Нови придобивки - Април и Май

by - 19:15




Здравейте, красавици! 
Пиша последната си публикация за сега, ще ме видите отново след 18-ти юни, след като минат изпитите ми. Видях, че съм пропуснала да напиша какво ново взех през април и реших да направя общ пост за новите придобивки от април и май. Надявам се да ви е интересно, в поста не включвам нещата, които спечелих от блога на Resident Konte и продуктите от Pinks кутията, но те също ще бъдат представени след завръщането ми. А ето и нещата,бс които се сдобих през изминалите 2 месеца - от някои съм доволна, от други не толкова, но за това ще разберете при по-подробното им описание, което ще публикувам в бъдеще. Все пак, ако имате желание да разберете нещо повече за даден продукт, може да ми пишете в коментарите :)


1. След една от обиколките ми в Jumbo си взех от гел-торбичките, които отдавна представляват интерес за мен. Взех две под формата на звездички, които използвам, когато очите ми са подпухнали. Могат да се използват топли и студени, аз ги предпочитам студени, а вида ми когато ги сложа е покъртителен :)))

2. Другото, което си взех при обиколката беше един балсам за устни на Victoria, с доста приятен аромат. 


3. Балсам за устни на Velnea - доста спонтанна покупка, не съм го отворила още и нямам мнение, но като видях състава ми стана малко тъпо, че го купих :))

4. Сапун с хума Avia - много съм доволна точно от тази покупка. В кутията има 4 малки сапунчета, които имат ексфолиращи частици. Ако бъда честна сапуна доста драска, аз го използвам за тялото си, не го прилагам върху лицето. Пробвах един път, не ми изсуши кожата, но не обичам да мия лицето си със сапун. Очаквайте ревю, имам доста неща да ви разкажа за него.

5. Червило Golden Rose Velvet Matte в цвят 01 - купих го в началото на миналия месец, за сватбата на една приятелка. Доста съм доволна, червилото има присъствие в почти всеки български бюти-блог. Очаквайте скоро и от мен малко инфо.

6. Два лака на Gabrini - и двата са от новите им серии, единият е топ лак, а другия е матов. Доволна съм от лаковете им, определено са подобрили качеството, опаковката и четката.


7. Дегримьор BYPHASE за околоочен грим с екстракт от лайка - това е последния продукт, който си купих през миналия месец. Все още нямам впечатления, марката е нова за мен и ще ми е интересно да я изпробвам.

8. Лакочистител Lilly без ацетон - любимецът на всички блогърки - зеленият , за съжаление беше свършил, за това посегнах към розовия безацетонов вариант. Еми супер е ! :)

9. Тоалетна розова вода на Bodi-D - за съжаление не можахме да се сработим с тази вода, не ми допада, скоро ще ви кажа защо.




10. Мини-шампоани на Klorane - видях ги в една аптека и реших да си взема няколко вида, за да видя кой ще е подходящ за мен. Единият е с екстракт от пустинна фурма за суха и изтощена коса, а другия е с хинин и витамин В, който е и ревитализиращ. За сега съм пробвала само първия, много ми хареса и предполагам, че ще купя нормална опаковка.

11. Две масла на Икаров - бадемово и от карите - познати на всички предполагам. Обожавам натурални масла, тези двете правят чудеса, особено когато са вложени в маски и разни други домашно забъркани чудесийки. 


12. Avon Naturals крем за лице и околоочен крем с екстракт от роза - кремчето не се спогажда с кожата ми, но околоочния крем наистина много ми допадна. 

13. Avon Planet Spa Luxuriously Refining хидратант за лице и гел-маска за очи с екстракт от черен хайвер - този комплект го купих за майка ми, но се оказа,че крема много ми допадна, за това си го присвоих леко, леко :)

You May Also Like

18 коментара

  1. Зори, пробвай да си измиеш косата със сапуните на Авиа. Знам, звучи шантаво, но те са си за коса(дори против пърхот, но не само). Аз си купих преди време розовите(защото аромата им най ми хареса и не беше натрапчив) и всичките 4 ги изхабихме с приятеля ми за коса (купих ги за него, защото имаше проблеми с косата, но и аз се мих с тях 1-2 месеца). С хума са и действат чудесно на косата - измиват хубаво, косата е здрава, расте хубава и лъскава и не е трудно разресваща се, малки са си и не се пенят много и трудно се натърква хубаво косата, особено ако е по-дълга, но аз му хванах цаката - взимаш две малки сапунчета в ръката заедно, мокриш обилно косата с вода, мокриш и сапуните и търкаш директно в косата и скалпа няколко пъти, ако трябва мокриш пак, докато се разпенят по-добре и натъркваш после вече с ръце направо с пръсти в корените, или пак със сапунчетата. После изплакваш добре корените и косата и става хубава :) Аз бях доволна от употребата няколко месеца на всичките 4. Пък и нямат (толкова) химикали, само този PAV ме притесняваше, иначе са супер като състав и нямат SLS :)

    ОтговорИзтриване
  2. А ако търсиш хубава и истинска розова вода - търси Лема Казанлък, аз такава ползвам (малко като реклама звучи, ама не, от БГ мама взех мнения за нея :D ) Поздрави !

    ОтговорИзтриване
  3. О, мерси за съвета и хитринката :) Пробвах го и на косата, наистина има ефект, оправи ми пърхута, който все пак не беше много, но го имаше. Но идеята, която ми даде за по-силно разпенване е супер,тък като наистина ми беше трудно слагането, още на следващото къпане ще пробвам. А за водата, ще я потърся в София дали я има, помня че четох някъде за още една марка с хубава розова вода, но не се сещам коя беше.Благодаря за коментарите :)

    ОтговорИзтриване
  4. Очаквам с нетърпение ревю за Авиа :)
    Честити придобивки

    ОтговорИзтриване
  5. Успех на изпитите, Зори!! И честити придобивки! :)

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря ти, Жули! :) Дано всичко мине бързо, че вече се побърквам :)))

    ОтговорИзтриване
  7. Хмм нямам идея какви са тези торбички от Jumbo, но като прочетох "очи" и наистина ми се прииска да отида до магазина, който ми е на две крачки! :)
    Нямам търпение за ревюто върху сапуна от Avia, тогава ще преценя дали да си го взема или не. Но и аз като теб не обичам да мия лицето си със сапун.. А тези ексфолииращи частици сигурно вършат чудеса върху тялото?
    Колкото до червилото на Golden Rose, надявам се че наистина си заслужава, не съм сполучавала с техните червила и ще ми е интересно да ги пробвам пак.
    Имам от същия околоочен крем на AVON, но в друг аромат и честно да си призная, освен страхотния fresh ефект и хладинка, нямам почти никакви други впечатления от него :D

    blog | the pastel daisy

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Тези торбички са под формата на звездички в моя случай, пълни са със син гел и могат да се използват студени или топли, за намаляване на подпухналостта :) Много са готини :) Сапуна на Авия е страхотен, няма да сбъркаш, ако го вземеш, ревюто ще е готово до няколко дни. Червилата на GR са горе-долу добри, но и за тях ще пиша скоро, а кремчето на Avon първоначално много ми хареса, но след известно използване направо го изхвърлих :)

      Изтриване
  8. Много добра и полезна статия! Благодаря за изчерпателната информация.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се, че съм била полезна и благодаря за коментара :)

      Изтриване
  9. Very nice review, lovely blog as well! :)
    Anyways, would you like to follow each other via GFC?
    Follow me and then i’ll follow you back instantly.

    http://tasiawijayanti.blogspot.com/
    xx

    ОтговорИзтриване
  10. Hey honey!
    Do you think about follow each other on bloglovin?
    If yes follow my blog there and let me know this
    I'll follow you too!

    http://www.bloglovin.com/blog/3947784

    ОтговорИзтриване
  11. Pretty blog!
    Hey there, Please inform me if you want us to exchange follows on bloglovin' and google friend connect.
    xx
    vanillant.blogspot.com
    GFC
    BLOGLOVIN'

    ОтговорИзтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥