Юлски гост на блога

by - 18:36


Здравейте красавици! След пропуска миналия месец, отново подновявам публикациите с месечния гост на блога :) Днес ще се запознаем с Мария и нейния блог - Be glamouros . Избрах нея за гост на месец юли, защото е усмихнат и позитивен човек, а блога й е токова сладък и бонбонест, но и изпълнен с чудесно съдържание, че няма как човек да не иска да разбере нещо повече за момичето, което се крие зад него, а и малко повече самия блог :) И така....това е Мария...


1. Разкажи ни малко повече за Glamouros Maria.
Свободното си време обичам да прекарвам с приятели, да чета книги и да гледам сериали (малко съм вманиачена и гледам над 15). Обожавам слънцето - зарежда ме изключително много с положителна енергия и мразя да вали дъжд. Обичам да си похапвам, особено шоколад. Блога е моето лично пространство, с което съм много горда. В началото бях малко притеснена дали ще се справя с това начинание, но сега се чувствам доста по – сигурна в себе си.

2. Какво те вдъхновява?
Вдъхновяват ме много неща. Може да е някоя песен, някой спомен, някоя нова покупка , слънцето,приятелите ми. По принцип гледам да стоя по-позитивна и нещата се получават. Много рядко ми се е случвало да седна и да няма какво да напиша.

3. Какво те прави щастлива относно блога ти, а и извън него?
В блога ми ме радва това, че мога да изразя себе си, да бъда полезна и разбрана. Много ме радва, когато опознавам нови хора. Извън него – близките и семейството ми. 

4. Как протича един твой блогърски ден?
Тъй като съм все още новобранец в тази сфера не бих казала,че имам някаква точно определена програма или рутина. Но винаги след някой шопинг искам да си наснимам нещата, да пооправя снимки и да напиша. 

5. Планираш ли предстоящите си публикации?
Планирам много публикации, но за съжаление времето не е на моя страна. Подготвила съм доста чернови, които чакат да бъдат пуснати. 

6. Има ли блогове, които са ти оказали подкрепа при стартирането на блога?
Да - блогът на Мис Веси (http://www.bloglovin.com/frame?blog=11391649&group=0&frame_type=b&frame=1&click=0&user=0). Тя беше първата блогърка, която разпитах за някои неща и която ми обясни и помогна. Попаднах случайно на една нейна публикация и след като я прочетох си казах – правя си и аз блог.

7. Как приемат приятелите ти и близките ти твоето блогърско начинание?
Всички много ме подкрепят и се радват за мен. Смятат, че това е едно много добро начинание (а и така не им говоря на тях само за козметика) . 

8. Кой е най-безумния козметичен съвет, който си получава някога?
Хаха... Малко съм затруднена тук … Казвали са ми, че някой хора ядат хума за прочистване ... но аз не бих пробвала такова нещо...

9. А кой е най-полезния?
Най-полезният… точно в момента е за домашен разтвор за почистване на козметичните четки. Състои се от етилов алкохол, преварена вода и етерично масло. 

10. Какъв тип са публикациите, които най-много обичаш да четеш и защо?
Най-много обичам да чета Haul публикации. Те са ми по-развлекателни и забавни. 

11. А коя от публикациите в блога ти ти е най-любима и си писала с най-голямо удоволствие и лекота?
Най-лесно пиша  месечните си фаворити. Но като цяло се затруднявам само, ако е негативно ревю, защото трябва да внимавам повече как ще обясня и покажа нещата.

12. Забелязвам, че си почитател на домашно направена козметика...кои са любимите ти продукти за направата им?
Най-любимите ми продукти са хумата,лимонът и медът.

13. Издай ни една твоя блогърска тайна.
Хаха... Отново съм малко затруднена, защото ми изникват доста неща в съзнанието.  Не харесвам много името на блога си и от известно време се опитвам да си избера друго, но не успявам.

14. Какво би посъветвала хората, които обмислят да си направят собствен блог?
Бих ги посъветвала да не се притесняват , а да действат. В началото е малко странно, но не трябва да се притесняват да питат и да искат съвети. Доста  е трудно да се започне, да се избера хубаво име и шаблон. Но ако влагаш достатъчно време,внимание и желание нещата се нареждат. 


                                 


За мен беше голямо удоволствие да ви запозная с още един сравнително нов блог в българското интернет пространство, а и с човека, който седи зад него. Пожелавам на Мария много вдъхновение, верни читатели, много последователи и страхотни публикации. И тук идва момента да спомена - всеки, който има блог и има желание да ми бъде гост за в бъдеще, може да се свърже с мен във FB, Twitter, тук чрез коментар или на e-mail - dilemma.baby@gmail.com.



Love you,

XOXO




You May Also Like

13 коментара

  1. Много ми беше интересно да прочета интервюто - получило се е много забавно и приятно :)) Надявам се да има и други подобни публикации :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се, че ти е харесало интервюто, всеки месец ще има такива публикации, на мен лично са ми едни от любимите :)

      Изтриване
  2. Сладурки, чудесно интервю!

    ОтговорИзтриване
  3. Прекрасно интервю, с прекрасна гостенка и домакиня :) Желая успех и на двете! :)

    ОтговорИзтриване
  4. Интересно е да четеш такива интервюта,
    защото така опознаваш по-добре блогърите. :)))

    ОтговорИзтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥