L'Oreal Micellar Water Sensitive and Dry Skin Review

by - 13:20


Здравейте, красавици!

Влизам в май месец с ново ревю, което е посветено на L'Oreal Micellar Water за чувствителна и суха кожа. Мицеларната вода е неизменен помощник при свалянето на грима, и поне за мен е един от продуктите, без който не мога. Обичам и да тествам нови мицеларни води, но имам отявлен любимец, ако следите блога знаете кой е той.


"Новите" мицеларни води на L'Oreal са от няколко месеца на нашия пазар и аз побързах да ги пробвам, за да видя дали ще успеят да изместят любимата ми към момента мицеларна вода, но уви не успяха, или поне тази, която е за суха и чувствителна кожа.


L'Oreal Micellar Water Sensitive and Dry Skin идва в пластмасова бутилка с количество от 400 мл, а цената варира, по спомен я купих на цена около 7 лева.
Нарочно избрах тази за чувствителна и суха кожа, понеже е подходяща за моята кожа, няма аромат и би трябвало да не пресушава кожата, а и да не дразни очите.
Като цяло не се различава по нищо от останалите води на пазара, не засичам никакъв аромат, наистина не пресушава, но леко ми дразни очите. Освен това ми се налага да използвам малко повече тампони когато си почиствам грима с нея, трудно се справя и със спиралите поне при мен.
Предполагам заради глицерина в състава оставя и лек филм върху кожата, който реално не се усеща, но на мен ми оставя чувството, че кожата ми не е напълно почистена.

Не бих казала, че  L'Oreal Micellar Water Sensitive and Dry Skin е лоша, напротив, но има неща, на които наистина държа при мицеларните води, за това и няма как да ми се превърне в любимец.





You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥