Avon Mark Liquid Lip Laquer Matte Head Turner Review

by - 12:12


Здравейте, красавици!

Днес в този сняг искам да си стопля душата с мега горещото течно матово червило Avon Mark Liquid Lip Laquer Matt Head Turner.

Avon Mark Liquid Lip Laquer Matte подминавах дълго, докато една приятелка не ми подари този цвят и веднага съжалих, че не съм си купила по-рано други цветове. Това червило има страхотна текстура, "пухкава" или мусообразна ако може така да се каже, нанася се много лесно и равномерно по устните.



Не случайно е избрано това име за този цвят, защото определено привлича погледи и оставя хората с чуденки в главата. Head Turner е огнено червен цвят с лек намек за нещо розовеещо.


Апликатора е удобен, но с този цвят внимавам, защото много лесно се правят грешки и се излиза от контура. Може би един молив за устни в случая не е лоша идея.


Както ви казах, цвета е много пигментиран, но позволява и наслояване. Самото червило е много комфортно за носене през деня, не съм усетила да ми пресуши устните. 


Не ми се впива в линиите, което си е голям плюс. Не съм сигурна дали изсъхва до пълен мат, за мен по-скоро има нещо като сатенен финиш този цвят.


Като трайност не мога да се оплача, след хапване и пийване изчезва леко, което е нормално, има и трансфериране на цвета, но изчезва постепенно от устните.

Много съм впечатлена от тези матови червила на Avon. До сега фаворит ми бяха тези на GR, но това е доста по-добро като усещане на устните, за това и скоро ще допълня цветовете с няколко неутрални. Препоръчвам с две ръце!








You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥