Essence The Gel Top Coat

by - 19:59


Здравейте!

Време е да започна и  дълго плануваните ревюта на продукти. В интерес на истината съм събрала толкова нови неща, за които да споделям впечатления, че мога да запълня графика до края на годината :)
Днес ще ви разкажа на кратко за така просволутия топ лак на Essence The Gel Top Coat. Толкова много е говорено вече за него и толкова много исках да го пробвам, и сега, една изхабена опаковка по-късно мога да ви кажа, че и на мен ми хареса.


Essence The Gel Top Coat идва в готино шишенце с количество 8мл. От серията има и база, която смятам да пробвам също в скоро време. От марката обещават по-висока трайност и блясък на маникюра, а в това шишенце определено има нещо, което ги постига тези неща.
Ефекта след нанасянето му би трябвало да е като на гел-лак, но без печенето с лампа.
Може да се намери в ДМ, Лили, Douglas и тн., а цената е 5-6 лева. Лака предизвика първоначален фурор, защото първата партида се изчерпа във всички магазини много бързо.


Четката е голяма и нанасянето на топ лака е много лесно. Консистенцията му е гъстичка, или поне на мен така ми изглежда. Въпреки това изсъхва много бързо и наистина придава чудесен блясък на маникюра. С този топ лака ми се задържа около 6-7 дни без проблем, но и друг път съм казвала, че лаковете, които използвам се задържат толкова, дори без топ. Предолагам, че е от нокътната плочка, така че тук мнение не мога да дам. Но при всички блогърки ефекта е удивителен, всички говорят за невероятна трайност на маникюрите си за това съм склонна да им вярвам.


Бих купила този топ отново, въпреки че от достъпните марки имам друг фаворит, който използвам от много време - Perfect Gel Look. Той съхне по-бавно в сравнение с този на Essence, но някак си блясъка и ефекта с него ми изглеждат една идея по-добри. И все пак, има за какво да е толкова хвален, топ лака си върши работата и ако искате хубав и дълготраен маникюр, то това е топа :)






You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥