dm Beauty Academy - Красива за 10 минути

by - 22:43



Здравейте, прекрасници!

Скоро ви споделих в страницата във Facebook, че тази година отново съм част от кампанията на дрогерии dm - Beauty Academy. За мен е голяма чест, а и удоволствие за втора поредна година да споделя някои полезни съвети с вас.



Във връзка с кампанията ми беше изпратена кутия, пълна с грим продукти, които всъщност вече тествах и някои от тях определено много ми харесаха. Ако искате и вие да спечелите подобна кутия, може да се включите в играта, която dm провежда в сайта си - http://dm-bulgaria.com/beauty-academy/igra/kachi-snimka-na-nesesera-si/, а условието е да качите снимка на вашия козметичен несесер. Много просто условие, а наградата си заслужава! 


Освен играта, в сайта можете да видите много полезни и интересни съвети относно грима, както и идеи за грим, който можете да си направите за по-малко от 10 минути.  Също така ще видите и някои от моите съвети. 
Понеже съм от този тип хора, които обичат да се гримират за повече от 10 минути, това беше истинско предизвикателство за мен, но пък открих някои интересни приложения на контуриращия стик, ружа и други продукти. За мен най-важното нещо е основата, която трябва да издържи цял ден, а в случая с бързия грим пропускам сенките за очи и наблягам на спиралата. Ако сте добри в поставянето на очна линия, то няма да имате проблем да я нанесете за минута, но ако това ви е трудна стъпка от грима, то просто я пропуснете и заменете с драматични мигли. 

Очаквайте още полезни съвети от мен скоро в сайта на dm.




You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥