи името на блога ти?

Iris Shades - означава нюансите на ириса, като може да се тълкува различно, тъй като може да е ириса на окото или цветето ирис :) 

31. Последната книга, която прочете?

"Когато Ницше плака" на Ървин Ялом. Доста сложна книга, майка ми си я купи и реших и аз да я прочета. Препоръчвам я на всеки, които обича по-сложна, "мислеща" както аз й казвам, литература.

33. Последният сериал, който гледа?

Pretty Little Liars.

34. Последният човек, с когото говори? 

С приятеля ми преди малко.

35. Каква е връзката между теб и човека, на когото последно написа смс? 

Отново писах с приятеля ми.

36. Любима храна?

Обичам всякаква храна, само домати не ям!

37. Място, което искаш да посетиш?

Искам да отида навсякъде, вече няколко пъти съм отговаряла на този въпрос!:)

38. Последното място, което посети?

Селото ми.

39. Падаш ли си по някого?

Да!

40. Последният път, когато целуна някого?

Сутринта:)

41. Последният път, когато някой те обиди?

Мисля, че беше преди няколко дни:(

42. Любимо сладко изкушение?

Обожавам всякакви бонбони и шоколади!

43. Свириш ли на музикален инструмент?

Ами...да свиря силно казано, мога да изсвиря 2-3 мелодии на пиано:)

44. Последният спорт,  който практикува?

Не спортувам, но от време на време плувам.

45. Последният път, когато имаше среща с някого?

Миналата седмица, с приятели.


Ако някой ми каже, че е изчел всичко до края няма да му повярвам хаха, въпреки че самата аз обожавам да чета такива тагове и ги изчитам винаги до край :) Надявам се да са ви били интересни отговорите ми и да сте позабавлявали :)

Love you,

XOXO







You May Also Like

7 коментара

  1. Самотагвам се, въпросите са много яки! И е точно като лексикон <3 За високото, асансьорите и земетресенията и аз съм така. Няма да ти обяснявам какво ми беше на 16-тия етаж в Люлин при Пернишкото земетресение, на няма и 20 км от мен :D :D

    ОтговорИзтриване
  2. Точно, думата е лексиконче :) Аййй не ми говори, сигурно си се чувствала като на кораб...аз дори не искам и да си спомням за този ден....а съм на 3тия етаж :) Ще чакам да видя отговорите ти, че съм много любопитна хихи:)

    ОтговорИзтриване
  3. Момичета и аз се включвам...няма как хахахахаххахахах

    ОтговорИзтриване
  4. И аз с удоволствие ще отговоря на тези въпроси.
    http://linasfavoritestuff.blogspot.com/2014/04/tag-tmi.html

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. АААА много ми беше интересно да прочета отговорите ти... определено един от любимите ми тагове:)

      Изтриване
  5. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥