Rhamnia Bynata Night Face Cream Review

by - 14:47




Здравейте, красавици!

Преди месец ви споделих за ново попълнение в грижата за кожата, което нямах търпение да започна да използвам. Е, месец след това вече знам, че открих най-добрия нощен крем за моята кожа - Rhamnia Bynata Night Face Cream с екстракт от облепиха. Знам, че звучи много крайно и хвалебствено, за някои може да се приеме като повлияно от това, че крема ми беше предоставен за проба, но когато продукта е хубав и наистина виждам действие, няма как да не съм положително настроена и да сипя суперлативи...



Обичайно, за начало започвам с опаковката. Крема идва в картонена кутийка, която лично на мен страшно ми хареса, дизайна хваща окото, много е закачлив и да си призная тази кутийка дълго ще я пазя, даже ще и намеря друго приложение. Личи си, че в продуктите е вложено много чувство и любов, а и фантазия. 


Количеството на крема е 50 мл., срока на годност e 6 месеца след оварянето, а цената варира (17-20лв) спрямо магазина. Rhamnia Bynata предлага още 4 продукта с екстракт от облепиха - дневен крем, околоочен крем, тоник за лице и измиващ гел. Успях да пробвам и няколко тестера от крема за лице и отново останах очарована, определено марката ще се намести трайно в полезрението ми. И освен това е българска!
Другите продукти можете да разгледате в сайта на марката - www.bynata.com.


Самият крем е в пластмасова кутийка, с капачка на винт и отново сладурското синьо на бели точки. Действа регенериращо на кожата през нощта благодарение на ектсракта оте облепиха, бадемовото масло и маслото от карите, D-пантенола, както и витамините А,Е и D, които влизат в състава му.

Съдържанието:


Крема има средно гъста консистенция, с невероятен аромат на бисквитки или лимонов кейк... мм нещо такова вкусно и сладичко. 


Според мен крема е подходящ за хора със суха към нормална кожа, за мазна не бих го препоръчала. Лично на мен не ми е тежък, но се усеща доста плътен/мазен на кожата, надявам се да разбирате какво имам предвид. Нанасям го вечер на добре почистено лице. Не ми е нужно голямо количество, така че бих го определила и като икономичен. Изпозлвам го от месец и имам още поне за два. Ех, колко километри пропътува това кремче, ама няма как да се разделя с него, защото сутрин като стана усещам кожата си мека и хидратирана. Използвах го и няколко пъти след слънце за да успокои лицето ми. Попива бързо в кожата (моята е смесена в момента, пак си е решила да бъде всичко в едно). Оставя съвсем тънък филм, който след около 10-тина минути изчезва.
Според мен крема е подходящ и за зимния сезон, даже малко повече отколкото за летния. В най-горещите нощи ми беше малко некомфортно да го използвам, тогава не слагах нищо на кожата си, защото топлината толкова не ми понася, а нещо на лицето ми още по-малко.


Стана ясно, че Rhamnia Bynata Night Face Cream се превърна в един от моите фаворити за тази година. Има защо да е така, доволна съм достатъчно, че да си купя останалите продукти на марката. Бих го препоръчала на жени и момичета с по-суха кожа, които имат нужда от хидратация и подхранване. Сега остава да видя как ще се справи и през зимия сезон, почти съм сигурна, че ще е отлично.



Love you,

XOXO






*Продукта ми беше предоставен за тест. Мнението ми е на базата на опита ми с продукта и не е повлияно по никакъв начин.

You May Also Like

0 коментара

Zori D.. Предоставено от Blogger.

♥ Follow me on Instagram @beautybyzori ♥

♥ Follow me on Instagram @irisshadesbb ♥