Грижа по душа с Nivea Caring Shower Silk Mousse

by - 11:44

Здравейте, красавици!

Преди доста време, още докато бях във Виена, се състоя лансирането на нов продукт в асортимента на Nivea, а именно пяните за под душа Nivea Caring Shower Silk Mousse. Сега дойде ред и аз да споделя мнението си за тези пяни, след като ги подложих на доста обстоен тест.


Nivea Caring Shower Silk Mousse са всъщност доста интересни и много по-различни от пяните на Rituals например, с които съм имала досег и мога да кажа с ръка на сърцето, че са божествени. На първо време опаковката е изчистена, типична в стила на Нивеа. 


Предлагат се 3 вида пяни, като всички имат хидратиращи и омекотяващи свойства за кожата. Тъмно синята опаковка има онзи "нивейски" аромат, който всички познаваме добре. Тук водещи са маслата, които се грижат за кожата по време на взимането на душ, но за мен лично тази пяна не е толкова впечатляваща. Следващата пяна (тази по средата на снимката по-горе) е мой фаворит най-вече заради аромата, който е много нежен и сладникав, и наистина се чувствам страхотно след използването й. Третата пяна е с бадемово масло и лично аз не долавям почти никакъв аромат, така че би била подходяща може би за хора с по-чувствителни носове. Отново пяната оставя кожата много мека и като че ли я усещам най-лека върху кожата си при нанасяне.
Ароматите и на трите пяни не се задържат на кожата ми много дълго.



Между другото, нещо много идейно е слагането на "миризлива" лепенка на капачката на флакона, по която може да се ориентирате какви са  ароматите преди да купите.


И трите пяни излизат под формата на гъста, кремообразна пяна, която се нанася директно върху кожата. Количеството на снимката ми е достатъчно за едно къпане. Може да се каже, че като количество се изхабяват за същото време, за което изхабявам и един душ гел. Оставят кожата почистена и мека.

Голяма глезотийка си е използването на пяна за под душа и този вариант определено ми допада повече от стандартните душ гелове, така че сега остава надеждата за още нови и свежи аромати.









*Продуктите ми бяха предоставени от представител на марката, мнението е изцяло мое и не е повлияно от този факт.

You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥