The Creme Shop Wake Up Skin Animated Face Mask Review

by - 20:43


Мега сладурските маски за лице, които пресъздават различни животинки или така наречените animated face masks, бързо завладяха бюти средите. Е,беше логично да грабна една опаковка за тест, така че днес ще ви разкажа за впечатленията си от The Creme Shop Wake Up Skin Animated Face Mask.


The Creme Shop Wake Up Skin Animated Face Mask едва ли може да се намери в България, но предполагам че алтернативи е възможно да се намерят или да се поръчат от някой корейски сайт. Честно казано имах доста високи очаквания към маските, даже често са описвани като някакво чудо, което се случва на лицето ви след употреба. Не говоря за конкретна марка, чета подобни мнения за различни марки и може би съм малко разочарована... Но нека не слагам всички подобни маски под един знаменател.


Купих си кутия с три маски The Creme Shop Wake Up Skin Animated Face Mask, които се водят хидратиращи и събуждащи кожата, и разбира се са произведени в Корея. Sheet маските са както казах доста популярни напоследък, още повече тези, които ви превръщат в животинки. И да, голяма забава е да се гледам като енот например :D 
В случая маската приляга идеално на лицето ми и е обилно напоена със серум. Слага се лесно, а серума (или гела, с който е напоена) попи в кожата ми след около 15 минути. Маската се слага на почистена и суха кожа и няма нужда от измиване след това.

Съдържанието:

До тук всичко е чудесно - интересен и забавен дизайн, лесна употреба, обилно напоена със серум маска, която има много лек и приятен аромат, но на мен не ми хареса. След употреба кожата ми е страшно лепкава, дори когато серума е попил - нещо, което е особено дразнещо за мен във всеки един продукт, така че тук маската ме загуби. Относно другите обещания - кожата ми стана гладка и видимо по-освежена, но не е нещо уау. Розовата sheet маска на Garnier ми допадна доста повече и като ефект, и всъщност хидратираше кожата доста по-силно.
Като цяло The Creme Shop Wake Up Skin Animated Face Mask не беше кой знае колко впечатляващ продукт, а освен това не се намира и в България. Но все пак ако пътувате и видите някъде тази маска, то можете и да я подминете, въпреки че се предлагат различни видове спрямо различните нужди на кожата, които не съм тествала и може да са много по-добри от тази.











You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥