Ново от Bell - Bell Secretale Lash Sculpting Mascara § Bell Secret Garden Beauty Finish Powder

by - 13:41


Здравейте, прекрасни!

Днешното ревю е посветено на два сравнително нови продукта на марката Bell - Bell Secret Garden Beauty Finish Powder и Bell Secretale Lash Sculpting Mascara. И двата продукта ми харесаха и се настаниха удобно в грим рутината ми през последните месеци.


Bell Secret Garden Beauty Finish Powder е финиш пудра, както се подразбира и от името й, тоест използва се най-накрая след като сте нанесли грима си. Придава блясък на кожата, така че ако си падате по матовия финиш спрете да четете до тук.
Опаковката е пластмасова, малко ми евтинее и напомня на продуктите от едно време, но пък принта е много свежарски.
Пудрата съдържа 6 цвята, които се допълват и може да се каже, че са и корегиращи цвета на кожата. 


Цветовте са добре пигментирани, но малко по-сухи и има леко разпрашване. В пудрата има фини бляскави частички, които се забелязват след нанасяне, но не е нещо кой знае колко фрапантно, кожата изглежда озарена по приятен начин, а не като диско-топка. Внимание - белия цвят в пудрата има изсветляващ ефект. 



Спиралата Bell Secretale Lash Sculpting Mascara ми хареса като ежедневна спирала, защото има много лек ефект върху миглите, придава им подреден вид и леко ги потъмнява. Не мога да кажа, че е нещо кой знае какво, но за ежедневието става. Разделя миглите, сваля се лесно и не се рони и размазва през деня. 


Четката е силиконова, нищо необичайно като форма и големина. Както казах, туша е наситен, а самата спирала има идеалната консистенция. Та ако сте в търсене на нещо по-леко за миглите си, което да използвате през деня, то тази спирала ще ви хареса. Ако търсите нещо по-драматично като ефект обаче по-добре я подминете.







*Продуктите са ми е предоставени за тест.

You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥