Dove DermaSpa Summer Revived Auto-Bronzant Review

by - 15:53



Здравейте прекрасни!

Лятото чука на вратата, слънце грее, птичките пеят, а аз седя и се чудя как може да съм станала толкова бяла. Мисля, че доста от вас са като мен и в началото на лятото се чудят как по-бързо да достигнат до така желания слънчев загар. Съвсем скоро ще има публикация за слънцезащитата, която ще използвам това лято, защото това е най-важното за този сезон според мен, но до като стигна до слънчевите бани решението е автобронзанта, а днес ще ви разкажа на кратко за този, на който заложих в последно време - Dove DermaSpa Summer Revived.


Dove DermaSpa Summer Revived грабнах спонтанно, без да чета ревюта, без да знам нищо за него, просто ей така. Именно за това и нямах големи очаквания. В интерес на истината останах приятно изненадана основно заради това, че няма онази гадна, натрапчива миризма на автобронзант, която предполагам никоя от нас не харесва. Аромата на този лосион даже бих казала, че е приятен.
Относно ефекта - среден при мен, но пък да си призная без бой аз не съм от най-най млечно белите кожи все пак. В сравнение с този, който използвах миналата година на Alverde, като че ли оцветяването тук е доста по-деликатно, но и много естествено на вид. Относно нанасянето на бронзант можете да видите публикацията ми от миналата година - тук. Но запомнете най-важното - ексфолиация, ако искате да имате добри резултати с такъв тип продукти. Специално този при първото нанасяне при мен не дава почти никакво оцветяване, но след 2-3 нанасяния започва да придава желания ефект. Избледнява равномерно, без да ставате на петна.
 Лосиона не е никак гъст, нанася се много лесно на кожата и я оставя гладка.Попива за около 15-20 минутки.
Цената му варира, но мисля че го взех за около 7 лева от Лили. 

*Поради проблеми със заснемането нямах възможност да сложа снимки с преди и след. но веднага щом направя нови публикацията ще бъде допълнена, за да можете да добиете представа как изглежда ефекта от лосиона.









You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥