Max Factor Facefinity All Day Primer Review

by - 19:59





 Здравейте!

Нямаше как да се сдържа и да не напиша ревюто, което беше пожелано в коментарите от предишната ми публикация с новите ми покупки от август и септември. Много благодаря на момичетата, които изявиха желание да прочетат малко повече за Max Factor Facefinity All Day Primer, като така много ме улесниха, тъй като доста се колебаех какво да бъде следващото ревю. Малко се отплеснах, но както стана ясно днес ще ви разкажа малко повече за Max Factor Facefinity All Day Primer и ще споделя мнението и опита си с базата.


Като цяло нямам много опит с базите, този продукт ми е малко далечен, ако мога така да го кажа. Обикновено под грима си винаги използвам хидратиращ крем и нищо друго, но за съжаление грима ми не стоеше на мястото си колкото ми се искаше, за това започнах да се оглеждам за нещо, което да го задържи в непокътнато състояние за възможно най-дълго време.


С Max Factor Facefinity All Day Primer имах първи досег по време на една грим сесия с продукти на Max Factor, която спечелих в игра,организирана от  Lilly Drogerie. До тогава бях използвала сенки и ФДТ на марката и си бях изградила едно относително положително мнение, което вече окончателно се затвърди. Направи ми впечатление, че за около 6 часа след гримирането (*докато си легна), нищо не беше помръднало от лицето ми и това ме убеди, че трябва непременно да се сдобия с тази база.


За състава не мога нищо да ви кажа в подробности, тъй като не можах да намеря абсолютно нищо на опаковката за него, а в интернет информацията е доста оскъдна. Единственото, което успях да намеря е за съдържанието на силикони.


Опаковката е стъклена и прозрачна (мога да видя колко количество е останало), с пластмасова капачка, която не е много стабилна. На мен лично много ми допада опаковката, не изглежда евтина, доста е изчистена. Малко е тежичка, но почти всички подобни продукти в такива опаковки са си тежички. Количеството е 30 мл., а срока на годност след отваряне е 12 месеца.


Флакона е с помпичка, което улеснява дозирането на продукта... и пак съм си оставила отпечатъците на всякъде :)


Единствено не ми допада това, че част от базата след употреба остава по помпичката и цапа капачката, която трябва да чистя след това, но пък не е нещо, което да пречи.


Относно самата база мога само да я хваля. Използвам я от около 2 или 3 седмици почти всеки ден и съм много радостна, че открих продукт, който така добре да се сработва с кожата и грима ми. Мислех, че няма да я ползвам всеки ден, но съм грешала. Задържа грима ми цял ден, без да се налага да го оправям през няколко часа. Кожата ми е смесена, не бих казала, че е мазна, а тази база е предназначена за мазна кожа, тъй като матира и попива излишния себум. Освен това не позволява и на изпотяването да развали грима ви.  В интерес на истината, не съм сигурна дали бих я използвала лятото, когато навън е топло и човек иска да има минимален брой продукти по лицето, но за сегашния сезон и зимата мисля, че е доста подходящо допълнение към грима.


Консистенцията й е течна, но не много. Бяла на цвят, като цвета изчезва след нанасянето. Много лек и приятен, едва доловим аромат. Оставя кожата ми равна и гладка, готова за ФДТ-на. Нямам пъпки и кожата ми и без нея е сравнително равна, но определено ми харесва повече с базата, въпреки че основната цел за която аз я използвам е да запази грима ми за по-дълго.  По принцип нанасям с пръсти, като за цялото лице използвам между 3-4 помпички. Нанасям базата след хидратиращия крем. Алтернативен вариант за нанасяне е с плоска четка за ФДТ и след това леко потупване с пръсти, но аз предпочитам директно с пръсти, тъй като четките обикновено изискват повече продукт. 



При мен грима  издържа от сутринта, та чак до вечерта. Разбира се, важно е и какво се слага върху базата, но с продуктите, които аз използвам резултата е страхотен.
Забравих да допълня и още един плюс - базата има SPF 20.

Мога да сипя само суперлативи за базата и рискувам да ви отегча, но на кратко е това - за цена около 23 лв. получавате дълготрайност на грима си, която е осигурена от Max Factor Facefinity All Day Primer. Всяко нещо си има изключения, и тук положението не е по-различно - всичко зависи от кожата ви. Ако имате проблемна кожа, според мен не очаквайте чудеса, но за тези с нормална кожа мисля, че няма да съжаляват ако го пробват, тъй като изглажда и запазва грима почти през целия ден.


Надявам се да съм ви била полезна, а вие можете да споделите мнението си за марката и за базите, които използвате (*ако използвате такива).  Ще се радвам на коментарите ви.



Love you,

XOXO







You May Also Like

14 коментара

  1. Напълно ме убеди да си я взема. Чела съм и преди и се чудех много, но вече е сигурна покупка :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се, че съм ти била полезна, мисля че много ще ти допадне, а ти ме убеди да си купя сладките котешки чорапи - стоят уникално, много ми хареса последния ти пост :) <3

      Изтриване
  2. Аз от доста време обмислям такава покупка,за това исках да видя и твоето ревю. Имам базата на Essence All About Matt ,но тя много утежнява и "задръства" на лицето и сега много се чудя хах :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ами мога да ти кажа, че на мен не ми тежи на лицето, в смисъл не я усещам, че я има. Зависи и колко количество нанасям и с какъв ФДТ съм отгоре...в крайна сметка в края на деня като сваля грима се чувствам доста по-лека хаха, но и с базата и без нея пак така се чувствах :D

      Изтриване
  3. Прочетох няколко негативни ревюта за тази база и се отказах да си я купувам, а с нетърпение очаквах да я пуснат по магазините. Сега обаче като чета твоето ревю и си мисля, че е най-добре да я пробвам на моята кожа. Не съм с нормална кожа, но пък есента и зимата вече не ми е чак толкова мазна. Хубаво ревю! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много ти благодаря :) Наистина е до кожа с тази база, виждам според ревютата, че мненията са противоречиви...мисля, че за леко мазна към нормална е ок. Ако имаш възможност да я пробваш на място ще е най-добре. Max Factor понякога предлагат грим сесии в Лили, което си е добър шанс да пробваш и да прецениш.

      Изтриване
  4. В момента използвам базата на Couleur Caramel, но тя ми беше доста мазна през лятото. Но, вече захладня и е перфектна :)) благодаря за ревюто ще знам към какво да се насоча като я приключа :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ооо аз не знаех, че правят и бази... Ще ми е интересно да разбера малко повече за нея. Радвам се, че съм била полезна :*

      Изтриване
  5. Изглежда обещаващо. Единственото, което ме притеснява е състава.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И мен малко ме притеснява факта че е един от малкото продукти, чийто състав не мога да намеря в нета.

      Изтриване
  6. Изглежда много добре. Чела съм само хубави неща за нея, сигурно ще се пробва :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Пробата си заслужава, най-вече заради трайността, която осигурява :)

      Изтриване
  7. Май ще се опитааа!
    Ако желаеш, можеш да се включиш в моя Giveaway - http://thingamyjic.blogspot.com/2014/10/green-smoke-bulgaria-giveaway.html

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ще се включа разбира се :) Благодаря за коментара <3

      Изтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥