NYX Extra Creamy Round Lipstick Review & Swatch

by - 11:58





Здравейте красавици. Днес реших да ви покажа и разкажа за любимото ми червило през изминалия месец, което е идеално за лятото. Носенето на този цвят за мен е много забавно и е определено нещо ново, тъй като до сега избягвах ярките червила, или по-скоро си ги носех само вкъщи :)

NYX Extra Creamy Round Lipstick в цвят Fire за мен вече е must have - страхотен огнено червен цвят, който със сигурност ще купувам за напред. Благодарение на Ивана от The blogging and the beautiful и гива, който беше организирала имах възможността да открия точният червен цвят, който винаги съм искала да нося, но не съм се престрашавала да го направя.



Червилото на NYX e от серията им класически интензивни червила, с бих казала, доста кремообразна консистенция. Интензивността наистина е на лице, дори и едно мацване с червилото върху устните е достатъчно за плътно покритие. 



Цвета, който аз имам е Fire - наситено червено с лек розов подтон. На снимките можете да придобиете представа за цвета, но реално е една идея по-розов.


Искам да ви кажа, че докато правех снимките за този пост ми се случи нещо, което никой не иска да се случи с червилото му, особено когато то е по-кремообразно. Понеже деня, в който реших да правя снимките беше един от онези, в които съм с две леви ръце и два десни крака и всичко ми върви наопаки, беше ясно че ще се случи нещо кофти... е, да случи се ... изпуснах червилото докато беше изкарано до края и както виждате от снимките има известни щети  по него, но след известно мъдрене и чудене, ядосване и скубане на коса, го приведох в малко по-приличен вид :)


Червилото се нанася изключително лесно, както вече споменах. След нанасяне го разнасям с пръсти и така успявам да постигна интензивност на цвета, каквато ми се иска. Текстурата му е кремообразна и леко мазна, не лепне на устните и имам усещане за хидратация, когато го нося. Относно издържливостта бих казала, че издържа едно хранене и пиене на кафе, а цвета беше избледнял съвсем леко.


На снимките по-долу можете да видите как изглежда приблизително цвета, като втората снимка е правена на открито.




...и една снимка - неглиже: )


Повече информация можете да прочетете в сайта на NYX - http://www.nyx.bg/ustni/chervila/extra-creamy-round-lipstick, където можете да пазарувате online и да разгледате другите цветове, а те наистина са много. Аз мисля следващото ми червило да е в цвят IRIS :) Но едва ли ще се огранича само до него, тъй като почти всички цветове ми харесват. Много съм доволна, определено NYX се превърна в любима марка при избора на червила.

А вие използвали ли сте продукти на NYX? Кои са ви любими и какво бихте ми препоръчали?


Love you,

XOXO


You May Also Like

8 коментара

  1. Много добре ти стои и се радвам, че ти е харесало! <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, наистина страхотен цвят си избрала <3 и с времето, като му свикнах много го заобичах...ама виж как го изпуснах, направо сърцето ми се сви...:)

      Изтриване
  2. Много добре ти стои този цвят :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, за първи път и аз се харесвам с такова ярко червило :)

      Изтриване
  3. Много ти отива този цвят!
    Визията на блога също е много хубава :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много ти благодаря, радвам се че ти харесва новия вид, но не съм сигурна дали ще го задържа за дълго :)

      Изтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥