Catrice All Matt Plus Foundation Review

by - 18:28




  Здравейте дами! Днес ще ви разкажа за един мой много любим продукт, който използвам от доста време и наистина съм много доволна от него. Става въпрос за фон дьо тена на Catrice - All Matt Plus. Тъй като фон дьо тена е един от основните и най-важни продукти, които използвам, за мен е много важно той да е с добро покритие и консистенция (светлата ми кожа и тъмните кръгове под очите налагат това). След много, много опити и разочарования успях да намеря 2-3 продукта, които отговарят на изискванията и капризите ми :) Днес ще се спра само на този, а другите ще ви представя скоро.


  По принцип моята кожа не е мазна, нямам пъпки и черни точки (пффууу), но се спрях на този фон дьо тен, защото ми харесва това, че след нанасяне кожата седи някак матова. Не обичам ефекта "порцеланова кукла", както и прекаленото лъщене, което остава след нанасяне на други продукти. Също така доста рядко използвам пудра за лице, така че този фон дьо тен за мен е идеален. 
Описанието на продукта, дадено тук-http://www.catrice.eu/bg/produkti/lice/fon-do-ten/detaili/product/all-matt-plus-shine-control-make-up-010.html  гласи следното: "Дълготрайният матиращ фон дьо тен, който контролира неприятното лъщене на кожата - през целия ден! Копринената текстура е без мазнини и чудесна покривност, която прави леките кожни несъвършенства. Светлоотразителните частици в продукта правят тена ви свеж и сияен. - без ефект на маска." 



Абсолютно съм съгласна със всичко написано. Използвам го, откакто го видях за първи път миналата година на щанда на Catrice в ДМ. Вече съм изхабила две опаковки, преди няколко дни си взех трета от магазин Лили на цена от 13,29 :) Рядко взимам един и същи продукт няколко пъти, но от този определено няма да се откажа. И така, ето кратка характеристика:

- опаковка - стъклена, прозрачна, 30 мл,  с черна помпичка с тънък накрайник
- цвят - Nude Beige 020
- срок на годност след отваряне - 12 месеца
- произведено в Полша според единия етикет, според другия е произведено в Германия:)
- цена - 13-14 лева


Съдържанието / The content:





 А сега да ви кажа и моето мнение за продукта. За мен това е отличен фон дьо тен и съотношението между качество и цена не може и да се коментира. Нанася се добре с пръсти, с гъбичка и с четка, като според мен е най-добре да се нанася с пръсти, тъй като с гъбичка не е икономично, а нанасянето с четка е малко по-трудно, поне за мен. Винаги го слагам след като съм нанесла хидратиращ крем. Не остават черти и петна, тена става равномерен и матиран, като аз по-скоро бих описала ефекта като копринен :) Пълно матиране би се получило след нанасяне на пудрата от серията, но както казах аз рядко използвам пудра.


 Фон дьо тена има много приятен аромат, предлага се в 4 нюанса, като това малко ограничава избора, тъй като първия от цветовете е за светла кожа а другите 3 са за доста по-тъмна. 


Снимка: Catrice Cosmetics

Цвета е сравнително покривен, но не може да се справи напълно с тъмните ми кръгове, за това използвам и коректор. Издържа около 6 часа по мое наблюдение. 



Обобщено мога да кажа, че този продукт за мен е отличен,един от най-добрите от класа му, бих го купувала, докато го има на пазара и много се надявам да не му развалят качеството с времето.


 А вие, прекрасни дами, използвали ли сте този фон дьо тен и какво мислите за марката Catrice?


Love you,

XOXO


You May Also Like

5 коментара

  1. Ползвала съм 3 от фон дьо тените на Катрис (2 от тях вече ги спряха) и съм много доволна. В този ценови клас за мен са най-добрите! :) Най-хубав за мен е Photo Finish, дано не го спират :)

    ОтговорИзтриване
  2. И аз мисля, че са най-добрите...Много се чудих дали и аз да не пробвам Photo Finish, но реших да заложа на сигурно :) Ще го пробвам щом казваш,че е хубав, само да свърша с този.

    ОтговорИзтриване
  3. Thank you sweety:) I followed your blog and you can follow mine too :)
    XOXO ♥

    ОтговорИзтриване
  4. Определено ФДТ-ните на Катрис са добър избор :)
    Ето, ако се интересуваш от този на Катрис Фото Финиш. тъкмо вчера писах за него, пуснах и видео :) Мисля, като свърши да пробвам с Velvet Matt, защото изглежда страхотно в немските блогове :)

    http://berrys-place.blogspot.de/2014/10/review-catrice-photofinish-18h-liquid.html

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Непременно ще погледна ревюто ти, имам някаква мания към ФДТ-ните и обмисям да си взема точно него скоро,въпреки, че имам да доизхабявам 4-5 :) Благодаря за коментара :*

      Изтриване

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥