Like a Monday... Goodbye Summer!

by - 11:09



Е, хора, това беше, лятото си отива, а аз седя и си пиша поста в този дъждовен ден. И да има още топли дни, те вече не се броят летни. Но пък за хора като мен, които обичат есента това не е чак такъв проблем, може би просто ми е мъчно за хубавите дни, които имах през този сезон... ама като се сетя за тъмно червило, тъмни лакове за нокти, топли пуловери и някак си ми става все по-приятна идеята за "листопада". 

Започвам новата седмица, която между другото стартира чудесно с това, че днес е почивен ден, който мога да запълня с писане и с гледане на клипчета на две мой любими влогърки, този път чуждестранни:


Много сладка влогърка, харесвам клиповете й, защото често откривам неща, които са лесно приложими и мога да взаимствам без проблем.

Kathleen Lights


А Kathleen кой ли не я знае..:) Много красива и позитивна ми изглежда, отново има много приложими идеи, които са лесни за изпълнение. 
Нещо напоследък се хващам, че най-любопитни са ми tutorial клиповете, някак си искам да разнообразя начина си на гримиране през есента, а  Youtube е може би най- добрия източник на идеи...

Отново седя и прелиствам спомените от последните летни дни, ех няма да спра да се повтарям до края на поста, но пък и тематиката му е такава - сбогувам се с лятото все пак, и малко досадна мога да стана, но пък искам да споделя...


Понякога дефектните снимки ми изглеждат доста "ефектни". Нагледали сте се на морски снимки напоследък, но пък не сте видели моите, не че са нещо кой знае какво, но пък си носят заряда...


Лодки и червен залез, красиво е в Поморие да знаете, който не е бил там може да му направи един check за следващото лято.


И любимата ми снимка, с която си казахме "чао" с морето за тази година...


Понеже ви държа още на морска тематика, ми се иска да ви споделя за две неща, които често ми влизаха в употреба това лято, едното стана фаворит, с другото нещо не се разбрахме.


Едното е слънцезащитния спрей за коса Solaire на Rene Furterer. Като фен на марката очаквах с със това спрейче да ми се получат нещата през лятото и косата ми да си остане в доброто състояние, което беше придобила преди морето. Но нещо хич не се спогодихме, предполагам, че наличието на алкохол в състава някак си не се отрази добре на косата ми. Използвах го доста пъти, но така и не се получи, за това ще го подаря на приятелка, според мен за изтощена и боядисвана коса като моята не е особено подходящ, а ухае толкова добрее...


От мицеларната вода на Mixa пък останах страшно доволна. Който следи блога знае, че мицеларната вода на Granier за сега държи първо място при мен, но и тази по нищо не й отстъпва, а скоро и ревю ще има за да я похваля на дълго и широко :) Само да ви подшушна - идеална е за чувствителна кожа и очи, пълната липса на дразнене на очите е голямооо предимство.

Друго интересно нещо, което все забравям да ви покажа, но си заслужава вниманието е този албум за снимки, който е заел почетно място в спалнята.
 Беше подарък за приятеля ми, а изпълнението е на Sunshine Creations, тоест на моето любимо Танче. Разгледайте страничката й непременно, има чудесни hand made неща - албуми, картички, украси за сватба и какво ли още не.


 Исках оригинален, нестандартен подарък, непретенциозен, а в същото време с дотатъчно "душевна" стойност и стигнах идеята "албум за снимки". Знаех, че искам да е нещо, което да е създадено с две ръчички, а в случая за мен една от най-добрите в тази "област" е Таня. Трябваха ни точно 10 минути да се уточним за цветовете, които между другото исках да са подходящи за мъж, за броя страници, както и за други детайли. Ако си направя такъв албум за себе си ще е розов, с хиляди панделки и джинджифлючки, а пък Танчето такива хартии има, че свят да ви се завие :) Изработката е страхотна, бях много щастлива, че е успяла да усети идеята ми и да я пренесе на албума. А пък моя приятел беше по-happy и от мен, особено при реденето на снимките...такъв смях падна докато ги подберем, но пък си събрахме близо 5 години история в тази красота.

А сега на музикална вълна... 

Taylor Swift - Wildest Dreams

Няма как да подмина последната песен на Tylor Swift. Клипа е супер, а за сина на Клинт Ийстуд - хм, без коментар, надминава баща си по визия :)



Years & Years - Shine

Лятото ще запомня с песните на Years & Years, точно са ми в такт с душичката това лято...



Mazde - Pitch Black

Тази песен пък открих случайно и взе, че много ми хареса на 2-рото слушане, а пък в задръстванията в събота добре действаше на психиката :)


Tori Kelly - Should’ve Been Us 

И накрая нещо от Tori Kelly... ми честно казано има нещо, което ми повдига настроението в тази песен, а пък  Тори доста ми допада като визия, даже мисля да направя copy-paste на прическата й в скоро време.



Това беше за този понеделник, очертава се lazy day, а дано и седмицата да е по-спокойна за мен и всички вас, ако пътувате тези дни свалете си готини песни и дори и да попаднете в задръстване си пейте и се веселете, гадно е, но пък с кофти чувство не е хубаво да се прибирате от почивка :) 



You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥