Bell HYPOAllergenic Beauty Products Review

by - 12:45



Здравейте прекрасни!

Днес в полезрението ми попада отново нова марка за мен и това е полския козметичен бранд Bell Cosmetics. Имам удоволствието да тествам няколко продукта от хипоалергенната им серия гримове Bell HYPOAllergenic и сега ще ви споделя моето мнение за тях.


Серията Bell HYPOAllergenic е създадена специално за хора с чувствителни очи и кожа, както и за хора склонни към алергии и зачервявания. Лично аз спадам към хората с чувствителни очи, въпреки че до сега съм страдала само от една спирала и едни сенки за очи, които очевидно не бяха за мен и ми донесоха такова зачервяване на очите, че приличах на вампирясало чудовище. Всички продукти от серията са дерматологично тествани.


Първия продукт, който ще видите днес е лака за нокти  Bell HYPOAllergenic Long Lasting Nail Enamel, a този сладурски син цвят се крие под номер 7. Лака има добро покритие, за всеки случай го нанесох на два пласта. Не мога да споделя колко е траен, защото издържах с него само един ден, просто не е моя цвят. Иначе е с добро покритие, има блясък и без да е нанесен топ лак отгоре. Мисля лятото да го понося и ще споделя мнение за трайността отново :) Количеството на лака е 9.5гр., четката е стандартна.


Контуриращия стик Bell HYPOAllergenic Contour Stick мога да кажа съвсем спокойно, че ми се намести в сърцето още от първото използване. Има невероятно готина текстура - кремообразен, нанася се с лекота върху кожата, чудесно се спогажда с ФДТ-ените, които използвам, а за преливането нямам думи - с пръсти, с четка или с гъбка резултата винаги е супер - получава се страхотен контур, което отдавам и на цвета, който е идеално балансиран, с неутрален подтон и прави чудесна "сянка" на скулите. Предлага се само в един цвят, а количеството му е 6,5 гр.


 И накрая още един продукт, който много ми допадна - Bell HYPOAllergenic Brow Modeller Gel. Честно казано не съм използвала до сега спирала за веждите си, просто защото не съм имала нужда, а и формата и гъстотата им не са били за оформяне със спирала. Но пък пробвах и ми хареса как се пригладиха и оформиха. Цвета на гела, който аз използвам е 02, като се предлага в още 2 цвята. Гела е течен, нанесен на веждите му трябва малко време да позасъхне, но аз го преливам с четка преди това. Цвета ми идва малко тъмен към момента, тъй като съм блондинка, но когато го прелея добре резултата ми харесва. Четчицата на гела е малка и няма как да се омажете навсякъде, особено ако сте с тънки вежди като моите. Количеството е 10,5 гр.

 На долните снимки можете да видите и как изглеждат цветовете:


На кратко - продуктите на Bell Cosmetics, които тествах ми харесаха, определено контуриращия стик е много добро попадение, даже сравнен със стика на Maybelline е няколко стъпки пред него и ако трябва да препоръчам такъв продукт, то със сигурност бих препоръчала този на Bell. Гела за вежди също ми допадна и вече официално мога да обявя, че съм опитала всички типове продукти за стилизиране на веждите. Относно лака - имам добри впечатления за покритието, но цвета не е моя и няма как да го нося в момента за да се уверя и в дълготрайността му.










*Продуктите ми бяха предоставени за тест от представител на марката. Мнението ми не е повлияно от този факт и е базирано на опита ми с продуктите.



You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥