Сапун с хума AVIA

by - 11:47



Днес най-накрая ще ви разкажа за сапуните на Авия с хума, публикация , която беше доста желана от някои читателки, и която най-после е готова. 
Ще започна с малко предистория....голяма почитателка съм на всичко, в което има хума - сапуни, шампоани маски и т.н. Но най-много обичам хумата в чист вид. За хумата всеки знае колко е полезна, какви чудеса върши и какви са свойствата й. Днес няма да ви разказвам подробно за това, тъй като готвя друга публикация с по-подробна информация за хумите и всичко свързано с тях.
Когато посетих изложението "Златен лъв" преди няколко месеца, нямах представа за съществуването на "Авия", докато случайно не попаднах на щанда им. Асортимента е сравнително скромен, но пък за сметка на това цените са достъпни. Момчето, което представяше продуктите на щанда беше много любезно и ми обясни подробно абсолютно всичко за всеки един продукт. Понеже винаги гледам малко скептично на продукти съдържащи хума, реших да пробвам само сапуните. Еми какво да ви кажа, сега искам да опитам и другите им продукти :)




Сапуна, който аз избрах е с аромат на жасмин, а опаковката съдържа 4 малки сапунчета. Цената му беше смешна - около 1,50 лв (вчера го видях в Елитис за 1,20лв.).  Аромата почти не се усеща. Сапуна има 4 разновидности, в чийто състав влиза главно сиво-зелена хума - Natural, Satinelle за чувствителна кожа, Blue River и Jasmine за всеки тип кожа.



Така изглеждат сапунчетата - това от ляво е използвано, а това в дясно не.


Показвам ви снимка с вече използвано сапунче, за да добиете поне малко представа за ексфолиращите частички в него. Може би забравих да спомена,че сапуните съдържат фини абразивни частици, които спомагат за почистване на порите. За мен частиците не са много фини, даже бих казала, че доста драскат и това е една от причините да не го използвам върху лицето си, а когато реша че искам все пак и там да го приложа, просто насапунисвам хубаво пръстите си и така го използвам без да имам досег до тези частици :)


Листовката, която присъства във всяка кутийка с информация за продукта....


 И състава...


При мен положението със сапуна е следното: използвам го предимно за тяло, като при мен страшно много помогна за кожните ми проблеми. Сапуна не се пени много, което може да е проблем за някой, който обича обилната пяна. Аз го нанасям доста внимателно, заради ексфолиращите частици. След това изплаквам обилно. За лицето вече споменах как го прилагам, но не го правя всеки ден, защото леко изсушава кожата ми. Особено е подходящ за хора с мазна кожа. 
Относно косата - сапуна  върши страхотна работа при проблеми с пърхута и омазняването. Имах проблем с приложението, но Преси от http://la-foienvous.blogspot.com ме светна как да го нанасям по-лесно и ще споделя  вас - взимате 2 сапунчета вместо едно, мокрите тях и косата си и втривате добре в корените и косата, ако трябва повтаряте, докато се образува достатъчно пяна, а след това направо с пръсти втривате хубаво в корените. Аз лично пробвах този начин и съм доволна. Много благодаря за полезния съвет! <3  Все пак не трябва да се прекалява със сапунисването и трябва да се изплакне много добре, за да не се получи втвърдяване на косата след изсушаване.

С няколко думи - много съм доволна от тези сапунчета, мисля да пробвам и шампоана много скоро. Препоръчвам ви да го пробвате, дори и да не ви хареса, цената му е малка и няма да съжалявате. Можете да разгледате и другите продукти в официалния сайт на Авия -- https://store.aviacosmetics.com/category/2/sapun.html

И сега да попитам - някои използвал ли е шампоаните на Авия и какви са впечатленията ви?


Love you,

XOXO




You May Also Like

8 коментара

  1. Your Blog is amazing!!! I love your photos and your design


    would be amazing if you would check out my new blog post http://myroutinesjade.blogspot.co.uk/


    thank you so much

    have a lovely day

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря много! Разгледах поста ти за шампоана и много ми допадна, особено момента със съставките и поясненията за Бронопола. Определено много полезна публикация, много съм ти благодарна, че я сподели.

    ОтговорИзтриване
  3. И аз съм ти благодарна, че си отделила време и си прочела постчето. :) Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  4. И аз си взех със жасмин, но определено ме затруднява използването...в началото се пени добре и после става много сложно. Иначе ми влияе добре на кожата на гърба, защото ми е много проблемна и точно такъв изсушаващ продукт ми трябваше.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз имах същия проблем и още го имам, но наистина опитвам с две, вместо с едно и става по-лесно...:) А относно действието му-добър продукт, който помага при проблеми с кожата. Моите проблеми са дерматологични и наистина ми повлия много добре.

      Изтриване
  5. Страхотен пост, Зори! <3 Много се радвам, че съм помогнала :) Ако има още нещо - насреща съм! Поздрави

    ОтговорИзтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥