Avon Planet Spa & Avon Naturals Radiance

by - 13:38




Здравейте!

Понеделнишки реших да ви разкажа малко за последните ми поръчки от Avon. Тъй като отдавна не бях купувала нещо на марката, попаднах на много добро предложение за комплекти крем за лице и околоочен крем и се възползвах, без много да го мисля. Продуктите, които си взех са от сериите Planet Spa  и Naturals,  а именно - крем за лице и гел маска за очи с екстракт от черен хайвер, и крем за лице и околоочен крем с екстракт от роза. По принцип крема и гела с хайвер не бяха предназначени за мен, а за майка ми, но на мен ми харесаха доста повече и скоро бяха наредени на моята тоалетка. Можете да видите няколко думи за тях в публикацията ми с нови придобивки за април и май.

В днешното ревю ще се спра на нещата, които ми харесват и не ми харесват, като ще гледам да е по-кратичко, защото рискувам поста да стане километричен и да ви отегчи до заспиване.

Всички продукти си имат и добри и лоши страни, като единия от двата комплекта определено не можа да се сработи с кожата ми и вече от месец отлежава в шкафа. Има вероятност да бъде използван по-натам във времето, надявам се преди да му изтече срока на годност, но за сега предпочитам да си седи в шкафа. По- надолу ще разберете за кой от двата комплекта става въпрос.

Ще започна с продуктите от серията Planet Spa - Luxuriously Refining.



Крема за лице всъщност се води хидратиращ продукт за лице, спрямо етикета, с екстракт от черен хайвер. За съжаление не запазих опаковката със съдържанието и няма как да ви го покажа. 


Крема е с мокра текстура, попива бързо и има странен, перлен, лилав блясък. Опитах се да го уловя с камерата. Когато се нанесе на кожата, този перлен блясък остава, но не е особено забележим.


 Има много приятен аромат и хидратира добре кожата. Количеството е 75мл. Използвах го 2 месеца и виждате какво количество е останало.
Опаковката е пластмасова и лекичка. Лично аз съм доволна от крема, не успя да стане любим продукт, но няма какво лошо да кажа за него.

Околоочната гел маска Luxuriously Refining отново е с екстракт от черен хайвер. Количеството й е 15 мл, и е доста икономична - за 2 месеца тубичката е пълна до половината.



Аромат лично аз не усещам. Отново го има перления, лилав блясък, като тук е малко повече. Действа много охлаждащо и приятно в зоната около очите, но не го използвам всеки ден. Не изсушава кожата. От всичките продукти, които ще ви представя, този ми харесва най-много и има вероятност да влезе сред любимците, но за сега още се тества... 

И двата продукта ми допадат, няма какво лошо да кажа за тях. Крема предполагам, че не бих поръчала скоро, тъй като имам много други за доизхабяване, а околоочния все още не е с изяснен статут:) Със сигурност бих пробвала и маската от серията.

Следват крема за лице и околоочния крем от серията Naturals - Radiance



Тук имам големи противоречия. В началото много ми харесаха и двата продукта, много добре се сработихме, но след седмица нещата се промениха и за това заминаха в шкафа с идеята да им дам втори шанс след време.

Крема за лице с екстракт от роза е много приятен и лек, има страхотен аромат на роза, който не е силен и натрапчив. С мокра текстура е, попива бързо и не оставя мазен филм. 




До тук добре, НО... след първата седмица при нанасянето започна да ми щипе кожата. И това ме накара да го спра. Просто не издържах, пробвах пак и резултата беше същия. Много ме е яд, защото крема наистина ухае невероятно и първите дни се чувствах много добре, но явно просто не е за мен.
Количеството му е 75мл, чудя се дали да не му намеря друго приложение....

С околоочния крем нещата станаха още по-сложни...отново с екстракт от роза, отново с прекрасен, но много по - лек аромат, и отново НО... получи се страшно изсушаване на кожата около очите. 



До сега не ми се беше случвало подобно нещо, но бързо се справих с проблема с масло от карите, което нанасях обилно няколко дни под ред. Със сигурност това е продукт , който няма да повторя, резултата беше много неприятен за мен, вероятно крема изобщо не е подходящ за моята кожа. По описание крема обещава прикриване на тъмните кръгове под очите след редовна употреба, като това беше едно от нещата, които ме подведоха да го купя. Количеството му е 15 мл. и би стигнал за доста време.





Не обичам да пиша негативни ревюта, но няма как да не бъда обективна в случая и да си изкажа мнението. Отново искам да повторя, че ревюто е направено спрямо моята кожа, при вас ефекта може да бъде различен. 
Получи се един пост 50/50, с два продукта които ми допаднаха и два, с които не се сработихме за жалост, дори и след повторни опити, но все пак и такива неща се получават в стремежа ни да намерим най-добрите продукти за кожата ни. Надявам се да ви е било интересно и да съм ви била поне малко полезна.


Love you,

XOXO




You May Also Like

9 коментара

  1. Здравей :) много интересно ревю. Принципно съм на същото положение като теб с продуктите на Avon. Останах доволна от всичко използвано от мен от серията Planet Spa, наистина продуктите са хубави и не мога да кажа лоша дума. Но за съжаление каквито и други продукти за лице, които съм купувала ми дават някакви алергии. От душ-геловете и кремовете за ръце съм също доволна. Според мен кремът от роза го използвай за ръцете или за шията, аз така правя като някой крем за лицето не е приложим :)) женската шия е много важна и трябва да се започне превантивна грижа от рано ":)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей и от мен :) Много ти благодаря за споделеното мнение <3. И аз много обичам душ-геловете им, имат много хубави аромати и къпането с тях е голямо удоволствие. Мисля да използвам крема за ръцете си, понеже в момента използвам друг крем за лице, който нанасям и на шията. Напълно споделям мнението ти за грижата за шията и деколтето от рано, тъй като е място което често забравяме.

      Изтриване
  2. От Planet Spa серията и аз съм доволна и съм пробвала голяма част от нещата им. Кремовете им обаче не са от най-сполучливите, както не съм доволна и от голяма част от цветната им козметика. Но пък и аз потвържавам, че душ-геловете им не са лоши.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Съгласна съм напълно с теб, и при мен се получава същото...

      Изтриване
  3. too bad it didn't work out for you, but the packaging looks good, especially the planet spa :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Yes, planet spa the packaging is really good and the products are good too :)

      Изтриване
  4. Имам тубичка с околоочната маска с чер хайвер, не разбрах дали трябва да се отмива. След нанасяне оставя изпъващо усещане, лъснато точно като от гел, но никъде не намерих за упоменато да се премахва след определено време. Фактът, че продуктът е наречен "маска" ме смущава - и все пак е безцветна, все едно можеш да си я оставиш на лицето (противоречат си понятията, маската би следвало да се свали, а кремът не). Всъщност продуктът не е толкова актуален в момента, но все още имам за изразходване :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. В интерес на истината и аз се бях замислила за същото, даже още когато писах ревюто. Никъде не се упоменава, че трябва да се измива, според мен си е един обикновен околоочен гел, и просто за цвят са сложили това определение "маска". С цел да бъдат интересни, понякога марките не мислят, че объркват хората. Аз не съм го премахвала, оставях го да попие, но не успя да и стане любим, и то точно заради изпъващото усещане. А и мисля, че ако трябва да се отмива, задължително ще е упоменато, не ми се вярва от Avon да са направили такъв пропуск. По-вероятно е да са добавили "маска" за разкош :)

      Изтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥