Моят избор за есента и зимата

by - 14:48




 Здравейте!

И октомври мина неусетно за мен. Есен ли е, зима ли е, вече и аз се обърках, токова бързо се преливат сезоните напоследък... За това реших в един пост да обединя любимите си продукти, които използвам и ще продължа да използвам и през зимния сезон. Разбира се, на общата снимка нямаше как да събера всички любими продукти, които всъщност не са много, някои от тях сте виждали вече в блога. В поста не съм включила почистващите продукти за лице, както и грижата за косата, пропускам и лосионите за тяло нарочно, понеже в тези три "области" нямам любимци, а по -скоро съм експериментатор. Снимките не са такива, каквито исках, липсата на светлина и употребата на светкавица водят до кофти резултати, но това е пост, който отдавна планирам и не исках да отлагам още, защото току виж станало вече лято...

Започвам с продуктите, с които поддържам кожата на лицето и ръцете. По принцип основен проблем при мен през зимата е лекото изсушаване на кожата на лицето, и особено много на ръцете. За това в арсенала влизат следните продукти:


Кокосовото масло на Ikarov - знам, че не е любимец на всички, доста негативни коментари съм изчела, но и положителните са също толкова. Реших да му дам шанс и да го пробвам, за сега ми допада много. Използвам го за кожичките на ръцете, за косата, за сухи участъци от тялото, а и върху лицето си когато го усещам доооста сухичко. Справя се добре със сухотата. Има твърда консистенция, която се разтапя при досег с кожата. По-подробно ще пиша за него малко по-натам, планирам пост за маслата на Ikarov, които използвам - 5 на брой.

Крем за ръце на Lavena - българска марка, която само бях чувала, но не бях срещала. Е, срещнах я в аптека "Ремедиум" и реших да пробвам глицериновия им крем за ръце с екстракт от липа, който е с овлажняващи свойства. Много приятно кремче, малко странна текстура има, но не е прекалено мазен. Състава е малко проблемен, скоро ще го видите в публикация. Цената беше около 2 лева. На мен ми върши чудесна работа, мисля да продължа да го купувам, освен ако не му намеря някой друг заместител, който ми допада повече:)

Успокояваща и хидратираща маска за чувствителна кожа от Avene - много хубав продукт, аз лично останах очарована още след първата употреба. Хидратира много добре кожата, усеща я много по-мека и наистина хидратирана. Радвам се, че имам възможност да пробвам продуктите на Avene, защото откривам много добри попадения. Скоро очаквайте по-подробна публикация в блога  с отзиви.

Термална вода Avene - много симпатична и компактна опаковка, водата е много подходяща и за зимния сезон, не само за летния. Използвам я след почистване на грима или след премахване на маската, успокоява кожата. Скоро имах кофти изживявания и кожата ми стана мноого суха от стреса и в случая водата до някъде ми помогна, естествено в комбинация с други продукти.

Крем за лице Idealia от Vichy - втора опаковка от този крем... какво да кажа - върши ми чудесна работа. Крема е лек и не е мазен. Попива бързо и хидратира добре кожата. Но все пак още се чудя дали да не го сменя, като че ли имам нужда от нещо малко по-тежко и плътно за зимата.

Масло от карите на Ikarov - пореден продукт на марката, който не мога да спра да използвам, и единствения, който успях да изхабя до край за 3 месеца. Сега съм на нова опаковка. Използвам го вместо нощен крем, Скоро отзиви в блога. 

Следват любимците ми от графа декоративна козметика:


Rimmel London Lasting Finish 25 Hour Foundation 201 Classic Beige - бързо се наложи като любимец, за съжаление все още го няма в България, или поне аз не съм го виждала още. Сдобих се с него благодарение на една девойка,която си го беше поръчала от feelunique, но си беше сбъркала цвета. На мен пък идеално ми пасна и на лицето  и изобщо не изглежда толкова тъмен, колкото в опаковката. Скоро ще направя и ревю, така че следете блога. 
*Update - днес го видях в новия каталог на Lilly Drogerie, при това до края на месеца е намален.

L'oreal Infallible 24H Stay Fresh Foundation 130  True Beige - за него вече ви разказах подробно ревю можете да видите тук

L'oreal True Match Concealer 3 Cream - любим коректор от много време насам, не знам и аз защо още не съм му направила едно ревю, а определено си заслужава вниманието. Цвета е перфектен, покритието също, идеално се справя с тъмните кръгове, много е икономичен и траен, не се събира в сгъвките на очите. 

Catrice Lash Extension Volume Mascara - е, сигурно вече ви е писнало да я виждате тази спирала на снимките ми, а ревю да няма. Няма, защото напоследък много и се чудя, обичам ли я, не я ли обичам... по-скоро я обичам, за това скоро ще ви разкажа за нея.

Smashbox Full Exposure Palette - за палитрата ви разказах тук. Тогава ревюто беше по-скоро негативно, и все още държа на нещата които казах. НО.. успях да намеря начин да извлека максималното от нея чрез апликатор и добра основа за сенки. Просто с всеки изминал ден се убеждавам, е използването на повечето цветове с четка е безумие, за това си използвам апликатора за по-упоритите цветове и си реших проблемите. Цветовете са супер за сезона и няма как да не влезе в любимите продукти, въпреки критиката от моя страна.


 Червила Velvet Matte от Golden Rose - споменавала съм ги многократно, цветовете са 22 и 23  и ги обожавам. 

Червило Golden Rose в цвят 51 - от класическата им серия, бях го купила за майка ми, но се оказа, че цвета май повече е за мен. Цветовете на снимката са излязли ужасно, направо нямам думи. Този е nude цвят и седи много приятно.

Балсам за устни на Himalaya -  всички сте го виждали и сте чели за него. Допада ми как действа на устните ми, не е нещо невероятно, но на мен ми харесва.

Nivea Lip Butter - отново много хвален и одумван продукт. Аз изпитвам смесени чувства към него и го използвам само вкъщи. Има някакъв временен ефект, който се губи много бързо. Харесва ми аромата му, но определено ми е продукт "за у дома". Когато излизам слагам балсама на Himalaya, който има хидратиращ ефект, който при Nivea липсва според мен.

Лаковете...


Golden Rose Selective и Rimmel 60 Seconds вече сте ги виждали в този пост.

Perfect 3 in 1 Hardener - заздравител, от който наистина съм много доволна. Може да се използва като основа, като топ..много добре действа на ноктите ми, 

Maybelline Colorama 135 - цвят, който ако следите блога, сте виждали вече. Имам го отдавна, но го използвам основно зимата, лятото си седи настрани :)

Flormar 365 - кърваво червен металик, който бях забравила, но отново го приведох в действие. Идеален е за наближаващите празници. На снимката е доста по ярък, от колкото е в действителност.

Essence Multi Dimension XXXL Shine 76 Cool And The Gang - мисля, че цвета вече не може да се намери, имам го и него от доста отдавна. Страхотен кобалтово-син цвят, който е доста актуален в момента. Нося го рядко, понеже не ми допада как седи на дълги нокти, а аз рядко съм с къс маникюр, но винаги приковава погледите.

Е, това е моят избор за есента и зимата. Публикацията подлежи на евентуална актуализация в бъдещите месеци, защото е напълно възможно да открия още някой любимец. Надявам се да ви е било интересно. Очаквайте и подробни ревюта на някои от продуктите.



Love you,

XOXO







You May Also Like

23 коментара

  1. Какво да ти кажа, страхотен подбор и изчерпателен пост! Но най-вече те поздравявам за Idealia на VICHY. Това е моят крем, но още не съм си взела втора опаковка. Nivea Lip Butter - нанасям го всяка вечер преди лягане и ми харесва. Аvene - наскоро термалната вода ме възстанови от сериозна кожна алергия, но винаги са били експерти. И сега имам въпрос към маслата на Икаров (и с нетърпение, чакам поста ти за тях). Как ги нанасяш за хидратация - директно върху кожата или смесени с продукти (четох в листовката, че не било препоръчително директно) Конкретно, аз имам бадемово масло, но отдавна планирам кокосово масло и други подобни :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Нанасям ги директно върху кожата, особено това с карите , не съм имала проблем до сега, а го използвам всяка вечер. Кокосовото го имам сравнително от скоро, пробвах и на лицето, отново никакъв проблем, но е доста по-различно от каритето и като консистенция, и като попиване, и като усещане. За това кокосовото го изпозлвам предимно за другите цели. Имам и бадемовото, него го използвам за разтеж на миглите и за кожичките около ноктите, понякога и за косата. Пробвах на лицето и не ми допадна, по-скоро бих го сложила в някаква маска. Скоро ще направя пост за тези, които използвам, тъй като са доста различни и аз имам някакво предпочитание към прилагането им :) На листовката видях единствено, че е желателно да се направи тест за алергии. Иначе могат да се използват за масажи и тн.

      Изтриване
  2. Маската на Avene е страхотна, почти всяка зима се снабдявам с нея :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз я използвам за първи път и вече съм влюбена :)

      Изтриване
  3. Що се отнася до маслата на Икаров, не препоръчвам да ги ползвате. Евтини са, защото са пълни с примеси. Не са 100% чисти. Затова и препоръчват тест за алергия... Погледнете в зоя.бг, там има богат избор на масл, в различни разфасовки и различни цени. На Икаров имах масло от арган и беше доста ужасно ;)
    Хубав пост :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дам, това го имам в предвид тъй като няколко пъти си го споменавала :) В Зоя вече съм си набелязала, но искам да те попитам за състава на Икаров под примеси какви имаш предвид, тези които са обявени на опаковката или има скрит състав, който не обявяват? Питам от любопитство. 😁

      Изтриване
  4. Чудесни любимци. Мнооого обичам балсама на Himalaya <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И на мен ми е много любим този балсам на Himalaya :))))

      Изтриване
    2. Аз го заобичах с времето, в началото ме дразнеше, че е по-твърд от другите, които имам, но му свикнах :)

      Изтриване
  5. Страхотен подбор, но аз лично не одобрявам балсамите на нивея заради минералното олио, което дава временнен ефект на устните... ! :)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Точно заради временния ефект го използвам само вкъщи, исках да го пробвам въпреки коментарите за него, и установих, че е само за вкъщи :)

      Изтриване
  6. Много хубав пост. Студените месеци определено изискват по-овлажняваща грижа за кожата.
    Аз ползвам доста продукти на Rimmel London, но предимно от сенките им - до сега не съм опитвала основа за грим.
    Харесаха ми мазилцата ти, макар да нямам достъп до български марки.

    Хубав блог си имаш и смятам да те добавя в Блогловин, за да те навестявам от време на време :))
    Поздрави, Лу

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много ти благодаря за коментара:) Радвам се, че блога ти харесва, аз също много харесвам твоя и вече го навестявам доста често :) За сенките на Rimmel съм чувала само хубави неща, не съм ги пробвала все още.

      Изтриване
  7. Много хубав и интересен пост :) И аз ползвам ФДТ-а на Римел -покривен е и стои добре :)
    Балсамчетата на Нивея са ми любими и имам доста от тях:), а в червилата на ГР съм влюбена -моите са 07 и09 :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Точно заради покривността се влюбих в него :) Балсамите на Нивея и аз много ги харесвам, но точно този съм избрала за нанасяне само вкъщи. Стиковете им повече ми допадат. А за червилата на ГР - ако мога ще си ги купя всичките цветове :)))

      Изтриване
  8. Много ти благодаря за коментара:) Радвам се, че блога ти харесва, аз също много харесвам твоя и вече го навестявам доста често :) За сенките на Rimmel съм чувала само хубави неща, не съм ги пробвала все още.

    ОтговорИзтриване
  9. Точно заради покривността се влюбих в него :) Балсамите на Нивея и аз много ги харесвам, но точно този съм избрала за нанасяне само вкъщи. Стиковете им повече ми допадат. А за червилата на ГР - ако мога ще си ги купя всичките цветове :)))

    ОтговорИзтриване
  10. Заради временния ефект го използвам само вкъщи, исках да го пробвам въпреки коментарите за него, и установих, че е само за вкъщи :)

    ОтговорИзтриване
  11. Аз го заобичах с времето, в началото ме дразнеше, че е по-твърд от другите, които имам, но му свикнах :)

    ОтговорИзтриване
  12. Дам, това го имам в предвид тъй като няколко пъти си го споменавала :) В Зоя вече съм си набелязала, но искам да те попитам за състава на Икаров под примеси какви имаш предвид, тези които са обявени на опаковката или има скрит състав, който не обявяват? Питам от любопитство. 😁

    ОтговорИзтриване
  13. Аз я използвам за първи път и вече съм влюбена :)

    ОтговорИзтриване
  14. Нанасям ги директно върху кожата, особено това с карите , не съм имала проблем до сега, а го използвам всяка вечер. Кокосовото го имам сравнително от скоро, пробвах и на лицето, отново никакъв проблем, но е доста по-различно от каритето и като консистенция, и като попиване, и като усещане. За това кокосовото го изпозлвам предимно за другите цели. Имам и бадемовото, него го използвам за разтеж на миглите и за кожичките около ноктите, понякога и за косата. Пробвах на лицето и не ми допадна, по-скоро бих го сложила в някаква маска. Скоро ще направя пост за тези, които използвам, тъй като са доста различни и аз имам някакво предпочитание към прилагането им :) На листовката видях единствено, че е желателно да се направи тест за алергии. Иначе могат да се използват за масажи и тн.

    ОтговорИзтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥