Нови придобивки - Август и Септември

by - 13:55




Здравейте!

Дойде време и за една от любимите ми публикации с новите придобивки за изминалите два месеца. Мислех, че са много по-малко, но се оказа, че пак съм била доста импулсивна в покупките си. За някои от нещата съм писала по-подробно, а за други ще споделя мнение на кратко тук. Надявам се да ви бъде интересно :)


Започвам с декоративната козметика и лаковете от ляво на дясно:

1. Червила Golden Rose Velvet Matte - 22 и 23 - вече ви показах снимка на цветовете във FB страницата на блога. Вече имам едно ревю за тези червила, което можете да видите тук, а скоро мисля да направя нов пост и за тези два цвята, които са наистина страхотни за есенно-зимния сезон.

2. Perfect Anti Striation Base и Perfect 3 in 1 Hardener - продукти, които купувам за не знам кой път. Обожавам базата - изглажда идеално нокътната плочка, а моята определено има нужда от това. Заздравителя го използвам предимно като топ лак, тъй като нямам проблем със здравината на ноктите, единствения им проблем е, че са неравни. Очаквайте ревю скоро, според мен си заслужават вниманието.

3. L'oreal  Infallible 24H Foundation - поредният ФДТ в колекцията ми, май имам някаква мания за този тип продукти, вече не им знам бройката :) Много приятен продукт, леко светъл е цвета за моята кожа в момента и мисля да го използвам през зимата, когато и тена ми съвсем ще изчезне, а и ми идва малко тежък като покритие за момента. Скоро ще има подробно мнение и за него :)

4. Max Factor Face Finity All Day Primer - страхотна база. Влюбена съм в нея! Подробности ще има в някой от бъдещите постове. Много ми харесва текстурата и лекотата на базата и наистина успява да задържи грима ми цял ден.

5. Rimmel  London Lasting Finsih 25H Foundation - два ФДТ-на за два месеца...много добро попадение, до колкото зная все още не се предлага в България, но се надявам скоро и тук да се появи. Много хубаво покритие, лесно нанасяне и доста лекичък като цяло. Скоро подробности и за него...

6. Golden Rose Selective Nail Polish - 12 и 26 - любимите ми лакове в момента. Повече за тях можете да видите тук.

7. Rimmel London 60 Seconds 805 Grey Matter - отново любим цвят, за който можете да прочетете повече в дадения отгоре линк.

8.Спирала Catrice Lash Extension Volume Mascara - нямах търпение да разгледам новите продукти на Catrice, но единственото нещо, което си взех беше тази спирала. Не съм много съгласна, че е за обем, по-скоро е за дължина, благодарение на фибрите, които са интегрирани в спиралата. Очаквайте скоро ревю и за нея.

9.Essence All About Matt - пудрата, без която не мога през последните 2 месеца. Определено покупка, която си заслужава и бих повторила многократно. Ревюто можете да видите тук.

10. P2 Mirror Mirror on the wall - четворка кремообразни сенки за очи, които са точно в цветовете, които много исках да имам. Благодарение на Мери (http://www.berrys-place.blogspot.com/) и разпрoдажбата й се сдобих с тази мини-палитричка и съм много, много доволна <3

11. Etrebelle Liplift Peel - пилинг за устни - най-готиното нещо, което съм използвала (изключвам домашния ексфолиант)! Прави устните страшно меки и обемни, ефекта е просто уау. Отново Мери е виновникът тук, за което получава хиляди целувки! :) Скоро ревю...


А сега и продуктите за под душа и за грижата за лицето:

1. Fitoval шампоан за увредена и слаба коса - харесва ми, но не го изпозлвам редовно. По принцип няма кой знае какъв ефект, но рпедполагам, че в комбинация с другите продукти от серията би имал някакъв ефект.

2. Avene Micellar Lotion - сравнително нов продукт в ареснала ми, но вече почти свършил. Мнението ми можете да видите тук .

3. Schauma Fresh It Up - шампоан за мазни корени и сухи крайща. Този шампоан обиколи почти всички блогове. На мен не ми допада, не прави нищо особено, даже имам чувството, че леко ми навреди на скалпа.

4. Adidas Get Ready душ-гел с бразилски орех - много приятен и странен аромат, повдига ми настроението и ме освежава. Аромата не се задържа много дълго, но омекотява кожата.

5. Balea Summer Garden гел за бръснене за чувствителна кожа - много хубав продукт, определено ще продължа да го купувам, дори и ще пробвам други аромати. Този специално ухае много добре и наистина успокоява кожата след бръснене. Доволна:)

6. Кокосово масло Ikarov - скоро ще пусна пост за всички масла на Икаров., които използвам и там ще включа и това, което все още не е влязло в употреба. :)



А вие използвали ли сте някой от продуктите и какво ви е мнението ако сте? Имате ли желание да прочетете нещо повече за даден продукт? Ще се радвам да чуя мнението ви :)

Love you,

XOXO








You May Also Like

7 коментара

  1. Ще чакам с нетърпение ревюта за базата на MaxFactor и фдт на Loreal :)

    ОтговорИзтриване
  2. И аз искам ревю на базата на MaxFactor, че съм й хвърлила око :)

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря ви за коментарите, момичета:* Специално за вас следващото ревю ще бъде за базата на Max Factor. Според мен определено си заслужава да се пробва :)

    ОтговорИзтриване
  4. Чудесни покупки и аз чакам ревю на базата :)

    ОтговорИзтриване
  5. Отговори
    1. Хаха,мерси, малко съм се оляла, даже съм забравила някои неща :D

      Изтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥