Aura Correct Me! Review

by - 12:53


Здравейте, момичета!
Имам тъмни кръгове откакто се помня (благодаря за наследството, мамо) и съответно коректорът заема изключително важно място в живота ми. За жалост обаче намирането на добър коректор се оказа изключително трудно начинание. Пробвала съм доста коректори до сега – някои добри, други не чак толкова. Днес искам да ви споделя за Aura Correct me!
А дали спада към харесваните от мен коректори или не ще разберете ако продължите да четете.



Първото нещо, което още в магазина ми направи впечатление беше, че този коректор има доста светли цветове. Та на Снежанките сред вас това със сигурност ще им хареса. Понеже аз не съм чак такава Снежанка си взех номер 306 Natural, който ми пасна доста добре.



Както виждате коректорът идва в стандартна пластмасова тубичка с напълно стандартен накрайник. Формулата му e кремообразна, не е нито прекалено гъста, нито прекалено течна. Покривността бих казала, че е от лека към средна. Важно е да отбележа, че коректорът позволява напластяване, лесно се прелива и бих казала, че стои естествено, освен това озарява зоната под очите много приято. Друго важно за мен нещо е, че не се врязва във фините линии и не ми изсушава контура.

През деня обикновено залагам на по-натурална визия (което няма нищо общо с факта, че сутрин едвам гледам и шанса да си извадя окото с очната линия например е голям :D) и за тази цел мисля, че този коректор е добро попадение на символична цена. 



You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥