Empties #4

by - 14:30


Здравейте!

Дойде време за нова доза празни опаковки. Оказа се, че имам още доста  продукти, които са почти към края, но тях ще ви ги покажа в следващата публикация. Да видим какво успях да изхабя последните месеци...


Няколко неща от Rene Furterer, от които останах много доволна:



Много любим шампоан, със сигурност бих го купила. Оставя косата добре почистена и мека, подходящ са коса със мазен скалп и сухи краища.


Използвах малка опаковка от шампоана, достатъчно за да разбера, че и той ми харесва. Подходящ е за силно увредена коса. Бих се сдобила с него отново в оригинален размер, но като че ли Curbicia повече ми допада.


Страхотна маска, много икономична, и най-добрата, която съм изпозлвала някога. На моята изтощена коса имаше отлични резултати, ухае много, ама много приятно и със сигурност бих я купила, защото в случая високата цена е напълно оправдана, а и количеството й не е малко.



Имаше приятен аромат, но като цяло нищо особено. Цената й е ниска и си върши работата, така че бих я купила отново.


Писала съм вече и за нея, не ме впечатли особено и не бих повторила покупката.



Може би бих го купила пак, но честно казано с този състав май не ми се рискува. И все пак си вършеше работата добре и значително ме улесняваше. Мисля да пробвам разтвора на MAC преди това.



Писах за тези малки тестерчета преди време. Харесаха ми, бих купила балсама, а шампоана ще пропусна. Като цяло продуктите са много добри, имат хубав аромат и действат добре, но шампоана не успя да ме впечатли особено.



Втора опаковка изхабявам от този лосион. Сваля грима отлично и е икономичен. Единствено дразненето на очите ме спира да продължа да го купувам.



Влюбена съм в това кремче, цената му е ниска, а така хубаво омекотява кожата на ръцете през нощта. Ще продължа да го купувам редовно.



Любимата ми пудра, ще продължа да я купувам.


База за сенки Catrice Prime and Fine 

Тук коментара ще е доста негативен. Спечелих базата от игра, и се оказа че явно някой си е разчиствал складовете, защото базата, въпреки че беше в срок на годност, не беше годна за употреба. Много съжалявам, защото съм чувала че базата е хубава, но при мен дойде ето това:


Невъзможно е нанасянето на тази "гума" по клепачите. За това заминава на боклука пълна.


И накрая няколко тестера. Не обичам да давам мнение за такива малки тестери, но тези четирите наистина много ми харесаха и бих си ги купила в пълен размер:


Превантивна емулсия на Biofficina Toscana 

Емулсията има много приятна лека текстура, има хубав аромат и много добре се възприе от кожата ми. 

Концентриран крем за ръце Rithuals Ginko's Secret

Най-добре ухаещия крем за ръце, до който съм се докосвала (благодарение на любимото ми Танче <3). Омекотява ръцете и ги хидратира, изобщо точно такъв крем за ръце търся от много време. За съжаление марката не се предлага при нас, или поне аз не съм я виждала, но ще намеря начин да се докопам до него.

Елексир за коса Marrakesh Oil

Отново много ме впечатли този тестер. Има много интересна консистенция, нещо между олио и гел, а аромата... ах, аромата е приказен, ако си падате по ориенталски миризми и този ще ви хареса. Продукти на марката могат да се намерят в магазини "Златна рибка". Аз лично ще си го купя веднага щом изхабя всички продукти, които съм натрупала за косата си.

Гел за околоочната зона Lierac Liftissime

Това гелче си го ползвам с голямо удоволствие последните два месеца. Доста е икономично и 3 мл. ми стигат за доста време. Хидратира добре зоната около очите и въпреки, че е за по зряла кожа, при мен действа добре. Не прикрива тъмните кръгове, но хидратацията му ми е достатъчна.


Е, това бяха всички изхабени продукти от мен напоследък. Надявам се поста да ви е бил полезен и не много досаден :)




You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥