BYPHASSE - дегримьор за околоочен грим

by - 20:58





Здравейте красавици!

Отново се изгубих и отново се завръщам с нов пост. Днес ще ви разкажа малко за дегримьора за околоочен грим на Byphasse - един продукт, на който доста дълго му се чудих ще го бъде ли, няма ли да го бъде. За него споменах вече веднъж тук  и мисля, че най-накрая му дойде времето да бъде показан в блога.

Чудих се доста, преди да го купя, не защото е скъп, а просто самата марка не е позната за мен, не съм чела нищо за нея, и не, че не обичам да експериментирам, но имах някакво съмнение. Преодолях го и го купих все пак. 

Понеже любопитството ме зачовърка, реших да разбера малко повече за самата марка и проверих сайта им , от където научих, че Byphasse е създадена преди 14 години в Барселона. Марката се разпространява в 60 страни и предлага над 120 продукта.


 Какво ми харесва в продукта? Много лесно сваля грима, без да се налага да се натиска и повтаря. Лек е и не оставя лепкави следи. Справи се идеално с водоустойчива спирала. Обогатен е с екстракт от лайка и не дразни чувствителната кожа около очите. Количеството му е достатъчно за поне няколко месеца (*да отбележа, че не го използвам постоянно обаче) - 200 мл.




На снимките отдолу можете да видите състава, беше ми много трудно да го хвана изцяло, надявам се все пак да добиете представа.




За съдържанието на лайка не съм особено сигурна, въпреки че е упоменато, но определено съдържа розова вода. Когато го отворих за първи път ме лъхна толкова силен аромат на роза, че чак ме заболя главата. Това може да бъде проблем за хората, които не понасят аромата на рози, защото наистина е доста силен.
Срока на годност след отваряне е 6 месеца. Цената му беше около 4 лева, и беше една от причините, поради които много се чудих дали да го купувам. Всъщност всички продукти, които видях на марката бяха с наистина смешно ниски цени. Но пък за тази цена си върши работата....


Какво не ми хареса в продукта? Хубавото е, че наистина не щипе, не люти и не причинява дискомфорт на очите, но леко изсушава околоочната зона. Като казвам леко, имам предвид, че наистина е леко, не е нещо фрапантно, но все пак се усеща. Така действа при мен. Малко по-силен ми идва и розовия аромат, които по принцип харесвам, но тук малко са попрекалили.

Много ще ми е интересно вашето мнение, имате ли впечатления от марката и от продуктите им, използвали ли сте ги някога?



Love you,

XOXO



You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥