Maybelline Fit Me Luminous+Smooth Foundation vs. Maybelline Fit Me Matte+Poreless Foundation

by - 11:45



Миналият месец беше белязан най-ярко, като че ли от появата на нашия пазар на фон дьо тена Fit Me Matte+Poreless на Maybelline. Дори и търсенето на информация за "новия" ФДТ-ен на марката в моя блог скочи рязко. Ето защо, днес ще получите една малко по-дълга публикация-ревю-сравнение на Maybelline Fit Me Matte+Poreless, както и на неговия събрат - Maybelline Fit Me Luminous+Smooth Foundation, който за съжаление не се предлага за сега на нашия пазар.


Maybelline Fit Me Luminous+Smooth Foundation и Maybelline Fit Me Matte+Poreless са предназначени съответно за нормална към суха кожа и нормална към мазна кожа. И двата ФДТ-ена се предлагат от доста дълго време в чужбина, а от скоро втория може да се намери и у нас. Интересното е, че в чужбина Matte+Poreless се предлага освен в пластмасова тубичка, и в стъклен флакон, като Luminous+Smooth Foundation. Дали има някаква разлика между продукта в пластмасова тубичка и стъкления флакон не мога да кажа. Чуждите блогъри и влогъри не спират да сипят суперлативи за двата ФДТ-ена, а лично аз много харесвах старата версия на Fit Me, която за съжаление доста отдавна изчезна от магазините.

И двата ФДТ-ена са със стандартното количество от 30мл, имат течна консистенция и почти недоловим аромат. И двата ФДТ-ена за 130 номер, но имат известна разлика, която не можах да хвана на снимките. Този за суха кожа е с по-жълт подтон, докато този за мазна като че ли съвсем леко ми розовее (поне на моята кожа изглежда така). Двата ФДТ-ена имат различно поведение на моята кожа, по-долу ще ги опиша по отделно.


Maybelline Fit Me Luminous+Smooth Foundation като че ли много се доближава до старата версия на Fit Me, която харесвах толкова много. Течен е, дава средно покритие, като няма матиращи свойства, тъй като е предназначен за нормална към суха кожа. 


Май повече ми допада този тип опаковки за ФДТ-ен, така че и тук ме спечели. Както казах дава средно покритие, но позволява и наслояване. След нанасяне леко оксидира и цвета малко се променя. 130 е тъмничък цвят за моята кожа, но за лятото е идеален. Относно издържливост обаче не е нещо кой знае какво - 3-4 часа и започват да се забелязват зони където ФДТ-ена се събира или свлича (без да е фиксиран с пудра, с пудра издържа 5-6 часа). Крайния ефект е сочна кожа, така че фенове на матовата кожа - подминете и продължете да четете надолу :)



Maybelline Fit Me Matte+Poreless е голям хит напоследък, цената му е прилична - около 12 лева, и като цяло не е лош ФДТ-ен, но просто не е моят тип продукт, за това и не успях да го харесам особено много. 


Както казах по-горе леко розовее на моята кожа. Течен е доста, дава средно до пълно покритие при мен, но ми седи доста "брашнян" на моменти на лицето след като позасъхне. От към издържливост  - не е иска да се задържи на лицето ми за повече от 3-4 часа и това си е. Наистина матира кожата добре, но на мен крайния ефект ми идва малко в повече и даже не смея да фиксирам с прозрачна пудра. Опаковката също не ми е от любимите, защото трудно понякога контролирам количеството, което да използвам с тази течна консистенция.


И двата ФДТ-ена съм пробвала да нанасям с гъбка, четка или пръсти, и май най-удачния вариант за мен е гъбката. 
Според мен и за двата ФДТ-ена си има хора, които ще ги оценят, за мен лично по-добрия избор е Maybelline Fit Me Luminous+Smooth Foundation, защото се разбра по-добре с кожата ми, а и харесвам крайния ефект от него, и много силно се надявам марката да започне да зарежда и него. Но ще дам още един шанс на Maybelline Fit Me Matte+Poreless лятото, да видя как ще се справи в жегата.





You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥