Maybelline Lash Sensational Mascara vs. Maybelline Push Up Drama Mascara

by - 13:06


Здравейте, красавици!

Днес ще се опитам да направя две ревюта на две различни спирали, но на един бранд. Става въпрос за спиралите на Maybelline Lash Sensational и The Falsies Push Up Drama. Харесвам спиралите на марката, запозната съм с повечето от тях и има наистина добри попадения, но дали двете, които ще ви покажа днес са сред тях, ще разберете по-долу.


И двете спирали радват със закачливи и добре изглеждащи опаковки. 



Тушовете на двете спирали са наситено черни и добре подчертават миглите.


Различното в случая са четките. Четката на Lash Sensational е силиконова, леко извита. Спиралата обещава по-гъсти и по-плътни мигли, дори ефект "изкуствени мигли".

Четката на Push Up Drama също е силиконова, но права с редуващи се къси и дълги влакънца. Обещанието тук е драматични мигли, които са повдигнати от основата.

 Мнението ми за Lash Sensational все още е много противоречиво. Странно, но факт- спиралата е фаворит на много момичета, но при мен не успя да стане такъв. Не се сработихме още от началото, когато спиралата беше прекалено течна, размазваше се постоянно и не видях друго на миглите си освен сплъстяване. Оставих я за известно време да поизсъхне малко и нещата се подобриха, но не съвсем. Спиралата наистина уплътнява миглите, но и доста ми ги слепва. Наситено черния цвят прави илюзия за по-гъсти мигли, четката е ок, но някак си май не мога да боравя с нея. На два пласта ефекта й се губи при мен и води до сплъстяване, но на един слой резултата е приемлив. Малко ми е трудно и свалянето й.


С The Falsies Push Up Drama положението е една идея по-добре, но отново на два пласта рискувам да получа слепване на миглите. Като консистенция на туша тази ми харесва малко повече. Четката наистина повдига и извива миглите, но пък не придава обем, само дължина. Четката ми е по удобна и за долните мигли.


Както се вижда от горната снимка, двете спирали изглеждат почти еднакво на моите мигли. Много ми се искаше една от тях да ми стане фаворит, и все пак ако трябва да избирам бих избрала The Falsies Push Up Drama.







You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥