Lierac Magnificence Creme Rouge Review

by - 12:07








Здравейте, прекрасни!

Отдавна готвеното ревю за Lierac Magnificence Creme Rouge най-накрая е тук. Трябваше ми доста време докато изхабя цялата опаковка и се убедя в качествата на продукта и най-накрая е време да ви споделя мнението си.


Lierac Magnificence Creme Rouge идва в пластмасова опаковка с помпичка, която е много удобна при дозирането на крема. Количеството е 50 мл., срока на годност след отваряне е 12 месеца. Lierac Magnificence Creme Rouge е част от линията Magnificence, която има противостареещи свойства за кожата. Крема подобрява тена на кожата, изглажда я, благодарение на минералните пигменти и алфахидрокси киселините от хибискус в състава. Освен това действа в дълбочина за намаляване на бръчките.


Опаковката е стабилна, затваря се добре и е малко по-тежка от обичайното. Относно самия крем - има кадифена текстура с червен цвят. Цвета не трябва да ви притеснява, защото изчезва веднага щом попие крема. Lierac Magnificence Creme Rouge има сладникав аромат, който е много приятен, напомня ми за луксозен френски парфюм. 


В този крем няма нещо, което да не ми хареса. Текстурата му е лека, попива мигновено в кожата, без да оставя следи и без мазнеещ ефект. Червения цвят изравнява тена и дава по-свеж вид на кожата. Аромата също е страхотен и много по-различен от ароматите на всички други кремове, които съм използвала. Крема става и за основа под грима. Използвам Lierac Magnificence Creme Rouge от около 3 месеца, под дневния крем, понякога съм го прилагала и самостоятелно. Хареса ми това, че поизравни тена на лицето ми, направи кожата ми една идея по-гладка, а в зоната на очите леко "блърна" заченъците на фини линиии (ох!). Като цяло Lierac Magnificence Creme Rouge е предназначен за една идея по-зряла кожа от моята, но може да се прилага и при жени, които са забелязали първи признаци на фини линии, бръчки и повяхнал тен.









*Продукта ми беше предоставен от представител на марката Мнението си е изцяло мое на базата на личните ми впечатления от продукта.

You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥